handdator

Visa fullständig version : När musikvideos går över gränsen

Scratch89
2008-02-03, 00:12
Jag kan förstå idén. Regissören tänker "Nä, rumpor som skumpar runt i fyra minuter har vi redan sett sedan hon den där blonda i ABBA uppträdde i alldeles för tajta byxor, så vi får lägga till en extra krydda!" Sagt och gjort, här är resultatet. Vem vill kolla på en sådan här video? Vem tänker på sånt här?
Jag blev ju inte direkt sugen på någonting. Kommer det här bli den nya trenden, nu när t.o.m jag byter kanal när Rianna ligger och åmar sig på TV?
Jag såg den precis på MTV, så jag antar att den är approved for all audiences, eller vad man säger.

fywAHILK33M

tobbo
2008-02-03, 00:14
Redig bulk där. (kollo-skadad)

Vad tycker du om
K-2iwGeZ2O4

ok.. såg lite mer av den där videon, spåra ju smått ut på slutet.

Scratch89
2008-02-03, 00:18
Redig bulk där. (kollo-skadad)

Vad tycker du om

ok.. såg lite mer av den där videon, spåra ju smått ut på slutet.

Bra bulk var min första tanke, iallafall innan andra hälften! :D
Call On Me är grym! Men efter den så gick det utför. :(

joriice
2008-02-03, 00:31
Kånst!

Fat tony
2008-02-03, 00:32
den först filmen är ju fan så ful. snygga tjejer med modelkroppar som slevar i sig kopiösa mängder mat, den regisören måste nästan ha en "fetish". en musikvideo som går över gränsen är: Ludacris - Pussy Poppin: BET Uncut Version

men jag blir också lite facinerad av vissa tjejer kan göra:Virro

tp_88
2008-02-03, 00:38
Det största problemet med videon var låten.

hahavaffan
2008-02-03, 00:39
Det största problemet med videon var låten.Plus ett. Fyfan vad den sög. Videon var ju klart sevärd om man muteade skitlåten.

X-Change
2008-02-03, 00:44
Första videon känns mer som en definition av "white trash", makeade brudar i kläder liknande horor från polen bär och därefter en rada fettbomber.
Fast vad kan man vänta sig med texten "I'm a hustler, that's what my daddy made me"...
Verkligen avskyr det nya musik-modet; "Timberland-producerat"-lookalike skit i drivor. Där brudarna ena stunden är såå frigjorda och playar alla snubbar till höger och vänster för att i nästa låt (som f.ö låter likadant) böla värre än Whitney Houston i 5 min hur dem blev svikna av sitt livs kärek.
Samtidigt som dem sk. manliga "artisternar" tuggar samma sak om och om igen om sina "freaks", hur dem plockar upp dem i sina cadilacs etc.

Call on me videon är okej. Just för att låten inte har det där pimp-tugget. Kan faktiskt inte ta den låten eller videon på allvar.

MTV och musikvideos känns väl rätt överskattat numera. Mer givande att slå på tv1000 efter midnatt.

EDIT: Såg bara 20s av första videon

Scratch89
2008-02-03, 00:45
Förövrigt, ni måste titta på hela videon. Det är efter hälften den freakar ur.

Dreas
2008-02-03, 01:26
Benny Benassi - Satisfaction (Extended Xxx Revision) försök hitta den. Den går över gränsen ganska hårt.

tp_88
2008-02-03, 01:28
Benny Benassi - Satisfaction (Extended Xxx Revision) försök hitta den. Den går över gränsen ganska hårt.
Även där en extremt dålig låt. Gränsbrytande video = horribelt dålig musik?

Loke
2008-02-03, 02:23
Vad är det som du inte gillar med videon? Du frågar bara vem som vill titta på det där, men jag förstår inte vad det är du tycker är så fel.

Jag tycker i alla fall inte att den går över någon speciell gräns. Visst, lite konstigt är det, men inte speciellt.

mini
2008-02-03, 06:25
Jag ser den som ett ganska tydligt svar på just det ni kritiserar - hur random brud ålar sig i videos. Ganska magstarkt men kul.

Whistler
2008-02-03, 06:42

Jag är inte helt hundra på att den är äkta. Den ändrar typsnitt och lite annat mellan växlingarna från orginalvideon och den inklippta p-rullen. Jag tror det är ett hemmaknåp från någon nisse och den sedan spridit sig att spelas på någon obskyr musikkanals nightshift, därav loggan från tv-sändningen.

Call on Me tycker jag är klockren, just för att den balanserar perfekt på gränsen mellan sanslös humor, fräsch sexighet och "bara för mycket". Den har glimten i ögat liksom.

Bulimivideon tråden handlar tycker jag bara var äcklig. Den gav mig inget mer än ångest över att ha sett den. Jag refererar till porrkonsttråden, orkar inte skriva samma sak i den här tråden också.

Bulimivideon var dock i mina ögon lika med "spanjorskan som kissar offentligt" (se porrkonsttråden).

Jonny_88
2008-02-03, 07:02
Påminde om bajsporr.

Emil_Larsson
2008-02-03, 07:27
Jag har då sett många sjuka musikvideos, men den här tar nog priset. :Virro

Scratch89
2008-02-03, 10:27
Tack för de som håller med. Det känns som en blandning mellan twogirlsonecup och nån pervers bajssexfilm.

regus
2008-02-03, 10:36
För mycket mat, för lite naket.

Motorbreath
2008-02-03, 11:03
Äcklig video, kass låt.

hultman
2008-02-03, 11:09
Steve URKel.

boinnk
2008-02-03, 11:34
Jävla internet, tänkte direkt på 2girls1cup när dom käkade jordnötssmör eller va fan det nu är i musikvideon.

Kung TexMex
2008-02-03, 12:47
Jag tyckte den var jättebra iallafall. Satt klistrad med öppen mun och undrade vad de skulle hitta på härnäst hela videon.

Jag ser den som ett ganska tydligt svar på just det ni kritiserar - hur random brud ålar sig i videos. Ganska magstarkt men kul.

Instämmer, instämmer...