handdator

Visa fullständig version : Laget i Spanien!!

Davido
2008-02-02, 18:02
Hola dar ute!!

Nu sitter jag pa samma gammla vanliga internet-café som jag brukar och skriver.. tankte jag skulle makta med ett inlagg.. vi har nu varit i spanien i 14 dagar och det ar 8 dagar kvar.. sa nu ar det inne pa slutspurten!! vi har vilat idag, var lite dassig i benen igar..

Det har varit ganska hart de senaste dagarna, distanspassen har varit lite hardare an jag ar van vid.. far hoppas det inte har bryttit ner mig for mycket bara, ar lite orolig bara att de harda passen kommer var lite dalig kvalité pa.. det har kants som det i alla fall!! men sen kan det vara att terrangen ar lite tuffare har nere ocksa..

Nu har jag fatt ihop lite mera an 50 timmar, inte for att det ar nagra mangder, men jag hade raknat med lite over 60 i detta laget.. men sen har jag fatt en liten annan syn pa traningen ocksa, det ar viktigt vad man gor under tiden man tranar.. ibland kanske det ar battre att ta det lite lugnare an att ge sig ut och kora skiten ur sig, nar man inte orkar!! da narmar man sig botten ganska snabbt..

Men imorgon ar det bara pa att igen.. fick ett erbjudande om ett Duathlon, men jag tror jag star over det.. 6 km lopning, 20 km MTB, 3 km lopning.. det blir lite for mycket lopning for min del tror jag.. vet inte riktigt hur lopformen ar!! cyklingen ar jag inte orolig over, suget finns.. jag ska fundera lite mera pa det!!

just nu somnar jag snart, lika bra att avsluta nar man har ogonen oppna.. och inte ar i sangen!!

Hasta Luego
Davidó