Visa fullständig version : Vad tänker ni när ni ser ett par där ...
shut teh face
2008-02-01, 13:42
Exempelvis killen eller tjejen är överviktig medans den andra är riktigt, ja snygg?
Anledningen till att jag frågar är för min sambo har modellkropp som folk brukar säga, nu vet jag inte vad det innebär men hon ser bra ut iaf.
Vi vart tillsammans när jag vägde 140 kg, jag gick ned till 90 och sen upp till 100 igen.
De flesta som träffar på oss och pratar med tjejen i efterhand tror att jag är världens snällaste, bästa kille någonsin, endast för att hon uppenbarligen inte valt mig pga utseendet. Det är klart det stämmer i detta fall men är nyfiken på ni tänker ;)
Att du är tät som fan
Skoja lite.
;)
shut teh face
2008-02-01, 13:48
Att du är tät som fan
Skoja lite.
;)
Är det första du tänker?
Nu är jag inte tät men det är kul att se vad folk tänker.
Grattis, du har en tjej som värdesätter rätt saker.
Scratch89
2008-02-01, 14:00
Grattis, du har en tjej som värdesätter rätt saker.
Lvl 70 Priest?
JustinCredible
2008-02-01, 14:02
Att killen tänder på fett eller åtminstone tycker fett är attraktivt om det är en fet tjej med en normalviktig kille. Vice versa så tänker jag att killen är bra på att snacka och socialt begåvad (Fast dom brukar ändå hamna i roliga-kompisen facket iofs.)
Jag tänker allvarligt inte på sådana saker längre. Det låter sjukligt moralkärring men jag slutade verkligen tänka i sådana banor när jag började gymnasiet då jag fick insikt om hur mycket härligare livet blev om man förskjöt alla fördomar, idéer, etc om olika personer.
Jag har alltid en åsikt, men att se något sådant är ingen skillnad från att se vem som helst för mig. Ser jag någon som ser bra ut så lägger jag märke till det, ser jag någon som är överviktig tänker jag "Tradigt. Undrar varför det hände" och om jag ser någon som verkar charmig och av motsatt kön, då tar jag ibland mig fram och snackar ifall situationen passar :) Men det är aldrig så att jag ser ett par som i din situation och tänker "Fan vad den där killen måste vara rik" eller "Säkert hans syrra" eller liknande.
Det kommer mig inte för längre, och ärligt talat så känns det mentalt bättre då jag inte själv begränsas av det tänkandet heller :)
Jag blir avundsjuk och deprimerad. Om tjejen är snygg, alltså.
Är det första du tänker?
Nu är jag inte tät men det är kul att se vad folk tänker.
Nä, allt ligger i betraktarens ögon. Du kanske tittar dig i spegeln och ser 100 kg övervikt. Din tjej tittar på dig och ser 100 kg hunk. Sen så baseras väl ganska få förhållanden på den yttre fysiken får man hoppas.
Hon gillar dig för den du är Johan :)
shut teh face
2008-02-01, 14:19
Det klart jag ser mig på ett sätt, och hon ett annat. Men jag är nog inte 100g fett+muskler biff. Jag tkr jag är överviktig bara. Men inte ful skulle jag nog säga. När jag låg på 90kg var jag väldigt nöjd. Inte ett kilo mindre tack.
Mazr däremot är 100kg utan o va överviktig lol. :laugh:
Kaboffastar
2008-02-01, 14:26
från det ena till det andra.. jag känner mej olustig att gå med min tjej på stan hålla handen och allt såntdär pga att jag oraor mig för vad folk ska tänka om min tjej, hur kan hon va med en sån tjocksmock som mig bla bla och jag vill gärna bespara henne det( även om hon inte har en tanke på det själv ), då är jag inte ens värst tjock daaah. hon är smal med bra röv och allt det där.
Det ^^ säger nog en hel del om mej samt en del om vad jag tänker om tjock kille smal tjej. Jag hoppas att det inte är så mycket på de här sättet längre,jag vill inbilla mig själv att det inte är så men förr så var det garanterat såhär.
slutsats på mitt svammel någon? :D
shut teh face
2008-02-01, 14:27
Slutsats du är full.
Nej så ska du väl inte behöva känna. Om du går ensam ute så kmr ju folk tänka "kolla tjockisen han går själv haha". ;)
LadyInsane
2008-02-01, 14:29
Kaboffa, varför är du så osäker? Rädd för att hon ska vakna upp och inte anse att du är värdig henne eller något?
Kaboffastar
2008-02-01, 14:29
Jag kan försöka dra en slutsats på mig själv.
Kasst självförtroende som håller på att bli bättre.
Sluta ha fördomar om andras fördomar.
Gemene man är vettigare än man kan tro.
+ jag är full? =)
Moralkärringvarning här liksom på Stoltz inlägg, men det är inget jag reagerar på. Känner man paret i fråga brukar det ganska snart bli uppenbart vad de uppskattar hos varandr, och gör man det inte ... tja, så är det inte så intressant. Och det är alldeles för vanligt att kontrahenternas s.a.s. ligger på "olika snygghetsnivå" för att det skall vara något jag höjer på ögonbrynen åt.
Kaboffastar
2008-02-01, 14:32
Kaboffa, varför är du så osäker? Rädd för att hon ska vakna upp och inte anse att du är värdig henne eller något?
Tror det är sviter från mitt förra förhållande ( min första kärlek ) som var en ren katastrof. Jag ÄR rädd för att hon ska vakna upp och inse att hon är värd bättre än såhär fast att jag med 100% säkerhet VET att det inte kommer bli så, jag vet vad hon tycker om mej. Är sjukt osäker när det gäller mycket, allt. men det blir bättre dag för dag, tror jag. ;D
formula4shape
2008-02-01, 14:34
Tror det är sviter från mitt förra förhållande ( min första kärlek ) som var en ren katastrof. Jag ÄR rädd för att hon ska vakna upp och inse att hon är värd bättre än såhär fast att jag med 100% säkerhet VET att det inte kommer bli så, jag vet vad hon tycker om mej. Är sjukt osäker när det gäller mycket, allt. men det blir bättre dag för dag, tror jag. ;D
Finns ingen kille som böjer fälgar som dig Kenny Boffa! Tänk på det :D
Jag tänker nog "FAN GRABBAR SÅG NI DET DÄR, vilken lyckost" om jag är på ett bra och snällsint humör.
Är jag full och det är 01:50 på dansgovlet tänker jag nog snarare "FÖR HEVLETE SATAN är hon helt ...oytlig?"
Oytlig kan nog bytas ut mot starkare ord .
Kaboffastar
2008-02-01, 14:40
Jag tänker nog "FAN GRABBAR SÅG NI DET DÄR, vilken lyckost" om jag är på ett bra och snällsint humör.
Är jag full och det är 01:50 på dansgovlet tänker jag nog snarare "FÖR HEVLETE SATAN är hon helt ...oytlig?"
det där är topp-tänk lätt ;D
130kg finsk sisu
2008-02-01, 14:40
Jag tycker min tjej iaf är snygg och jag tror de flesta tycker att hon är snyggare än medelmåttet och jag är ju tjock fet och ful. Vi har vart tillsammans sen jag var 88kg med six-pack och deffad kropp. Så jag måste vara rätt bra kille eftersom hon vill ha mej ännu...*whistle* :thumbup:
De flesta som kommenterar oss är de som säger "stackars flicka", eftersom viktskillnaden pendlar mellan 95-100kg mellan oss.*whistle*
Vågar inte tänka på de som inte säger nåt tycker...:D
shut teh face
2008-02-01, 14:41
Du är nog typen som till och med skulle skrika tjockis till den överviktiga. ;)
Såna har man råkat ut för. Även fast de är 10ggr snyggare så lyckas de inte få hem Greta på ica. Det känns väl bättre för dem nedvärdera andra då. :)
shut teh face
2008-02-01, 14:42
Jag tycker min tjej iaf är snygg och jag tror de flesta tycker att hon är snyggare än medelmåttet och jag är ju tjock fet och ful. Vi har vart tillsammans sen jag var 88kg med six-pack och deffad kropp. Så jag måste vara rätt bra kille eftersom hon vill ha mej ännu...*whistle* :thumbup:
De flesta som kommenterar oss är de som säger "stackars flicka", eftersom viktskillnaden pendlar mellan 95-100kg mellan oss.*whistle*
Vågar inte tänka på de som inte säger nåt tycker...:D
Jag tycker du är biff.
Löjtnant Blank
2008-02-01, 14:46
"Looks aren't important, being well-groomed is."
- Neil Strauss
130kg finsk sisu
2008-02-01, 14:49
Edit: Glömde det viktigaste Monika bänka 50kg dvs mer än sin kroppsvikt! ;)
130kg finsk sisu
2008-02-01, 14:49
Jag tycker du är biff.
Biff och fet då!*popcorn* :thumbup:
jag kan säga att jag aldrig sett en kille med en flickvän som spelar under hans liga. Men ofta ser jag snygga tjejer som är ihop med fula killar... hmmm I wonder why that is :smash:
Jag blir uppriktigt glad för deras skull, oftast är de uppenbart lyckliga tillsammans. Jag lägger sällan en extra tanke på varför hon valt honom eller vice versa, det är deras ensak, huvudsaken är att de är lyckliga.
Antingen det eller om jag är på dåligt humör så bryr jag mig inte.
LadyInsane
2008-02-01, 14:53
Edit: Glömde det viktigaste Monika bänka 50kg dvs mer än sin kroppsvikt! ;)
FAN VAD GRYMT!! Väger hon mindre än 50 kg alltså?..Shieeettt!
Jag väger ju runt 70 o bänkar knappt 42*cry*
LadyInsane
2008-02-01, 14:54
jag kan säga att jag aldrig sett en kille med en flickvän som spelar under hans liga. Men ofta ser jag snygga tjejer som är ihop med fula killar... hmmm I wonder why that is :smash:
Är killar ytligare?
Jag tror det faktiskt. Jag tror att tjejer oftare "nöjer" sig med en bra personlighet och ett halvdant utseende.
Löjtnant Blank
2008-02-01, 14:54
Är killar ytligare?
Jag tror det faktiskt. Jag tror att tjejer oftare "nöjer" sig med en underbar personlighet och ett halvdant utseende.
Snarare ett halvdant utseende och hög social status.
130kg finsk sisu
2008-02-01, 14:56
FAN VAD GRYMT!! Väger hon mindre än 50 kg alltså?..Shieeettt!
Jag väger ju runt 70 o bänkar knappt 42*cry*
Ett av de enda kriterierna om man skall vara min flickvän är att kunna bänka hyfsade vikter.:D
Nej, hon brukar följa med lite nu som då, periodis till gymmet med mej. Och 50kg är givetvis RAW.
Men hon böjer bara 35kg fullt djup, och att man hatar böj är det andra kriteriet...:laugh:
Edit: Monika väger mellan 46-50kg beroende på hur hennes kroniska magsjukdom "mår"
Är killar ytligare?
Jag tror det faktiskt. Jag tror att tjejer oftare "nöjer" sig med en bra personlighet och ett halvdant utseende.
jag tror inte att killar involverar sig på det planet med en tjej de inte tycker är särskilt snygg. Men tjejer verkar vara betydligt mer openminded.
Har en polare som frågade mig igår - Tycker du jag ska ha sex med killen som är snygg men no brains eller killen som är smart men halvdant utseende?
Hon kom fram till att det får bli killen med halvdant utseende. (Dock va det bara en rolig fantasi och inget hon faktiskt hade tänkt men personerna är riktiga)
Hur många killar hade fantiserat om den fula tjejen med hjärna?
LadyInsane
2008-02-01, 14:58
Ett av de enda kriterierna om man skall vara min flickvän är att kunna bänka hyfsade vikter.:D
Nej, hon brukar följa med lite nu som då, periodis till gymmet med mej. Och 50kg är givetvis RAW.
Men hon böjer bara 35kg fullt djup, och att man hatar böj är det andra kriteriet...:laugh:
Edit: Monika väger mellan 46-50kg beroende på hur hennes kroniska magsjukdom "mår"
:hbang:
Hälsa att hon e grym!
Löjtnant Blank
2008-02-01, 15:01
Dock va det bara en rolig fantasi och inget hon faktiskt hade tänkt
Precis, i en skarp situation hade hon valt den snygge killen. Ingen väljer en ful men smart kille över en snygg men dum kille att ha meningslöst sex med.
130kg finsk sisu
2008-02-01, 15:02
:hbang:
Hälsa att hon e grym!
Det skall jag göra! Hon blir säkert glad... :)
Jag tror att man inte skall diskutera denna tråd så mycket, människans smak är som människans bak. Delad och oftast snuskig och smutsig. Vissa gillar feta andra smala. Vissa gillar håriga andra gillar slääääta personer. osv osv
Greppa nu varandras händer och sjung we shall overcome!
tror allvarligt det finns en hel del.... the spank bank är rätt stor.
Kan ju bli betuttad i vissa tjejer liksom
Edit: Uppriktigt ful funkar inte.
Nä, där håller jag verkligen inte med. Ser det rätt ofta skulle jag vilja säga. Snafu borde se det hela tiden:-)
Jag har kompisar som är ihop med fula killar och säger att de är det för att killen har så bra personlighet. Men frågar man vad de tycker om utseendet säger de något i stil med att de inte tycker han e så jätte snygg men att det inte spelar någon roll.
Men å andra sidan kan man ju se det som att det finns fler snygga tjejer än det finns snygga killar. En ful kille är inte lika ful som en ful tjej. Men jag har verkligen aldrig i hela mitt liv sett en ur samhällets syn på ful tjej vara ihop med en snygg kille. Och det måste ju bero på något mer än slumpen
bulldozer
2008-02-01, 15:51
.... Men jag har verkligen aldrig i hela mitt liv sett en ur samhällets syn på ful tjej vara ihop med en snygg kille. Och det måste ju bero på något mer än slumpen
Tjejer är generellt sett snyggare än killar??*whistle*
Sen att tjejer har lite fubb där med massa smink osv är väl en annan sak (även
om det finns en hel del killar som sminkar sig numera)
Jag har iallafall sett killar som är "snyggare" än sina partners, fast inte så många fall men de finns..
Tycker för övrigt att Elve e snyggare än mig..
Nä, där håller jag verkligen inte med. Ser det rätt ofta skulle jag vilja säga. Snafu borde se det hela tiden:-)
haha
Du är nog typen som till och med skulle skrika tjockis till den överviktiga. ;)
Såna har man råkat ut för. Även fast de är 10ggr snyggare så lyckas de inte få hem Greta på ica. Det känns väl bättre för dem nedvärdera andra då. :)
Jag är på intet sätt en nämnvärt god människa. Men att skrika tjockis skulle jag inte göra annat än i tanken.
Jacksatan
2008-02-01, 16:06
Är killar ytligare?
Men sluta tönta dig. 99% av dessa "fula" killar har pengar eller är framgångsrika inom annat område. Det är ju inte direkt så att kända hockeyspelares fruar spelar i samma liga som lagerarbetares(med likvärdigt utseende) fruar.
Snarare ett halvdant utseende och hög social status.
Det där skulle jag också tro, det verkar finnas ett visst behov av just den sociala statusen hos många kvinnor.
Sen å andra sidan - den man gillar är alltid snygg, eller? *whistle*
D Andersson
2008-02-01, 16:22
Men sluta tönta dig. 99% av dessa "fula" killar har pengar eller är framgångsrika inom annat område. Det är ju inte direkt så att kända hockeyspelares fruar spelar i samma liga som lagerarbetares(med likvärdigt utseende) fruar.
Givet. Får mig att tänka på kommentaren till bilden på Marcoolio tillsammans med två snygga tjejer: "Hur många tror att tjejerna skulle vara lika intresserade av en blek, överviktig finne med adhd och som kommer från orminge om det inte vore för att han drog in ett par miljoner om året"
Muskelbyggaren
2008-02-01, 16:22
Fast är egentligen inte innebörden av "bra personlighet" precis vad Jacksatan, Blank och Frida B. säger? Lite mer "romantiskt" lagda personer brukar vira in verkligheten i ett skimmer av oskuldsfullhet för att slippa prata om vad det faktiskt handlar om. Social status som LB sa, är egentligen inget annat än medelvärdet av ens förmågor och hur bra man är på att visa upp dem, och är många gånger av avgörande betydelse för det liv man ska komma att leva.
Tricklev
2008-02-01, 17:19
Är killar ytligare?
Äh, vi är inte heller så ytliga, det finns bara inga tjejer med bra personlighet. *popcorn*
Är ju ofta tjejernas smink som gör att de ser snyggare ut än de igentligen är. Är ju ofta man ser par på fest där man kan tycka att tjejen är snyggare än killen, men om man någon gång ser de under mindre sminkade/uppklädda tillfällen. Kan ju tjejen se ut som en jäkla skata, och förhålladet blir det omvända - killen ser bättre ut än tjejen.
Finsk sisu, din tjeje är riktigt snygg och du ser ut att du skulle kunna välta en långtradare.*flex*
Jag vet inte varför, men det är ofta man ser tjejer som har en mindre snygg pojkvän iallfall, Det roliga med det är ju om man frågar en tjej då, om hon finner sin pojkvän "snygg" eller sådär, då är pojkvännens kropp och utseende det mest optimala i världen ofta.. lol.
(Nej, din pojkvän är fet eller smal och har dålig hållning, han har inte snyggast kropp eller utseende ffs! Tänker jag då.)
Tricklev
2008-02-01, 19:48
Finsk sisu, din tjeje är riktigt snygg och du ser ut att du skulle kunna välta en långtradare.*flex*
Sisu kan välta en långtradare.
Ontopic: Hopp, det inger hopp. :D
130kg finsk sisu
2008-02-01, 19:50
Tackar!
Jag tror inte ni svenskar har någon som slår finsk sisu :smash:
Han är Finlands stolthet :thumbup: :laugh:
För övrigt så ser du verkligen inte ut att väga över 140kg :Virro
Psychological
2008-02-01, 23:10
Att det är skönt med folk som inte är utseendefixerade !
Ganymedes
2008-02-02, 07:45
Jag brukar nog tänka att "hon var nog inte så fet när de blev tillsammans, men nu har han fastnat för henne så då spelar det ingen roll att hon fluffat till sig".
Jag skulle ju knappast dumpa min fru om hon tjockade till sig. Fast kanske om risken förelåg att jag skulle hamna i omloppsbana runt henne och slå skallen i väggen stup i kvarten. Om hon blev så stor skulle jag lämna henne.
Om killen inte ser proportionerligt bra ut gentemot tjejen (egen åsikt så klart) kan jag tänka att antingen har killen charm och skön personlighet (och därmed en vettig tjej) eller så är det hennes modersinstinkter som tagit över eller att hon vill guida och hjälpa den stackars pågen och forma honom till något "bättre".
OffT: Får mig att tänka på den där grejen jag hörde i nån serie. "Women marry you and devote their entire life to change you. And then they leave you saying "you're not the man I married!"
Ser massor med snygga tjejer med fula killar, känns betydligt vanligare än tvärtom - även om jag sett det med.
Man vill ju som ändå gärna ha en tjej som är snyggare än sig själv, eller vad säger ni? Opti måste isf att vara lite halvful sådär?
Det här är en jäkligt svår fråga när man inte vet hur personerna är.
Jag kan i varje fall säga att jag fantiserat om personer som de flesta kanske inte direkt skulle dregla efter. Fast jag vill ogärna kalla dem för fula. Det ordet implicerar ju också att man finner dem direkt oattraktiva, vilket jag uppenbarligen inte gjort.
Sen finns det tjejer som en jag träffade härom veckan. Det första man lägger märke till är att hon ser helt perfekt ut. Skitsnygg kropp, vackert ansikte, snyggt klädd... fanns nog inte ens ett hårstrå som låg fel. Efter att ha pratat med hennei fem minuter inser jag dock att jag måste därifrån fort. Hon var helt uppenbart blåst, jävligt dryg och gav intrycket av att vilja se ned på allt och alla(speciellt andra tjejer som ju inte kunde mäta sig med hennes skönhet).
Sådana tjejer skulle jag inte ens röra med en stulen penis. Då tar jag hellre någon mindre snygg med en personlighet som gör att jag vill göra... eh... roliga saker med henne. ;)
Jag brukar tänka ungefär "undra vad han har betalat"
Samt "lucky bastard, hon skulle passa mycket bättre bredvid mig".
Ganymedes
2008-02-02, 19:50
Sen finns det tjejer som en jag träffade härom veckan. Det första man lägger märke till är att hon ser helt perfekt ut. Skitsnygg kropp, vackert ansikte, snyggt klädd... fanns nog inte ens ett hårstrå som låg fel. Efter att ha pratat med hennei fem minuter inser jag dock att jag måste därifrån fort. Hon var helt uppenbart blåst
Jag menar absolut inte att det inte var så här i ditt fall, Yes.
Men jag måste ändå säga att det är så jävla politiskt korrekt och självklart att det alltid måste vara så att en snygg tjej är korkad och en mindre snygg har bättre personlighet.
Själv har jag dejtat tjejer som varit precis tvärt om också, så det finns. Sedan är det så här anser jag: utseendet avgör om man vill göra ett försök, personligheten avgör om man vill stanna kvar.
Är tjejen tjock och killen smal brukar jag tänka att han är hårdrockare.
Jag menar absolut inte att det inte var så här i ditt fall, Yes.
Men jag måste ändå säga att det är så jävla politiskt korrekt och självklart att det alltid måste vara så att en snygg tjej är korkad och en mindre snygg har bättre personlighet.
Själv har jag dejtat tjejer som varit precis tvärt om också, så det finns. Sedan är det så här anser jag: utseendet avgör om man vill göra ett försök, personligheten avgör om man vill stanna kvar.
Jag vill egentligen inte alls spela på dessa politiskt korrekta och stereotypa exempel, så jag får förklara lite närmare vad jag menar.
Grejen är mer den att yttre och intre egenskaper måste lira bra ihop. Det har väl de flesta märkt att när man börjar gilla en person så börjar man också se på denne på ett annat sätt. Ansiktsuttryck, kroppspråk och hela personens utstrålning kan uppfattas annorlunda när man börjar se det relaterat till personligheten. Därför kan personer som vid en första anblick inte alls ser attraktiva ut bli otroligt fina när man lär känna dem bättre. När det däremot stinker bajs på insidan spelar det ingen roll hur perfekt personen ser ut.
Men sen behöver det inte alls vara så att snygga tjejer är korkade, och fula tjejer minsann är jättefina på insidan. Det finns givetvis alla möjliga olika kombinationer.
Löjtnant Blank
2008-02-02, 20:48
Vi har i alla fall tre-fyra snygga och väldigt smarta tjejer i klassen.
Ganymedes
2008-02-02, 21:06
Men sen behöver det inte alls vara så att snygga tjejer är korkade, och fula tjejer minsann är jättefina på insidan. Det finns givetvis alla möjliga olika kombinationer.
Precis. Det är bara så tröttsamt att det alltid tas upp i dessa diskussioner. Sant, jag visst. Men sååå tröttsamt. Har man inte skalle nog att förstå det själv, lär man inte förstå det för att någon annan säger det heller. Och politiskt korrekt är fanimig den sämsta formen av korrekt.
Förresten känner jag igen mig i det du skriver. Hade en granne som såg väldigt alldaglig ut på alla sätt, men ändå fanns det något med henne som var riktigt hett. Har inte lyckats sätta fingret på det (eller henne) dock.
Vi har i alla fall tre-fyra snygga och väldigt smarta tjejer i klassen.
Samma i min klass. De snyggaste är de smartaste, It's a win, win situation *drool*
Löjtnant Blank
2008-02-02, 21:23
Samma i min klass. De snyggaste är de smartaste, It's a win, win situation *drool*
I mitt fall är det win-lose i deras fördel, eftersom de inte är det minsta intresserade av mig. Tre av dem har pojkvän, den fjärde är jag osäker på.
vadå.
Jay Cutler t.ex. är ju mycket snyggare än sin fru. Har du aldrig tänkt på det? :D
http://pics.centerblog.net/pic/skdcognin/x3t2ygp4.jpg
obesogen
2008-02-02, 23:35
Åk till Australien så lovar jag att du kommer vara av annan åsikt
Jag tror snygga tjejer tar mindre snygga killar just för att då kan dom ha kontrollen. Om dom tar modellkillar så har dom inte alls lika mycket att säga till om då dessa killar kan få vilken snygg tjej som helst(typ).
Nu tror jag inte alla är så här, men en del iaf. Snygga tjejer vet att dom är snygga. Det som är grejen.
Jag tror snygga tjejer tar mindre snygga killar just för att då kan dom ha kontrollen. Om dom tar modellkillar så har dom inte alls lika mycket att säga till om då dessa killar kan få vilken snygg tjej som helst(typ).
Nu tror jag inte alla är så här, men en del iaf. Snygga tjejer vet att dom är snygga. Det som är grejen.
Snarare är det så att killen blir världens största toffel. Jag tror inte tjejen behöver vara särskilt mycket kontroll-freak för att det ska hända.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.