Visa fullständig version : Rallyförare kör nästan på polis
Pudzianovski
2008-01-28, 20:29
Snodde från AB.
Vilken jävla tur polisen hade. Och fy fan va snabbt de kör.... *whatever*
http://fragg.net/video/rally-loeb-policeman
DarcyGrahn
2008-01-28, 20:35
HAHA han ser ju helt oberörd ut:D
HAHA han ser ju helt oberörd ut:D
Han kan omöjligt ha fattat vad som hände.
christian
2008-01-28, 20:37
Cheesus!
DarcyGrahn
2008-01-28, 20:37
Han kan omöjligt ha fattat vad som hände.
Nej haha, sådär lugn kan man inte vara när nåt sånt där händer.
ManuelIT
2008-01-28, 20:41
Fyfan alltså.
Vilken jävla idiot dock, fan promenerar han över vägen när det är tävling?!
Fyfan alltså.
Jag tror nog poliser har som uppgift att inte bara stå stilla.
Ja, det var inte långt ifrån att vi hade sett en blodstänkt väg istället, och majoriteten på videon hade behövt få gå till psykologer, samt få ärr för resten av livet. :D
Dum som fan.
fyfan, tur karln hade iaf.
Sjuk sport. Finns allt för många rally-filmer på nätet där de inte har lika mycket tur... onödigt
Sjuk sport. Finns allt för många rally-filmer på nätet där de inte har lika mycket tur... onödigt
Sjuk sport?
Det där folk kring fotbollsmatcher, i fälttävlan, klättring (kanske, om inte annat så av tristess) och nästan vad som helst. Är alla dessa sporter också sjuka?
Ryska_raketen
2008-01-28, 21:32
Sjuk sport?
Det där folk kring fotbollsmatcher, i fälttävlan, klättring (kanske, om inte annat så av tristess) och nästan vad som helst. Är alla dessa sporter också sjuka?
Ja. Även boule.
hahavaffan
2008-01-28, 21:33
Fet sport. Synd bara det finns folk med för lite vett i skallen. Polisen borde nog haft en aning bättre koll...
Ja. Även boule.
Jag tror nästan att det måste ju vara den sport med flest dödsfall där den avlidne fortfarande är aktiv inom sporten. Sjuk sport.
Sjuk sport?
Självklart inte sporten som är sjuk. Utan vissa människors brist på förstånd.
Pepparkakssmurfen
2008-01-28, 21:40
Visst nuddar Sebastian polismannen lite? Ser ut som om hans varselväst fladrar efter att han kört förbi+ ljudet?
Ni vet ju inte vad som föregick där klippet börjar.
Det är lätt att dömma utifrån det man ser utan att se sammanhanget.
Sen tycker jag att det är konstigt med rally där man får stå ngn meter ifrån bilar som far fram i höga hastigheter utan ens ett band som försöker hålla en inom någon slags säkerhetsmargina.
Löjtnant Blank
2008-01-28, 21:44
Visst nuddar Sebastian polismannen lite? Ser ut som om hans varselväst fladrar efter att han kört förbi+ ljudet?
Vinddraget. Hade bilen touchat själva kroppen hade polismannen inte stått upp.
Självklart inte sporten som är sjuk. Utan vissa människors brist på förstånd.
Det är jag mer benägen att erkänna. Ibland undrar man hur mycket det är värt att se lite bättre när folk står i de allra svåraste kurvorna. Och då är det egentligen inte de överkörda jag månar om, utan de förare som riskerar att ta en annan människas liv för att folk är dumma och arrangörerna låter dem vara det. Hur svårt det är att reglera vart folk placerar sig på Svenska rallyt låter jag vara osagt. Jag är inte från Värmland.
Ni vet ju inte vad som föregick där klippet börjar.
Det är lätt att dömma utifrån det man ser utan att se sammanhanget.
Precis.
Bilen hade kanske haft ett förhållande med konstapelns mor, varpå han kallat bilen för 740. Tänk efter lite..
Frågan är bara vad han ska göra med sin fakking väst?!
Precis.
Bilen hade kanske haft ett förhållande med konstapelns mor, varpå han kallat bilen för 740. Tänk efter lite..
Frågan är bara vad han ska göra med sin fakking väst?!
Du uppfattades som korkad redan innan det inlägget.
Du behövde inte bekräfta uppfattningen
Sen tycker jag att det är konstigt med rally där man får stå ngn meter ifrån bilar som far fram i höga hastigheter utan ens ett band som försöker hålla en inom någon slags säkerhetsmargina.
Det finns numera regler, och jag tror det var just vad polismannen försökte få publiken att följa.
På den tid då Tant var ung var det dock helt andra bullar och många åskådare strök med. Idag är det ovanligt med allvarliga olyckor.
christian
2008-01-28, 21:52
En liknande, fast utgången hade nog inte varit riktigt lika illa.. ;) M8rc5DOERWA
För att inte tala om den här. Förvisso kanske han valde trädet som skydd, men man vet ju aldrig.. KYFxSilcqgs
Den här är nästan bäst:
UFfiZ6lw8sg
Det finns numera regler, och jag tror det var just vad polismannen försökte få publiken att följa.
På den tid då Tant var ung var det dock helt andra bullar och många åskådare strök med. Idag är det ovanligt med allvarliga olyckor.
Du kan åtminstånde tänka vilket gottgör för ditt försök till att vara oförskämd.
christian
2008-01-28, 21:55
En motorcyklist som hade lite tur..
eIznie_6PfY
En liknande, fast utgången hade nog inte varit riktigt lika illa.. ;)
Den sista videon där när den 'studsar' över honom *screwy*
Du uppfattades som korkad redan innan det inlägget.
Du behövde inte bekräfta uppfattningen
Euhm, ok. Detta är den allmänt rådande uppfattningen eller?
Det kanske är dags att rannsaka mig själv.
Du kan åtminstånde tänka vilket gottgör för ditt försök till att vara oförskämd.
Tänka vilket vaddå? Inte försöker jag vara oförskämd heller, snarare artig och väluppfostrad.
(Okej, förlåt då! :em: Ville bara skojja lite med unga vackra damen. Du får inte vara arg nu.*kissass* )
Fyfan alltså.
ja han skulle be de på andra sidan att flytta sig från vägen.
:Virro
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.