Visa fullständig version : Silly Season !
Psychological
2008-01-24, 23:54
Vilka spelare är på väg ut och vilka är på väg in ? Inom både Hockey & fotboll hade jag tänkt mig.
Isaksson är uppvaktad av TFF. Allt enligt AB, orkar inte hitta länk men sök på google...
Lite mer seriösa (PL) rykten:
Hleb till barca, barca sägs inte va speciellt nöjd över hur Deco spelar för tillfället och vill värva Arsenals succseman Alexandr Hleb för 200 mkr. Hoppas att Arseal inte säljer.
Sissoko till juve, han klarar inte av den stentuffa konkuransen på Liverpools mittfält och vill därmed flytta till Juve.
Dani Parejo, 16 åring i Real. Arsenal, Chelsea och Man U sägs vara väligt intresserade av honom trotts att han kommer kosta närmare 100 mkr...16 år SJUKT!
Hatem Ben Arfa och karim Benzema, båda eller ingen, arsenal är ute efter dom i alla fall och jag tycker det känns spännade!
Psychological
2008-01-25, 01:18
Undrar var foppa hamnar om hans fot håller ?
Psychological
2008-02-14, 02:29
Isaksson är uppvaktad av TFF. Allt enligt AB, orkar inte hitta länk men sök på google...
Lite mer seriösa (PL) rykten:
Hleb till barca, barca sägs inte va speciellt nöjd över hur Deco spelar för tillfället och vill värva Arsenals succseman Alexandr Hleb för 200 mkr. Hoppas att Arseal inte säljer.
Sissoko till juve, han klarar inte av den stentuffa konkuransen på Liverpools mittfält och vill därmed flytta till Juve.
Dani Parejo, 16 åring i Real. Arsenal, Chelsea och Man U sägs vara väligt intresserade av honom trotts att han kommer kosta närmare 100 mkr...16 år SJUKT!
Hatem Ben Arfa och karim Benzema, båda eller ingen, arsenal är ute efter dom i alla fall och jag tycker det känns spännade!
Herregud.. Skulle Isak till trelleborg så kan han ju lika gärna lägga av.
På väg och på väg. Det snackades om det men såklart blev det inget.
Psychological
2008-03-24, 00:51
David Vyborny till HV71 ????
Undrar var foppa hamnar om hans fot håller ?
Linköping.
David Vyborny till HV71 ????
37 poäng på 45 matcher i MoDo 98. Synd att han kommer vara dyr och att vi redan har fullt på centerplatsen. Hoppas Sten förlänger.
Psychological
2008-04-15, 08:40
Nu är det väl dags för att det blir lite liv igen nu när hockeysäsongen nästan är över för alla lag utom två. Jaha, AIK storsatsar. melin klar som tränare och Norström och Tärnström hoppas de på men det vete tusan om det kommer att hända.
Fultjack
2008-04-15, 08:54
Läste just att HV värvar Angell från Brynäs nu mitt i finalspelet
Psychological
2008-04-15, 08:58
Läste just att HV värvar Angell från Brynäs nu mitt i finalspelet
Ja Hv värvar friskt nuförtiden. Som sagt så e ju flera tjecker på väg oxå dit oxå ?. Finns det något Borås fan här? Undrar lite om en back som heter Elias Fälth. Han har skrivit på för mitt lag (VIK HOCKEY) och undrar om han e något att hänga i julgranen. Han lirade i Borås denna säsong !
Herregud.. Skulle Isak till trelleborg så kan han ju lika gärna lägga av.
Hellre en spelande landlagsmålvakt än en som sitter på bänken.
Läste i AB att Berlusconi vill ha tillbaka Sjevtjenko. Skulle vara kul om han avslutade karriären i Milan. Ryktas ju även om att Ronaldinho ska byta klubb.
Psychological
2008-04-15, 09:38
Hellre en spelande landlagsmålvakt än en som sitter på bänken.
Läste i AB att Berlusconi vill ha tillbaka Sjevtjenko. Skulle vara kul om han avslutade karriären i Milan. Ryktas ju även om att Ronaldinho ska byta klubb.
Isaksson skulle kunna lägga av helt med klubbfotboll och ändå spela i landslaget. Fattar inte hur han jämt kan vara så bra i landslaget när han knappt lirar något ?
Södertälje Hockey kommer få Hannes Hyvönen och Topi Jaakola från Kärpät i den finska ligan och Andre Benoit från Tappara till nästa säsong.
Herr Oberst
2008-04-15, 19:20
Rögle på väg att värva bröderna Abbott. Dessa två kan säkerligen blir väldigt spektakulära.
Har sedan tidigare signat Mario Kempe och Sebastian Karlsson.
Ja Hv värvar friskt nuförtiden. Som sagt så e ju flera tjecker på väg oxå dit oxå ?. Finns det något Borås fan här? Undrar lite om en back som heter Elias Fälth. Han har skrivit på för mitt lag (VIK HOCKEY) och undrar om han e något att hänga i julgranen. Han lirade i Borås denna säsong !
Tror att elias Fälth har spelat i Nybro också och vad jag har för mig så var han väl helt ok...
Psychological
2008-09-01, 21:17
Vad händer med Mats Sundin ???? Nån som vet något ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.