Visa fullständig version : Alla hjärtans dag
Ja nu är det ju snart dags för alla hjärtans dag igen..är ju dock ett par veckor kvar men iaf.*whistle*
sitter och funderar på vad man ska hitta på i år, vad brukar ni hitta på? firar ni överhuvudtaget?
vad är den allmäna uppfattningen om dagen tycker man hör allt oftare att många är trötta på all uppståndelse den drar med sig :)
tips på aktiviteter mottages gärna...
von huff
2008-01-19, 18:23
Man kan ju gå på bio med sin tjej om man har nån:)Eller så äter man en kebab med extra mycket kött*drool*
Alla Hjärtans Dag har aldrig varit något för mig.
Jag ska tillbringa dagen med att hata alla äckligt förälskade.
Tvi.
Tvi.
+1 *cupid*
+1
Det enda positiva är att födelsedagen är precis runt hörnet =)
+1 *cupid*
Skicka ett pm och fråga om msn sen har du ditt på det lugna.
Skicka ett pm och fråga om msn sen har du ditt på det lugna.
msn är ju nere.
Skicka ett pm och fråga om msn sen har du ditt på det lugna.Jag vågar inte.. :n00b
Tvi.
+1 :thumbup:
msn är ju nere.
Ah, därför inga tjejer skriver att de vill ha mig.
Stargazer
2008-01-19, 18:46
Skräpdag. Finns det något mer fantasilöst än att tvångsmässigt köpa blomster åt tjejen på alla hjärtans dag? Jag improviserar hellre.
Psychological
2008-01-19, 18:51
Skräpdag. Finns det något mer fantasilöst än att tvångsmässigt köpa blomster åt tjejen på alla hjärtans dag? Jag improviserar hellre.
:thumbup: Samma med Mor & fars dag.. Ta bort skiten !
Tvi.
+1 *cupid*
+1 :thumbup:
Jodå. :thumbup:
Ondskapelsen
2008-01-19, 18:59
Tvi.
Jag hade tänk samma, men nu blev jag smått förälskad...*cupid*
Andy.da.wohoo
2008-01-19, 19:10
Inte för mig heller. :/
Tvi.
Naaaw *cupid*
Kan du inte bara lägga ut din msn här så slipper vi fylla din inbox?
Ondskapelsen
2008-01-19, 20:04
Naaaw *cupid*
Kan du inte bara lägga ut din msn här så slipper vi fylla din inbox?
+1 !
Jag ska köpa ngt kul åt flickvännen och bara vara hemma och ta det lungt o glo fílm tror jag.
är det redan dags igen.. ständiga påminnelsen om hur singel och bedrövlig man är *gah!*
jag vill haaaaa en kille!!!!!
Ingen kille vill ha dig.
Ondskapelsen
2008-01-19, 20:46
Jag vill ha en tjej, är detta ödet?
Ingen kille vill ha dig.
Jag märker det.
Jag ska bre mina mackor med becelsmör, för att tänka på mitt hjärta.
Alla hjärtans dag- vilket jäkla trams *gah!* *bitter över att vara ensam och oälskad*
Alla hjärtans dag- vilket jäkla trams *gah!* *bitter över att vara ensam och oälskad*Tänker bara på hollywood filmer faktiskt.
Nitrometan
2008-01-19, 20:59
Alla hjärtans dag- vilket jäkla trams *gah!*
Japp. Men det kan vara kul med rätt sällskap.
Ondskapelsen
2008-01-19, 21:29
Sällskap är också ett jävla trams :P
Nitrometan
2008-01-19, 21:31
Sällskap är också ett jävla trams :P
Du slipper.
Ondskapelsen
2008-01-19, 21:48
Jo tack det gör jag :P. Ibland får jg stå ut med regus men det överlever man...
Alfred Nobel
2008-01-19, 21:51
Jag tänkte fira mor min som fyller år :)
Tvi.
+1
/Bitter nimille
Lelle Pelle
2008-01-19, 22:00
Jag skall idka älskog, och mycket utav det.
Kaboffastar
2008-01-19, 22:43
Jag har varit tillsammans med mitt tjej i ett år dagen innan alla hjärtans dag så jag vet inte vad ja ska hitta på.. inge bra tajming
Albatross
2008-01-19, 22:52
Ska nog ställa mig i valfritt snabbköp och le lite äckligt mot nån tjej i kassan. Hela dagen.
Oj vad bittert det var i denna tråden...
Att lägga energi på att vara bitter la jag ner för ett par år sedan då jag kom på att jag kan lägga ner energin på mitt kärleksfulla äktenskap med gymmet och krydda tillvaron med att vara lite otrogen genom att smyga iväg och gästträna på lite andra gym då och då. ;)
Alla hjärtans dag för mig innebär att jag stannar upp i vardagen och ägnar extra mycket tankar och gärningar åt dem jag älskar i min närhet, och det är mina föräldrar, min bror och mina vänner!*cupid*
Dessutom rår jag om min egna själ lite extra genom att köpa mig något fint.:D
bertbert
2008-01-21, 07:50
Jag och min sambo brukar köpa present till varandra, vilket i teorin hade varit jämställt om inte kvinnor hade haft ett genetiskt övertag i färdigheten "komma på en bra present". Det är dock ingen seriös grej utan snarare något roligt. Sen gör vi något gott i köket.
Fett bitter tråd f ö...
beckman88
2008-01-21, 08:06
Where is the love? Fan vad ni tjatar om denna dagen. Att lägga ut lite pengar på rosor/bio på sin älskade är väl inte hela världen?*gah!*
Emil_Larsson
2008-01-21, 08:06
Alla hjärtans dag? vad är det? nej men seriöst, varför fira sånt, totalt onödigt.
Maharadja
2008-01-21, 11:08
Jag ska då göra PR för att min sambo fixar en spa-helg me jacuzzi o mys.. istället för en kastrull eller andra logiska stuff som han tycker behövs. suck ;)
Where is the love? Fan vad ni tjatar om denna dagen. Att lägga ut lite pengar på rosor/bio på sin älskade är väl inte hela världen?*gah!*
Alla har inte en älskande vän. Vad ska de njuta av under en alldeles underbar dag som denna?
Förra året gick jag på spinning, kanske får hitta på nått fint till mitt hjärta i år igen. Äta väldigt nyttigt och motionera hjärtat lite. *cupid*
kommersialism handlar väl inte om kärlek heller?
Jag är bjuden på fest på Alla Hjärtans Dag. Det är jag och 6 pojkar *whistle*
Bra odds :D
alla hjärtansdag kommer jag sitta och le för mig själv när jag inte behövt skaffa en perfekt present (igen...)
Andy.da.wohoo
2008-01-21, 21:58
Jag och min sambo brukar köpa present till varandra, vilket i teorin hade varit jämställt om inte kvinnor hade haft ett genetiskt övertag i färdigheten "komma på en bra present". Det är dock ingen seriös grej utan snarare något roligt. Sen gör vi något gott i köket.
Fett bitter tråd f ö...
Klart den är bitter. Då alla hjärtans dag är en dag av kärlek och om man då inte har någon hjärtevän tänker man på alla sorgliga kärlekar man haft i sitt liv.
jontahontas
2008-01-21, 22:05
Jag kan få passa på och säga att jag för en gångs skull får tillfället att spendera en romantisk dag med någon jag är förälskad i. Hon är toppen och jag ska nog komma på något fint att göra för henne. Åka till Paris kanske?
Jag antar att uttrycket "ta i trä" är en bra avslutning eftersom det är nästan en månad kvar.
Jag ska dricka öl, äta ostbågar och runka i min ensamhet. Efteråt ska jag förbanna alla grannar som älskar med gardinerna fördragna, trams!
Jag ska dricka öl, äta ostbågar och runka i min ensamhet. Efteråt ska jag förbanna alla grannar som älskar med gardinerna fördragna, trams!
Hade du inte känt dig lika ensam om de inte drar för? :laugh:
bertbert
2008-01-21, 23:04
Sexpojkar!? :banned
(f´låt)
Klart den är bitter. Då alla hjärtans dag är en dag av kärlek och om man då inte har någon hjärtevän tänker man på alla sorgliga kärlekar man haft i sitt liv.
Jo, jag var också utan i ett antal år. Måste man bli bitter då?
Ska till Berlin och gå på Berlinale, filmfestival, med en tjej jag träffade i Berlin förra året. Hade ingen tanke på att det är alla hjärtans dag under tiden jag kommer att vara där dock.
jontahontas
2008-01-21, 23:17
Ska till Berlin och gå på Berlinale, filmfestival, med en tjej jag träffade i Berlin förra året. Hade ingen tanke på att det är alla hjärtans dag under tiden jag kommer att vara där dock.
Jaså? Jag bor i Berlin. Kanske blir change of plans för mig och går på filmfestival istället. Dubbeldejt? :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.