Visa fullständig version : makaroner und meatballs ^^,
Tjena! , sitter och tänker lite på det här med kosten och. Eftersom jag är ganska lat när det gäller att laga riktiga brakmåltider på lunchen så brukar jag livnära mig på Makaroner och köttbullar, och lite sallad förståss ;) ... tänkte bara om köttbullar är något vidare och äta? eller borde jag försöka äta nåt bättre kött?
Köttfärs är bra mat, självklart. Sen beror det på om du köper dem eller gör dem själva iofs, köper du dem så blir det ju en del potatismjöl, socker, EXXX osv. osv.
Sen får du ju en hel del fett på köpet, som inte är negativt i sig, men värt att notera.
Köttfärs är bra mat, självklart. Sen beror det på om du köper dem eller gör dem själva iofs, köper du dem så blir det ju en del potatismjöl, socker, EXXX osv. osv.
Sen får du ju en hel del fett på köpet, som inte är negativt i sig, men värt att notera.
tack för snabbt svar där ;) ... jo jag brukar köra på dom köpta . men ska väl börja med att göra egna i fortsättningen... dels godare och nyttigare :)
Ondskapelsen
2008-01-19, 15:26
Findus Delikatessköttbullar <3<3<3<3.
Det slår fanemej allt. Men som sagt, göra dina egna tsm med fullkornspasta e nog alltid det bästa. Eller proteinpasta eller vad fasiken de nu hette
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.