Leop
2008-01-19, 08:17
Har precis avslutat 3e veckan på min deff.
Är min första riktiga deff men är oroliga att jag ev tappar för mkt på kort tid.
väger mig 1 gång per vecka lördagar direkt på morgonen. sista veckan nu har jag gått från 92,4 till 90,3.
tycker ändå inte att jag tappar mkt styrka visst det känns att man har mindre energi på gymmet men vikterna är i stort sätt samma.
Tillskott: whey 80,kreatin,koffein,multivitamin ibland.
typisk deff dag som den varit hittils....väger ingen mat o räknar inte kalorier kör på känn.
Frukost: havregrynsgröt,1 glas juice,1 skiva polarkraft extrem med mjukost 4%,proteindrink
mellanmål: 250gram kvarg med en skvätt funlight och nån frukt tex apelsin/banan.
Lunch: kokt polluck med potatis grönsallad vatten.
mellanmål oftast frukt ibland proteindrink
tränar
mellanmål : proteindrink frukt/riskakor
Middag:kycklingfile ris grönsaker vatten
kvällsmål 250gram kvarg, 1 skiva polarkraft extrem. nötter ibland nån tomat (det är gott :)
Åsikter tas gärna emot! liksom förslag till vad man kan göra annorlunda.
Är min första riktiga deff men är oroliga att jag ev tappar för mkt på kort tid.
väger mig 1 gång per vecka lördagar direkt på morgonen. sista veckan nu har jag gått från 92,4 till 90,3.
tycker ändå inte att jag tappar mkt styrka visst det känns att man har mindre energi på gymmet men vikterna är i stort sätt samma.
Tillskott: whey 80,kreatin,koffein,multivitamin ibland.
typisk deff dag som den varit hittils....väger ingen mat o räknar inte kalorier kör på känn.
Frukost: havregrynsgröt,1 glas juice,1 skiva polarkraft extrem med mjukost 4%,proteindrink
mellanmål: 250gram kvarg med en skvätt funlight och nån frukt tex apelsin/banan.
Lunch: kokt polluck med potatis grönsallad vatten.
mellanmål oftast frukt ibland proteindrink
tränar
mellanmål : proteindrink frukt/riskakor
Middag:kycklingfile ris grönsaker vatten
kvällsmål 250gram kvarg, 1 skiva polarkraft extrem. nötter ibland nån tomat (det är gott :)
Åsikter tas gärna emot! liksom förslag till vad man kan göra annorlunda.