handdator

Visa fullständig version : Choklad som inte smakar mjölkchoklad!

cruzzek
2008-01-14, 19:18
Av alla gainer o proteindrinkar jag har testat så har alltid chokladsmaken smakat mjölkchoklad. Letar nu efter en gainer som smakar vanlig choklad och inte mjölkchoklad. Tittade runt lite och twinlabs gainer rekomenderades av många. Nu undrar jag ifall choklad smaken på Twinlabs gainers fuel smakar vanlig choklad"oboy", eller åtminstånde inte mjölkchoklad?

Multivitamin
2008-01-14, 19:21
Kanske för att du blandar det med mjölk? :P Naevars vet inte..

Sadde
2008-01-14, 19:21
mjölkchoklad låter ju jättegott, de chokladprotein jag har smakat på har inte varit goda alls :(. Vilka märken är det du tycker smakar mjölkchoklad? När det gäller Twinlabs gainer fuel så är det iallfall det godaste chokladprotein jag har smakat på, och det smakade INTE mjölkchoklad. ;)

Animalistic
2008-01-14, 20:43
mjölkchoklad låter ju jättegott, de chokladprotein jag har smakat på har inte varit goda alls :(. Vilka märken är det du tycker smakar mjölkchoklad? När det gäller Twinlabs gainer fuel så är det iallfall det godaste chokladprotein jag har smakat på, och det smakade INTE mjölkchoklad. ;)

FX-serien smakar mjölkchoklad *drool*
Twinlab & 100% whey smakar mer "vanlig" choklad enligt mitt tycke

henriknewstream
2008-01-14, 21:06
twinlabs gainer fuel är jätte god, har kört med den länge. blandar du med mjölk får du en fyllig och jätte god choklad smak, blandar du med vatten får du en mer torr och inte så jätte god kakao smak, kanske det du är ute efter ?

Ondskapelsen
2008-01-15, 11:40
Prova Strengths. Men den e lite sliskig. Men vettefan om den smakar mjölk asså, beror ju på vad man blandar den med.
Sliskig dock :P

EiseltUK
2008-01-15, 12:02
DoublePro choklad har ganska schyst chokladsmak om man inte späder ut den så mycket. Det är rikligt med kakao i blandningen, dävav namnet Double Chocolate. :)

Corpobal
2008-01-16, 04:22
Enda chokladsmaken som smakat riktig choklad är nutrisports, har provat kanske tio stycken olika märken. Vet inte vad det kan bero på egentligen.

machine gun
2008-01-16, 13:42
Släng i en msk kakao i shakern, så får du mer chokladsmak.