Visa fullständig version : Min mage ändrar form
När jag vaknar på morgonen är min mage platt och fin. Men allt efter som dagen går och jag stoppar i mig allt möjligt jag kommer över växer magen till en ballong och jag ser mer eller mindre gravid ut. Så när jag går och lägger mig är jag rund som ett klot. Men på morgonen när jag vaknar så är magen platt igen... Skall det vara så? Eller äter jag för lite?
Magen fylls ju t.ex. med mat och vätska ...
Äter du mycket salt mat?
Mycket mjölkprodukter?
Magen fylls ju t.ex. med mat och vätska ...
Äter du mycket salt mat?
Mycket mjölkprodukter?
Nej inge salt och inte så mycket mjölk heller. Äter var 3:e timme och försöker hålla mig mittemellan mätt och inte hungrig hela dagen.
Scratch89
2008-01-11, 14:15
Får du buksmärtor? Illamående?
Gaser? Kanske äter nåt du inte tål.
KaptenKnäsvag
2008-01-11, 15:38
När jag vaknar på morgonen är min mage platt och fin. Men allt efter som dagen går och jag stoppar i mig allt möjligt jag kommer över växer magen till en ballong och jag ser mer eller mindre gravid ut. Så när jag går och lägger mig är jag rund som ett klot. Men på morgonen när jag vaknar så är magen platt igen... Skall det vara så? Eller äter jag för lite?
Magsäcken tenderar att inte vara lika utfylld efter 7-8 timmar av ingen mat ;P
Emil_Larsson
2008-01-11, 15:43
För mig var det likadant, sen trappade jag ner på mjölkdrickandet och den svullna magen försvann. (Drack 1,5 L minst) nu dricker jag en halv liter. :Virro
nickemannen86
2008-01-11, 23:44
Är exakt samma för mig... *screwy*
Jag dricker dock endel mjölk.. får aldrig ont dock eller liknande så har inga planer på att sluta med det.. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.