Visa fullständig version : Ligga med arbetskamrater?
petersson
2008-01-11, 12:10
Är det bra?
Firmafest ikväll eller? :)
Bara om de står över dig i hierarkin.
Ja det gör hon. Hon är dessutom 3 år äldre och har större lägenhet.
Nej ingen firmafest... bara ligga.
Om det inte är på samma avdelning, kör hårt! Du får ha i åtanke att det kan ruinera dina chanser på resten av jobbarkompisarna.
Om det inte är på samma avdelning, kör hårt! Du får ha i åtanke att det kan ruinera dina chanser på resten av jobbarkompisarna.
Det är väl egentligen det enda som stör mig...
its been done!
vettiga människor skiljer på relationer/sex och arbete, vi andra får ligga mer
Det är väl egentligen det enda som stör mig...
Japp det är det enda dilemmat.
Jag har hört att det kan vara jobbigt om ett f.d ragg börjar på samma avdelning som dig.
Är det bra?
Nej den är inte bra.
Ligga överhuvudtaget är rent farligt... nåtot man bör undvika ut i det längsta.
Nu när halva jobbet börjar ana att vi kanske har hittat på något galet börjar de andra tjejerna visa mer intresse. Typ som om de insett att jag egentligen är en liten slyna... känner mig smuttsig... på ett bra vis.
Clarkolofsson
2008-01-11, 12:32
Nu när halva jobbet börjar ana att vi kanske har hittat på något galet börjar de andra tjejerna visa mer intresse. Typ som om de insett att jag egentligen är en liten slyna... känner mig smuttsig... på ett bra vis.
Haha! Lev upp till ditt ryckte då!! :devil:
Det är riktigt bra faktiskt. Sexet blir nog aldrig bättre för det är så jävla förbjudet :D
Säg upp dig och sök jobb på Liseberg. Där knullas det mer än på diverse bordeller. :thumbup:
Säg upp dig och sök jobb på Liseberg. Där knullas det mer än på diverse bordeller. :thumbup:
Ja du om någon vet ju hur det ligger till. Du är ju också väl medveten om att sex är något nytt och spännande för mig, så tack för tipset men jag tror att jag får mer än jag kan hantera som det är...
The_RobRoy
2008-01-11, 12:44
Nu fattar jag varför min polare envisats med att jobba på Grönan de senaste 5 åren eller så, den jäveln, och inte har han sagt något
Nu fattar jag varför min polare envisats med att jobba på Grönan de senaste 5 åren eller så, den jäveln, och inte har han sagt något
Ge honom en fet smäll
Löjtnant Blank
2008-01-11, 12:46
Veckans "förtäckt skryt"-tråd?
Veckans "förtäckt skryt"-tråd?
Är det någon som skall skryta så är det ivf inte hon jag legat med...
Jaaaa!!! Jag drömmer fortfarande om att en av läkarna skall trycka upp mig mot väggen....gah.
Löjtnant Blank
2008-01-11, 12:50
Jaaaa!!! Jag drömmer fortfarande om att en av läkarna skall trycka upp mig mot väggen....gah.
Är inte de flesta läkare sociala missfoster med dålig andedräkt?
Du tänker på psykologer.
Löjtnant Blank
2008-01-11, 12:52
Du tänker på psykologer.
HAHAHA! Touché, Mr. Mackey.
Med rätt person så... lätt!
Orka bry sig om oskrivna regler och dylikt. Det är ändå bara ett jobb.
Inte den här, han är skitsnygg med grymt kåt blick. När ja rondar me han vågar ja inte säga ett pip.
Deceiver85
2008-01-11, 12:55
Det är riktigt bra faktiskt. Sexet blir nog aldrig bättre för det är så jävla förbjudet :D
Stureplansprofilerna votes for Stoltz for president :thumbup:
Det är endast bra! Trevligt sex samt kul med lite drama på jobbet, go for it!
P.S Jag skulle inte vara där jag var idag om det inte vore för liggandet med arbetskamrater, ligga är vägen till framgång
Viktor_Balck
2008-01-11, 12:58
Var det inte så mela ville bli uppraggad också?
Det vet ja inget, men hon har ett helt land full med gluggare nu så hon klarar sig nog
Självfallet ska du ligga med arbetskamrater. Skaffa gärna en härlig kk-relation till personen så kan ni ligga på kafferasterna.
Självfallet ska du ligga med arbetskamrater. Skaffa gärna en härlig kk-relation till personen så kan ni ligga på kafferasterna.
Jag har pratat med min gruppchef om det där redan och för honom var det okej att ligga på jobbet, så då antar jag att det är det... så länge jag stämplar ut vill säga.
Jag har pratat med min gruppchef om det där redan och för honom var det okej att ligga på jobbet, så då antar jag att det är det... så länge jag stämplar ut vill säga.
Cool dude! High-five på honom!
Martin.Svensson
2008-01-11, 13:58
Hahahaha, fy fan avad skönt att få skratta lite på en fredaga eftermiddag.
Klart du ska ligga på jobbet ;)
olle lindblad
2008-01-11, 13:59
Så det handlar om att ligga på arbetsplatsen också? Jaja, vad gör man inte för att ha det trevligt när man jobbar.
Stureplansprofilerna votes for Stoltz for president :thumbup:
Aj! :D
Nästa steg är ju att köra med en kund :) Vad jobbar trådstartaren med btw?
Überbiffen
2008-01-11, 14:46
Nej den är inte bra.
Ligga överhuvudtaget är rent farligt... nåtot man bör undvika ut i det längsta.
Det vettigaste som postats någonsin på Kolo.
Är det bra?
Påminner mig om en situation för ett par år sedan där en kollega skulle få promotion och hon sa något i stil med "Då kommer jag ju vara din chefs chef!" då jag plötsligt utbrast "Aldrig jag kommer jobba under henne!".
Men efter nån vecka eller två så gjorde jag det, på en kryssning.
Inte att rekommendera Modde! :D
Aj! :D
Nästa steg är ju att köra med en kund :) Vad jobbar trådstartaren med btw?
Kunder är väl mer okej än arbetskamraterna ändå tycker jag, som värsta pron-filmen
*pling*
-Hej jag kommer från XX och skulle montera....
*Blir indragen av en het MILF och upptryckt mot väggen*
Inte riktigt så men resten får ni lista ut själva.
Påminner mig om en situation för ett par år sedan där en kollega skulle få promotion och hon sa något i stil med "Då kommer jag ju vara din chefs chef!" då jag plötsligt utbrast "Aldrig jag kommer jobba under henne!".
Men efter nån vecka eller två så gjorde jag det, på en kryssning.
Inte att rekommendera Modde! :D
Haha, dina kryssnings-historier är underbara Kwon.
I mitt yrke är tydligen vanligt att det blir spontan sex på kopiatorn (i porrfilmer alltså "HAR JAG HÖRT") (Servar kopieringsmaskiner) :D Aldrig varit med om det själv dock *cry*
Haha, dina kryssnings-historier är underbara Kwon.
Jag har så många lol :D
Och du har jobbat där?
Det låter tråkigt att något så meningslöst som en arbetsrelation skulle behöva vara i vägen för något som man vill.
Det låter tråkigt att något så meningslöst som en arbetsrelation skulle behöva vara i vägen för något som man vill.
Ne exakt. Klart man ska nuppa om man vill det.
Psychological
2008-01-11, 15:52
Är det bra?
Bara om man får löneförhöjning!
Nu har jag blivit kär i tjejen med. Det hade aldrig hänt om jag legat med killar istället. *gah!*
Nu har jag blivit kär i tjejen med. Det hade aldrig hänt om jag legat med killar istället. *gah!*
Detta insåg du under de senaste 4 timmarna och 11 minuterna?
Tricklev
2008-01-11, 16:22
Söker till sommarjobb på Liseberg nu, tack för råden.
What's yer preference?
Du har blivit kär i någon på några timmar? Och du hade inte blivit kär i henne om du legat med killar istället? Totalt lost nu. :confused:
Arf Pingvin
2008-01-11, 16:36
Bara om det är två tjejer som är arbetskamrater. Annars skulle jag inte vilja :/
Och du hade inte blivit kär i henne om du legat med killar istället? Totalt lost nu. :confused:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Homosexualitet
Tricklev
2008-01-11, 16:37
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bisexualitet
Men uhm... Det här kom ju plötsligt - Blev du kär nyss eller var det något du höll inne med eller har du snackat med henne nyss? Har ni redan legat? Det blev många frågor nu.
Låg med en tjej från jobbet förra året, det var skoj eftersom ett antal kollegor försökt ragga upp henne.
Sen råkade jag dumt nog lova henne att vi inte skulle berätta det för någon, så mina skrytplaner gick i graven.. doh! :(
Du har blivit kär i någon på några timmar? Och du hade inte blivit kär i henne om du legat med killar istället? Totalt lost nu. :confused:
Han skojade nog. ;)
Vad är problemet? Nu när du legat med henne kan inte steget vara så långt till att få med henne på en fika efter jobbet - sen kan vadsomhelst hända. ;)
Granatgiraffen
2008-01-11, 18:41
Låg med en tjej från jobbet förra året, det var skoj eftersom ett antal kollegor försökt ragga upp henne.
Sen råkade jag dumt nog lova henne att vi inte skulle berätta det för någon, så mina skrytplaner gick i graven.. doh! :(
Eller så höll dom andra sitt löfte till henne!?
Eller så höll dom andra sitt löfte till henne!?
:laugh:
Jaså är det inte skönt med dom under?
Jag skulle nog ha visat mig asocial och knullat mig genom normerna!
Ja, fett bra. Jag fick min förstahandskontraktslägenhet genom flört (tror jag) när jag jobbade på HSB..
Been there done that...
kör hårt!
Det måste vi testa. Bjud med dig några tjejer upp till Stockholm så kan jag stå för arbetsplatsen.
Jaså är det inte skönt med dom under?
Vet inte, jag är inte mycket för arbetare.
*screwy*
Vet inte, jag är inte mycket för arbetare.
Håller med, sex med arbetslösa är mycket bättre.
Frippe_L
2008-01-12, 08:36
Jadå, go for it.
Det måste vi testa. Bjud med dig några tjejer upp till Stockholm så kan jag stå för arbetsplatsen.
Hur menar du? Skall du och jag testa att ha sex, med varandra? Och varför skall isåfall tjejerna hänga med?
Hur menar du? Skall du och jag testa att ha sex, med varandra? Och varför skall isåfall tjejerna hänga med?
Äsch, jag fick intrycket av att du var en het lesbisk tjej med likadana arbetskamrater. My bad, du får ligga utan min inblandning.
Jag antar att man ibland läser det man vill läsa och inte vad som står.
Äsch, jag fick intrycket av att du var en het lesbisk tjej med likadana arbetskamrater. My bad, du får ligga utan min inblandning.
Jag antar att man ibland läser det man vill läsa och inte vad som står.
Inte för att spekulera, men vad har sagts som får ditt intryck att bli felaktigt? :)
Inte för att spekulera, men vad har sagts som får ditt intryck att bli felaktigt? :)
Helt rätt. Jag har aldrig någonsin sagt att jag tillhör ett specifikt kön.
+1
Det är ju bara för att du vill hålla dig öppen för alla tänkbara förslag.
Kön är inte relevant när man är lösaktig och ligger med allt. ;)
jontahontas
2008-01-12, 14:25
Vänta nu. Är du tjej modde? I så fall blev denna tråd riktigt intressant. Berätta mera.
Ryska_raketen
2008-01-12, 14:26
Är det bra?
Beror på, är hon en död fisk så nej :)
Vänta nu. Är du tjej modde? I så fall blev denna tråd riktigt intressant. Berätta mera.
Ja, och ja det är jag på avataren. Vill du ligga?
Det är ju bara för att du vill hålla dig öppen för alla tänkbara förslag.
Kön är inte relevant när man är lösaktig och ligger med allt. ;)
Jo, könet är minst sagt relevant. Det spelar en central del i liggandet.:smash:
Jag låg med en 12 år äldre kvinnlig kollega till mej i somras, efter det fick jag klamydia, eller så var det hon som fick det av mej vem vet. så nä, ligg inte med dina kollegor. det smittar.
OMGZOR! Det finns tjejer som gillar tjejer! *cupid*
Ok, lite ironi så här på kvällskvisten.
Vad Modde är för kön och vad de hon/han ligger med har för kön spelar väl ingen roll, de lär ju fortfarande vara arbetskamrater även om de så genomgår ett könsbyte eller är androgyn.
Hur går det Modde, sorterat ut känslor och frestelser? Jag tappade spåret när könsdetektiverna kom in.
bear.flowertwig
2008-01-13, 00:33
Avstyr jobbliggande, för hög risk för tröttsamt strul efteråt. Dessutom finns det ju oändligt många potentiella ligg utanför jobbet. Som man inte behöver se 8 timmar varje dag sen om det skiter sig...
panzerpig
2008-01-13, 01:24
Ja, och ja det är jag på avataren. Vill du ligga?
ursäkta? http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1666245&postcount=60
ursäkta? http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1666245&postcount=60
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.