handdator

Visa fullständig version : Konvertera DivX & Xvid samt liknande till iPod-format?

Racso
2008-01-07, 18:07
Undrar om någon kan tipsa om ett bra program som konverterar vanligt förekommande filmformat, så att man kan spela dessa filmer på en iPod?

Rex
2008-01-07, 18:11
ImTOO's iPod movie Converter 3
- Skicka PM ifall du vill ha de, kan skicka över det via msn eller något.

boo fan
2008-01-07, 18:12
Videora är gjort för ipod men funkar till sony också har jag märkt. Du kan ladda hem det gratis på download.com. Ingen prövotid heller vad jag vet och det är väldigt enkelt att använda:)

Gris
2008-01-07, 18:31
WinAVI MP4 Converter, finns även snabbalternativ för att konvertera för ipod, testat många olika och är då hittills mest nöjd med detta program (då testat endast att göra om till 3gp och mp4)

leetajz
2008-01-07, 18:38
Jag fick den nya iPod nanon i julklapp, det jag gjorde var att jag sökte på Ipod på torrentbytes/mininova/powerbits och liknande sidor. Finns en hel del filmer/serier i färdigt Ipod format. Jag tankade också hem att antal konverters, men dem vart helt kassa.

panzerpig
2008-01-07, 19:02
Xvid4PSP är det bästa program jag testat, funkar för psp, ipod osv. har testat en drös program men detta är gratis och funkar perfekt enligt mig.
(du kan konvertera till AVC-mp4, den bästa mp4-kvaliten)