Visa fullständig version : Kesella ??????
Tjena....
Jag undar hur f*n man kan äta kesella... jag testade det igår som MM (MellanMål) men jag fick kasta det... hatar sån sur youghurt smak??
iofs så blanda jag ner tonfisk + kessella + lite purjolök o smaksatte me salt n pepa... blev fakstiskt gott men har ni några andra tips på nån kessella mix???
// XeniL :bow:
med fun light saft, valfri smak, vispa/rör snabbt till en moussliknande skapelse, låt stå i nån minut, smakar rätt okej. Kan även frysas till glass på det viset.
Annars tycker jag det är en riktigt god kall dressning/sås med lite kryddor/örter som passar till det mesta. Stekt kycklingfilé med färsk timjan i kesella= mums.
GhostFace
2003-05-07, 08:41
Det är ju detta vi vill ha....
Kesella (som kanske är gott) (http://www.arla.se/templates/Product.aspx?id=2114&ProductID=201)
Å andra sidan kanske man kan få ngt likvärdigt om man själv blandar ner vanillinsocker el nå´t annat smarrigt sött ?
med fun light saft, valfri smak, vispa/rör snabbt till en moussliknande skapelse, låt stå i nån minut, smakar rätt okej. Kan även frysas till glass på det viset.
coolt ska testa...
// XeniL
vet någon vad funlight inehåller och vad den har för näringsvärde?
nilzon: Du glömde smak = 0 också :D
King Grub
2003-05-07, 09:36
Originally posted by z_bumbi
nilzon: Du glömde smak = 0 också :D
Vafalls! :smash: Peach/Passion är ju gudagott!
Hhehe
eat it or drink it but taste it later.....................:hbang:
Originally posted by King Grub
Vafalls! :smash: Peach/Passion är ju gudagott!
Tja, om man pallar med aspartameftersmaken så....
Blandar kesella med fun light apelsin, faktiskt mycket gott.
Sen häller jag i lite hasselnötter, perfekt mellanmål nu under dieten
Ett tips är att häva i en dippåse...smakar rätt okej...
Går det inte att smaksätta med oboy? Eller blir det för för onyttigt då? För övrigt har jag aldrig själv testat det, men det var bara en tanke.
Man vänjer sig... smakar helt ok efter ett par burkar. Kan ju bero på att jag inte orkar röra i funlight längre... :D
/pez
funlight grren apple mums och en matsked druvkärnolja
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.