Visa fullständig version : Mellandag på jobbet!
Sitter här nu på mitt rum på jobbet.
Helt ensam på en avdelning på 20 pers!
Resten av gänget är lediga on,to, fre.
Har en känsla av att det kommer bli mycket söööörf på Kolo....:D
Vi lämnade knatten på dagis (båda jobbar natt, behöver sova (har o ska sova mer). Har inte nattdagis utan farföräldrar som passar natten)- stackarn hade inte många små knattar att leka loss med. Men alla fröknar iofs. :)
Jobbmellandag = sverige stannar?
shadowfire
2008-01-02, 11:01
Jag jobbar hemifrån idag. Humm. Borde stänga ner kolo.
Alla är här. Vi är seriösa som fan.
Pudzianovski
2008-01-02, 13:13
Jobba=tråkigt
Ledig=skönt
:thumbup:
machine gun
2008-01-02, 13:17
Vi har varken helgdagar eller mellandagar :(
Jobba=tråkigt
Ledig=skönt
:thumbup:
Byt jobb? :thumbup:
Pudzianovski
2008-01-02, 13:27
Byt jobb? :thumbup:
Jag kan inte komma på ett kul jobb ? *grr27*
Jag kan inte komma på ett kul jobb ? *grr27*
OT men jag bara måste:
Vafan?? Kräsen eller kass fantasi..?*popcorn*
Jobbar, och det är tråkigt... Vill plugga.
Pudzianovski
2008-01-02, 13:38
OT men jag bara måste:
Vafan?? Kräsen eller kass fantasi..?*popcorn*
Mest lat skulle nog mina nära säga.
Mest lat skulle nog mina nära säga.
Finns säkert jobb att testa sängar eller nåt som skulle passa.. ska man gå efter intresse kan man iofs inte vara pengakåt skulle jag tro. Men kul jobb finns garanterat. Don efter person. :)
Pudzianovski
2008-01-02, 13:43
Finns säkert jobb att testa sängar eller nåt som skulle passa.. ska man gå efter intresse kan man iofs inte vara pengakåt skulle jag tro. Men kul jobb finns garanterat. Don efter person. :)
Jag har aldrig läst om något eller pratat med någon som har ett jobb som jag skulle kunna tänka mig tycka vara kul. Dock är det kanske något insnöat att påstå att alla jobb är tråkiga eftersom jag inte testat alla jobb, men jag hatar att jobba. Jag har mycket svårt att tro att jag skulle hitta eller få ett jobb som jag tycker är roligt. :thumbup:
Datorstrul på jobbet idag så jag får sitta och fika och slösurfa hela dagen... det lär man å andra sidan få igen nästa vecka när allt faktiskt arbete hunnit samlas på hög.
Vi lämnade knatten på dagis (båda jobbar natt, behöver sova (har o ska sova mer). Har inte nattdagis utan farföräldrar som passar natten)- stackarn hade inte många små knattar att leka loss med. Men alla fröknar iofs. :)
Jobbmellandag = sverige stannar?
Lika på grabbens dagis, va inte allför många kottar där och då har dom ändå slagit ihop 3st dagis under mellandagarna.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.