Visa fullständig version : Hur kommer bebisen in i magen?
Ignatius72
2007-12-25, 15:08
På förekommen anledning börjar småkillarna fundera på hur bebisen har tagit in sig i mammas mage. Jag säger helt enkelt: fråga mamma.
vad skulle ni säga?
Vad säger man egentligen? Som förälder osv?
"Jag och pappa kramades med varandra och enligt naturens lag blev mamma befruktad och en bebis började växa i mamma" ?
hahavaffan
2007-12-25, 15:12
Mammas ägg kläcktes när pappa råkade knacka sönder det med sitt finger.
Är dom över 7 år så är det väl bara att säga hur det går till. På riktigt alltså, inga "kramades lite... hehe bara..".
Tycker jag då, som är 19 och inte har några ungar.
pappa satte på mamma en kväll och glömde kondomen.
Är dom över 7 år så är det väl bara att säga hur det går till. På riktigt alltså, inga "kramades lite... hehe bara..".
Tycker jag då, som är 19 och inte har några ungar.
Jobbiga med snorungar är att de aldrig slutar fråga. Lär säkert kräva demonstration också. Inte för att det är fel med att nuppa lite, men orka ge sina barn psykiska men för resten av livet.
Ryska_raketen
2007-12-25, 15:19
Mamma svalde pappas kiss med kissimurran?
Jobbiga med snorungar är att de aldrig slutar fråga. Lär säkert kräva demonstration också. Inte för att det är fel med att nuppa lite, men orka ge sina barn psykiska men för resten av livet.
Gå till bibloteket och lånar en bok om sexualundervissning för lågstadiet.
Jag tycker ungar verkar villja springa iväg när man pratar om mamma o pappa o penisteckningar.
Gå till bibloteket och lånar en bok om sexualundervissning för lågstadiet.
Jag tycker ungar verkar villja springa iväg när man pratar om mamma o pappa o penisteckningar.
Man skaffar inte barn och undviker sånt. Ställer ens kompisars ungar dumma frågor så får de gå till sina dumma föräldrar:D
Fatalist
2007-12-25, 15:37
daddy put his woo-woo-dilly in mama's cha-cha?
backflash
2007-12-25, 15:40
vad skulle ni säga?
googla
In med Rocco Ravages Prague i DVD spelaren så är de färdigutbildade ett par timmar senare.
Hur gamla är kidsen som undrar? Magi funkar rätt bra att köra med under 5år iaf :) (Been there done that hehe)
Ignatius72
2007-12-25, 17:08
Hur gamla är kidsen som undrar? Magi funkar rätt bra att köra med under 5år iaf :) (Been there done that hehe)
Den ena är två och den andra snart fyra.
Att brevbäraren levererade i två springor den dagen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.