Visa fullständig version : Totalt misslyckade drinkar !
kahkonen
2003-05-05, 19:25
Är det någon mer än jag som någon gång fått en sån där ide om att röra ihop lite nya grejer och mixa ner det till en drink ?
Fick en idag efter att jag vart och tränat, men den blev totalt skitkass :notme: Jag mixade ner en burk tonfisk, en banan, en Star nutrition Whey-100 proteindrink med jordgubbssmak till en brun ganska trögflytande röra... Var snäll och fråga mig inte varför :em: ... Den blev iallafall riktigt dålig, smakade så illa att jag fick kväljningar :D...
Är det någon mer som har något hemmagjort recept som ni vill varna för, så kanske endel slipper slösa bort massa mat som är god i vanliga fall... :eating:
/ Mvh Kahkonen
Mega Mike
2003-05-05, 19:43
Efter att ha sett nått recept på mouse med funlight och kesella så fick jag iden att blanda kesella med Fairing complete II jordgub.
Det var ingen höjdare:smash:
Tonfisk och apelsinjuice........
den sura apelsinsmaken tar ut tonfisken ganska bra....
:cheers:
lappenking
2003-05-06, 08:06
varför mixa alls .,.
har märkt att var sak har sin plats:cheers:
psyko_bob
2003-05-07, 16:44
En klassiker är att mixa tonfisk,cola och is.
Nitrometan
2003-05-15, 18:31
Japp! En tonfisk-shake!!!
Hell Yeah! Tuna Shake Baby! (http://www.deepsquatter.com/shake.htm)
Kul att fler lär sig uppskatta drickbar tonfisk. :cheers: :love:
goodspeed
2003-05-18, 17:37
Originally posted by kahkonen
Är det någon mer än jag som någon gång fått en sån där ide om att röra ihop lite nya grejer och mixa ner det till en drink ?
Fick en idag efter att jag vart och tränat, men den blev totalt skitkass :notme: Jag mixade ner en burk tonfisk, en banan, en Star nutrition Whey-100 proteindrink med jordgubbssmak till en brun ganska trögflytande röra... Var snäll och fråga mig inte varför :em: ... Den blev iallafall riktigt dålig, smakade så illa att jag fick kväljningar :D...
Är det någon mer som har något hemmagjort recept som ni vill varna för, så kanske endel slipper slösa bort massa mat som är god i vanliga fall... :eating:
/ Mvh Kahkonen
Tonfisk, banan och jordgubb...vad tänkte du på ?
Du skulle bli en riktigt bra bartender...NOT ;)
kahkonen
2003-05-19, 20:15
Det verkade som en bra ide just då :notme:
goodspeed
2003-05-19, 21:15
Originally posted by kahkonen
Det verkade som en bra ide just då :notme:
Hehe, ja man vet ju iofs aldrig...det kunde ju ha blivit en hit :D
har försökt blanda proteinpulver med kesella, gör inte det..
goodspeed
2003-05-20, 11:29
Originally posted by Lellan
har försökt blanda proteinpulver med kesella, gör inte det..
Hehe...va ni grejar... =)
Jag skulle kunna tänka mig att proteinpulver, blodpudding, majonäs och lite karamellströssel skulle kunna vara en hit ;)
Jag dricker twinlab triple whey vanlij, den tycker jag smakar gott som den är. Mixat ner banan i den ibland...blir nästan milkshakevarning.
bryggarn
2003-06-05, 21:51
Jag har gjort en milkshake på pistageglass en gång för länge sen. Sen dess får jag kväljningar varje gång jag får syn på sån glass. Drinken smakade _riktigt_ illa.
För nåt halvår sen var det något ljushuvud här som övertygade mig att det skulle vara en kanonide att blanda tonfisken med jordgubbsyougurt för att "ta bort tonfisksmaken". :smash:
Det var nog det äckligast jag ätit på länge. :furious:
.....Fast jag lyckades få i mig halva portionen innan kräkreflexerna blev för stora.
Man är nog inte hardcore..... ;)
GhostFace
2003-06-06, 07:40
Originally posted by popey
För nåt halvår sen var det något ljushuvud här som övertygade mig att det skulle vara en kanonide att blanda tonfisken med jordgubbsyougurt för att "ta bort tonfisksmaken". :smash:
Det var nog det äckligast jag ätit på länge. :furious:
.....Fast jag lyckades få i mig halva portionen innan kräkreflexerna blev för stora.
Man är nog inte hardcore..... ;)
Hahaha
...jag vet vem...
Om du inte kan äta tonfisk med youghurt utan att få kväljningar är det nog dags att återgå till vällingstadiet, för bättre än så blir det inte. ;)
:angel:
Maaattias
2003-06-08, 00:12
jag blandar dextropur å whey-80
drink och drink men ris med funlight är ingen höjdare :cryout:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.