Visa fullständig version : Vad tycker DU om Elin?
Vad tycker du om Elin?
Finns tydligen bara två alternativ.
pga:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105633
Scratch89
2007-12-12, 21:55
Jag har inte ens sett reklamen eller vad det nu är. :( Jag tittar inte på TV.
Lelle Pelle
2007-12-12, 21:56
Jag har inte ens sett reklamen eller vad det nu är. :( Jag tittar inte på TV.
Är det inte du har en journalen "för den söte Elin"? I så fall kan du ju knappast avsky henne...:D
Jag fan inte heller sett Elin men tvångstittat tv ikväll bara för att jag är en kolloskadad nolifer som vill ha en åsikt.. ;)
äh, så illa var det inte. Kollade bonde söker fru men de hade tydligen hittat sina fruar, noll intressant när man inte hängt med, å ingen Elin dök upp iaf.
JustinCredible
2007-12-12, 21:57
Hon var skummare i förra årets reklamer. Det blev bara mer och mer bissarrt och i den sista gränslade hon en ko och typ "mmmhmmm.. mhhm." Skumt att ingen i produktionsteamet sa "Hmm det här kanske kan uppfattas som lite udda."
Men iaf, så är hon väl okej. Vill inte rösta.
Sorry, editar: Vare hon som höll en kalv en gång i tiden? I så fall har jag ingen åsikt, fick varken trauma eller blev förälskad. :(
blekfet2
2007-12-12, 22:03
Kärrigen i reklamen för svamp i underlivet är 1000 gånger värre,fulare,äckligare,analsäcksinflamation.
De där reklamerna är sjukt irriterande, avskyr.
Perfekt poll btw. svart på vitt :)
Meh, de som tror att Elin är med i Bonde söker fru borde typ inte få skriva i den här tråden. Inte i min heller!
Scratch89
2007-12-12, 22:06
Är det inte du har en journalen "för den söte Elin"? I så fall kan du ju knappast avsky henne...:D
Det var ett tag sedan jag bytte, men jo, och det var lite roligt det där! :D
Jag gillar inte alls Elin. Hon får mig alltid på dåligt humör:( Och det är inte bara för att det är en reklamfilm.
Meh, de som tror att Elin är med i Bonde söker fru borde typ inte få skriva i den här tråden. Inte i min heller!
*slap* Syftar du på mig så skrev jag att jag tvångstittat på tv. Nu råkade det bli bönder i hopp om att se Elinreklam. Sådeså. Jävla bönder. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.