handdator

Visa fullständig version : Måsta ha IKA låt! Hjälp mig..

TcAnders
2007-12-11, 21:20
p3We9p4QdvY

Finns det något namn? Eller är det helt enkelt "Ika i Rutan-låten"? Sjukt bra!

// Anders

Albatross
2007-12-11, 21:25
Dunno. Men hon är hetare än jag minns från unga år.

TcAnders
2007-12-11, 21:26
Dunno. Men hon är hetare än jag minns från unga år.

Jag håller med.. Jag håller verkligen med!

zanzi
2007-12-11, 21:51
Komponerat av Lars Demian (http://www.demian.se/) om det nu hjälper nått.

hockeyFREAK
2007-12-11, 23:39
Wtf Va Det DÄr!"#!?"

Arf Pingvin
2007-12-12, 00:04
Jag är ganska säker att det där är komponerat för programmet. Har för mig att han var bakom det riktiga kroumata. Men jag kan ha fantiserat ihop allt det här också, det är fullt möjligt.

Absolut Kroumata 9:

u1HA6315Lgs

Lellan
2007-12-12, 00:16
Haha, vilka barndomsminnen.. Jag hade en kompis som var helt såld på ika.

Hon gillade särskilt det där programmet med "dans-spray"(finns listat bland de i postade länken). Hon tyckte det var så himla kul att hon ville att vi skulle leka det. Jag tyckte det var weird och boring, ville jag inte leka det så blev jag biten av henne och hennes två yngre tvillingbroror.. *screwy* Å då blev jag SKITarg och gick hem (ja, där fick hon.. *rolleyes* ). Då kom hon gråtande hem till oss och mina föräldrar tyckte synd om henne å att jag var elak som bara gått. Och så tyckte de att jag var ännu elakare när jag inte ville följa med henne. Så de släppte in henne å så satt hon där och glodde tills jag fick dåligt samvete och så läste jag en bok för henne om hur barn blir till (en pedagogisk, hon älskade den av ngn anledning) och då låg hon och sög på tummen helt tyst och var lugn en stund. Å jag satt där med mina helt tuggade händer.. Detta upprepades med jämna mellanrum.

Alltså, inte undra på att man blev skadad...*screwy* Skyller allt på Ika.:cool:

agazza
2007-12-12, 00:17
Finns hemsida som tankar ljudet från youtubefilmer och gör om dom till mp3 och sparar vet dock inte vart men du hittar det snabbt med google

Mr.Cosybear
2007-12-12, 00:22
Menar denna? http://vixy.net/ Här ska man bara klistra in länken till filmen så får man låten i mp3format

agazza
2007-12-12, 00:26
teamwork

TcAnders
2007-12-12, 19:14
Tack för tipsen, men vixy.net verkade inte fungera..=/

Lellan - Din historia är knas, nu förstår jag varför du är som du är..:)

// Anders