Visa fullständig version : Nyår 2007-2008 firas hur?
Jaaaaaa nu kommer snart nyårsafton. Kanske årets höjdpunkt för vissa och för andra helt enkelt bara en hypad dag.
Själv ska jag fira det i Newcastle och sikta på att hångla vid tolvslaget. Jag ska se om flickvännen går med på det bara.
Jag ska dricka vin, sprit och kanske lite champagne. Eller jag ska låtsas dricka champagne.
Så hur ska ni fira nyår?
Inte alls. Läggdags vid 22-23 som vanligt.
Jag ska unleash the pyromanen i mig och fjutta på massor fyrverkeri i Kina. :) Frossa mat och sånt.
champion
2007-12-04, 16:18
Börjar jobba kl 07:00 slutar 20:30 Sen iväg till nästa jobb som börjar 21:30 och slutar 04:00 sen hem å sova.
Handcuff
2007-12-04, 16:19
Jobba natt
Antingen åka till ett SPA och däcka innan tolvslaget.
Eller ha en mysig hemmakväll med film och popcorn med någon.
Eller åka med föräldrarna till sjöboden och äta MYCKET mat och däcka innan tolvslaget där med.
Vill helst inte festa, alla är så "aaaah nyår" åsså suger det lika mycket som alla andra fester ändå :P
våran granne brukar skjuta raketer för runt 100.000kr :D mäktigt värre
Hur har han råd med det?
Min farbror på landet också.
JustinCredible
2007-12-04, 16:23
Inte hunnit bestämma det än. Förhoppningsvis blir det bättre än förra året då jag var magsjuk.
Hur har han råd med det?
Dom rånar värdetransporter osv, endel av dom har schyssta bilar också även fast dom inte har något jobb;)
Edit: ska tillägga att dom jag känner sen tidigare som bott här länge är riktigt trevliga, deras vänner vet jag inte mycket om direkt
Min farbror på landet också.
gangsta
I Filippinerna tillsammans med flickvännen ;)
Sitta inne på msn och snacka med han robboten som svarar en direkt.
Inte bestämt än, men hoppas på någon soft fest med kompisar :)
Börjar jobba dan efter, så det lär bli ett segt nyår.
Deceiver85
2007-12-04, 16:41
Aliquis?
Aliquis?
den också, men tänkte mer på han andra,vad fan e de han heter? child nått
Jag kommer fira i nyår i Adelaide :D vart och hur vet jag dock inte. kommer säkert supa järnet nånstans med syrran. och inte att förglömma, klämma på surfhunkar vid tolvslaget ;)
Åker till Spanien den 26:e för att fira nyår med några av mina bästa polare, skall bli sinnesjukt roligt! Första utlandsresan med kompisar så det lär bli extra roligt.
Jag kommer fira i nyår i Adelaide :D vart och hur vet jag dock inte. kommer säkert supa järnet nånstans med syrran. och inte att förglömma, klämma på surfhunkar vid tolvslaget ;)
Ta med mig :(
Vi har redan ordnat inbjudningskort med hemmagjorda visor till alla jag och mina polare umgås med. Höjjer stämmningen otroligt mycket, blir väl en 45-50 pers. Ska vara i en uteservering (med glas och värme) precis vid stranden där folk med mycket pengar brukar bränna 100.000:- på raketer. Kommer att bli en minnesvärd kväll.
Ni som inte gör något förutom att jobba. Varför? Nyårsafton är aldrig överskattad.
Ta med mig :(
bara att hoppa på flygplanshjulet när vi lyfter och hoppas på det bästa ;D
Det gick ju bra för den här (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article551720.ab)*klickis* killen ;)
....
Ni som inte gör något förutom att jobba. Varför? Nyårsafton är aldrig överskattad.
Msn är viktigare än nyår :smash: *gah!* *screwy* *bs*
Smarterchild :D en sann vän!
Med skumpa, mat och såklart stora mängder Valium.
Smarterchild :D en sann vän!
Ahhh det var så han hette :D Älskar när man mobba han när man var liten o han krävde att man ska be om ursäkt :D
:laugh:
Alexlindgren
2007-12-04, 17:50
Kröka järnet någonstans i stan och köra en riktig jävla lyxfylla
Kröka järnet någonstans i stan och köra en riktig jävla lyxfylla
du är så läskigt brat:cool:
Alexlindgren
2007-12-04, 17:53
du är så läskigt brat:cool:
Haha nejdå, brats har lyxfylla varje helg, jag lyxar bara till det på nyår annars är det oftast slots flak som gäller, hahaha!
Haha nejdå, brats har lyxfylla varje helg, jag lyxar bara till det på nyår annars är det oftast slots flak som gäller, hahaha!
Lyxfylla? Typ bränna 10k cash på krogen :D?
Lyxfylla? Typ bränna 10k cash på krogen :D?
dricka cristal och dompa och mäklarbricka osv.. du vet *popcorn*
dricka cristal och dompa och mäklarbricka osv.. du vet *popcorn*
Jag är från landet, remember *cupid*. Har aldrig hört talas om begreppet "lyxfylla" förut :D
Jag är från landet, remember *cupid*. Har aldrig hört talas om begreppet "lyxfylla" förut :D
Pfft du är ju från Sthlm säger du ju! *slap*
Jag vet inte vad en lyxfylla är, jag lyssnar på FFL för att få ett hum.
Om det går som jag verkligen hoppas så fixar kusinens polare in oss på Hollywoods "mest-inne-krog" på nyår där vi kommer festa med all the stars.
Polaren jobbar som partyfixare och rankas som top 5 i L.A.
Skiter det sig så hittar vi på något annat, men trots allt så är jag i möjligheternas land på nyår så något kul bör vi ju göra.
Ska till Idre med ett gäng polare och svina.
Ska till Idre med ett gäng polare och svina.
sjukt skönt ställe
Om det går som jag verkligen hoppas så fixar kusinens polare in oss på Hollywoods "mest-inne-krog" på nyår där vi kommer festa med all the stars.
Polaren jobbar som partyfixare och rankas som top 5 i L.A.
Skiter det sig så hittar vi på något annat, men trots allt så är jag i möjligheternas land på nyår så något kul bör vi ju göra.
coolt.
flenders
2007-12-04, 18:29
Åker till London för att hälsa på en kompis.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra :(
Vad som kommer göras vet jag inte riktigt men platsen kommer vara Sharm-el-Sheikh så får väl hoppas att där händer något sköj.
Köpa en 7a av dyrare sort, och bli full :D
hahavaffan
2007-12-04, 19:33
Jag ska dricka mig redlös, som sig bör här nere.
Inte bestämt än, men hoppas på någon soft fest med kompisar :)
+1
Jag ska dricka mig redlös, som sig bör här nere.
i ljunghusen händer det;)
hahavaffan
2007-12-04, 20:18
i ljunghusen händer det;)Du måste ju heta Lucas?
Drar till fjällen. Lite skumpa blir det nog men ingen fylla.
Förmodligen inget speciellt alls.
Fest såklart. Vid tolvslaget kommer jag i vanlig ordning vara på väg från en fest till en annan. Inte för att jag är så jävla viktig att jag måste åka på massa olika fester, men jag har två kompisgäng som jag brukar umgås med och som inte umgås med varandra (om nu inte jag skulle ha festen). Och varje år är jag alltid så jälva tidsoptimistisk att jag kommer iväg från ena gänget till andra försent, och det slutar med att jag halkar omkring på min cykel och tittar på raketerna när klockan slår 12. Det är fan nästan tradition nu.
Jag är sugen på en riktig god champagne, ska kunna gå och få tag på på systemet, och priset spelar ingen roll.
Har alltid varit intresserad av att testa Bollinger eller Dom Pérignon.
Dock så vet jag ingenting om champagne. Jag tycker om torra champagner.
High1ander
2007-12-05, 08:28
Las Vegas med flickvannen :)
Fylla modell större? Närmsta kompisarna?
Det ser ut att bli typ London :)
Paketpris 2500:- för två personer med flyg ifrån Köpenhamn *cupid*
Jaaaaaa nu kommer snart nyårsafton. Kanske årets höjdpunkt för vissa och för andra helt enkelt bara en hypad dag.
Själv ska jag fira det i Newcastle och sikta på att hångla vid tolvslaget. Jag ska se om flickvännen går med på det bara.
Jag ska dricka vin, sprit och kanske lite champagne. Eller jag ska låtsas dricka champagne.
Så hur ska ni fira nyår?
Jag skulle gärna upprepa succen från 99/00...
Eller kanske den fest för tre år sedan borta i ett hus i Ånäset där jag förutom en dunderförkylning fick i mig sanslösa mängder sprit från glas utskurna ur falukorv. Lite senap i saltfickan på handen och så idkade vi norrländsk tequilarace. Grillade även ca 1,5 kilo fläskfile och åt. Mycket rött kött blev det.
Fast... det lär nog bli en vanlig hemmafest hos den som för tillfället bor störst av min bekanstskapskrets i Skellefteå.
Jag skulle gärna upprepa succen från 99/00...
Eller kanske den fest för tre år sedan borta i ett hus i Ånäset där jag förutom en dunderförkylning fick i mig sanslösa mängder sprit från glas utskurna ur falukorv. Lite senap i saltfickan på handen och så idkade vi norrländsk tequilarace. Grillade även ca 1,5 kilo fläskfile och åt. Mycket rött kött blev det.
Fast... det lär nog bli en vanlig hemmafest hos den som för tillfället bor störst av min bekanstskapskrets i Skellefteå.
Nå, låt oss se den där bilden igen.
Själv ska jag vara full. Brukar alltid bli antiklimax pga för höga förhoppningar (behöver inte vara höga alls dock) så i år ska målet bara vara att vara full.
Schysst :) :thumbup:
Jag vet inte själv, blir väl fira hemma i Holmen af Stock.
maaherra
2007-12-05, 20:24
Fan va nice :)
Själv ska jag boka hotellrum i Luleå eller Piteå och se till att fira med någon söt tös *popcorn*
För mig blir det "One Night In Bangkok" :D
För mig blir det "One Night In Bangkok" :D
+1
hade dock hellre varit på fullmoonparty på koh pah ngang men alla passande flyg är såklart redan fulla :/
Löjtnant Blank
2007-12-07, 17:20
Förra nyåret blev en orgie i osunt leverne, så i år tänker jag stanna hemma och dricka julmust.
+1
hade dock hellre varit på fullmoonparty på koh pah ngang men alla passande flyg är såklart redan fulla :/
Min polare var där förra året (eller nåt sånt där liknande iaf) men lyckades ha rännskita hela nyårsafton. Således satt han med en spegel på dass, vinklade den, och tittade på Spiderman vid tolvslaget.
Förra nyåret blev en orgie i osunt leverne, så i år tänker jag stanna hemma och dricka julmust.
För att jämna ut det lite sådär liksom?
Middag i goda vänners lag i Stockholm. Eventuellt kan försvarliga mängder sprit intas efteråt.
Blir väl nån stor fest i pattaya, thailand. *cupid*
Lelle Pelle
2007-12-07, 17:45
Det blir marklyft vid 12slaget!
På militärbasen....yeehaay.... *grr27*
Löjtnant Blank
2007-12-07, 22:48
För att jämna ut det lite sådär liksom?
Ungefär så... Ena året moraliskt fördärv, andra året nyårstalet på tv. De tar ut varandra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.