feldtarn
2003-05-01, 17:32
Tjohoo!
Nu är det så att det börjar dra ihop sig för att fräsa bort lite fläsk här o där för min del!
Gjort och gör bra ökningar i styrka massa men även goda i fett:D
Så nu pallar jag inte av att bulka längre pga att magen, arsle o lår blivit för stora...:cryout:
Har inte tänkt mig en stenhård deff men målet är att bli slät över magen iaf... Det är väl typ 10kg kan jag tänka mig...
Är 22 år 184 lång ock väger typ 94kg...
Har tänkt att landa på mellan 0,5kg till 1kg i veckan!
sen köra tills man är nöjd....
Ska käka 3 g protein/kg ca 25 e% fett o sen resterande lååååååååångsamma kolisar!
Funderar dock lite på om jag ska äta lika ofta som jag gör nu då insulinet inte kanske hinner ned så mycket mellan målen!??! (dålig på detta)
Äter nu under min bulk!
06:15
9:00
11:00
13:00
16:00
18:00 mat lr gainer beroende på om träning lr inte
20:00
22 -23:00
Brukar bli nått litet mål mera efter träningen om det är träningsdag!
Anledningen till mattiderna på dagen är att jag har rast jusst då på jobbet!
Sen lurar jag lite på hur pass sent på kvällen jag ska äta kolisar oxå då jag tränar vid 17:00?!
Har tänkt ta en mindre gainer+protte direkt efter samt ett mål lagad mat en timme efter! Sen köra protte + fett resten av kvällen...
Hur pass mycket vätska kan man räkna med att tappa första veckan?
Tacksamm för svar!
MVH kalle
Nu är det så att det börjar dra ihop sig för att fräsa bort lite fläsk här o där för min del!
Gjort och gör bra ökningar i styrka massa men även goda i fett:D
Så nu pallar jag inte av att bulka längre pga att magen, arsle o lår blivit för stora...:cryout:
Har inte tänkt mig en stenhård deff men målet är att bli slät över magen iaf... Det är väl typ 10kg kan jag tänka mig...
Är 22 år 184 lång ock väger typ 94kg...
Har tänkt att landa på mellan 0,5kg till 1kg i veckan!
sen köra tills man är nöjd....
Ska käka 3 g protein/kg ca 25 e% fett o sen resterande lååååååååångsamma kolisar!
Funderar dock lite på om jag ska äta lika ofta som jag gör nu då insulinet inte kanske hinner ned så mycket mellan målen!??! (dålig på detta)
Äter nu under min bulk!
06:15
9:00
11:00
13:00
16:00
18:00 mat lr gainer beroende på om träning lr inte
20:00
22 -23:00
Brukar bli nått litet mål mera efter träningen om det är träningsdag!
Anledningen till mattiderna på dagen är att jag har rast jusst då på jobbet!
Sen lurar jag lite på hur pass sent på kvällen jag ska äta kolisar oxå då jag tränar vid 17:00?!
Har tänkt ta en mindre gainer+protte direkt efter samt ett mål lagad mat en timme efter! Sen köra protte + fett resten av kvällen...
Hur pass mycket vätska kan man räkna med att tappa första veckan?
Tacksamm för svar!
MVH kalle