handdator

Visa fullständig version : Plastkirurgens berättelse om samlag med sina patienter

Cilia
2007-11-23, 12:15
Ni har nog alla läst historien.
Jag har inte orkat följa alla delar men satt och slöläste idag och hamnde på expressens sida

http://www.kvp.se/nyheter/1.938485/jag-kanner-mig-acklad

Plastkirurgen som i tingsrätten dömdes för 3,5 års fängelse för våldtäkt av kvinnan i samband med ngn behandling där hon var nersövd (på ngt sätt) hävdar nu att sperman hamnade i hennes slida dagen innan då dom hade sex frivilligt på hans klinik.

Hon säger då
– Det är helt absurt att jag skulle ha frivilligt sex med honom, säger den 24-åriga kvinnan
I mina ögon är han en gammal gubbe.
– Och dessutom är han ju pappa till min expojkvän.
– Jag känner mig bara äcklad av påståendet att jag skulle haft frivilligt samlag med honom.

Tydligen har hans barn suttit med vid rättegångarna och stöttat pappan. Men jag undrar hur sonen känner sig. Tidigare så nekade ju pappan till anklagelserna och hävdade att sperman hamnat i hennes slida då han onanerat innan. Men nu säger han ju att han har haft sex med henne frivilligt.

Det vette tusan om jag skulle kunna stötta min föräldrer om den erkänner att den har haft sex med en av mina ex!
Det är ju värre än att hoppa på sin kompis ex vilket vi har haft diskussioner om här inne många gånger.

Sen kan ju jag som patient bli lite mörkrädd över att han inte tvättar händerna innan han behandlar en patient särskilt om han ska upp och rota i mitt underliv. Vad han ska upp i underlivet och göra när han ska fixa en bikinilinje kan jag också ifrågasätta men men.

Historien iaf märklig och fantastisk.
Verkligheten överträffar ofta dikten.
Kan ni tänka er en serie med denna historia. Då skulle jag tycka att dom var ute och seglade i tassemarkerna

Prankie
2007-11-23, 12:22
Tidigare så nekade ju pappan till anklagelserna och hävdade att sperman hamnat i hennes slida då han onanerat innan.

Ehhh... kan man teleportera sperma nu?

Läste mer nu, nu förstår jag. Borde vara skillnad på en sats och minimala droppar vid mynningen iofs.

tjabon
2007-11-23, 12:27
Skönt att pervot hamnar bakom lås & bom!

hahavaffan
2007-11-23, 12:29
Mindre fräsch människa det där.

ArcTiC
2007-11-23, 12:30
och förhoppningsvis förblir där. Verkar vara ett top class riksäckel

Ignatius72
2007-11-23, 12:40
Han borde få 10 år enabart för hans usla lögner. Det innan man ens börjar titta på själva brottet som sådant.

watertouch
2007-11-23, 13:27
Nån som såg hans program förut. Var ju nån tv serie.. Där gick alla runt med typ blommiga kläder och grejjer, verkar ju va värsta kulten.. Skumt att han är ensam med patienten dock, borde väll vara en narkossköterska med iaf.

Tolkia
2007-11-23, 13:51
Nån som såg hans program förut. Var ju nån tv serie.. Där gick alla runt med typ blommiga kläder och grejjer, verkar ju va värsta kulten.. Skumt att han är ensam med patienten dock, borde väll vara en narkossköterska med iaf.
Extremt oansvarigt att ge sådana narkosmedel som han har givit när man är ensam med patienten och när man är utan narkospersonal, ja.

Cilia
2007-11-23, 14:02
Extremt oansvarigt att ge sådana narkosmedel som han har givit när man är ensam med patienten och när man är utan narkospersonal, ja.
hela historien skriker ju oansvarlig tycker jag.

Men ingen som reagerar på det att han erkänner att han har haft sex med sin sons föredetta flickvän?

Jag skulle känna mig oerhört kränkt av min föräldrer

ArcTiC
2007-11-23, 15:41
Men ingen som reagerar på det att han erkänner att han har haft sex med sin sons föredetta flickvän?

Nej inte jag i alla fall då jag tycker att själva brottet han dömts för är bra mycket värre. I det här fallet så är det väl en väntat strategi från läkarens och åklagarens sida att nu hänga ut alla hans patienter han haft sex med och försöka visa att allt skett frivilligt?

Att sonen stöttar honom ser ju bra ut i tabloiderna men vem vet vad som försigår i hans huvud eller hur deras far/son förhållande ser ut?

Hades
2007-11-23, 17:37
Läs mer (http://www.faktume.se/permalink/2007/09/13/Medical_Board_Takes_Action_Doctors_Must_Change_Glo ves_When_Masturbating_During_Surgery.html)

reinholdsson
2007-11-23, 17:58

Om det nu är så att de haft sex frivilligt så är det väl inget för oss inte inblandade att bry sig om, det är ju inte olagligt.

Nitrometan
2007-11-23, 18:13
Sydsvenskan har en sammanställning av sina artiklar om hela saken: http://sydsvenskan.se/system/topicRoot/Troiliusaff_ren/