Visa fullständig version : Supa efter träning?
snatch_ct
2003-04-29, 23:53
Vad säger ni om att supa efter träning? Är det mycket sämre för byggandet av muskler? ÄR det nån större skillnad på att supa direkt efter trännig och att vänta kanske 5 timmar?
Man vill ju gärna kunna kombinera sina intressen så bra som möjligt :bpump: :cheers:
tack för svar
/Calle
Originally posted by snatch_ct
Vad säger ni om att supa efter träning? Är det mycket sämre för byggandet av muskler? ÄR det nån större skillnad på att supa direkt efter trännig och att vänta kanske 5 timmar?
Man vill ju gärna kunna kombinera sina intressen så bra som möjligt :bpump: :cheers:
tack för svar
/Calle
om du inte är elit byggare så låt inte träningen styra för mycket...
Ja sånt där tänker inte jag på när jag inte tävlar.. Vill man på fest så går man ju dit.. Vill man dricka så dricker man.. Fast nu under dieten inför tävling så dricker jag givetvis ingen alkohol... Drygt 4 månader sen sist... Men om 1 vecka så :cheers:
King Grub
2003-04-30, 08:54
Supa? Härligt intresse.
GhostFace
2003-04-30, 09:01
Originally posted by snatch_ct
/Calle
Då kommer givetvis frågan; Vad tror DU ?
:D
Strunta i att träna de dagarna du ska festa, och dagen efter. Det är min rekommendation...;)
efter ett träningspass skriker musklerna efter näring..att istället ge dem gift i form av alkohol tror jag inte är specielt bra.. jag tror det är bättre att hoppa över träningen samma dag man ska ut och:cheers: eller gå ut och :cheers: dagen efter
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.