Visa fullständig version : Sämsta låten 2007 för dig?
Röda_Lacket
2007-11-17, 14:19
Samim - Heater !
Har aldrig fått så mycket damp som när jag hör denna låten !
Låter som ett gäng apor som slår på några burkar samtidigt som en a-lagare spelar dragspel. Någon indian finns också med och vrålar i låten.
NZ806mlFoMY
Den där var ju riktigt jävla dålig hörredu :)
Den var ju faktiskt ganska bra!
Psychological
2007-11-17, 15:01
sPhZpXly9HM
Alltså den där umbrella låten är riktigt dålig och störande.
maaherra
2007-11-17, 15:53
Den här jävla låten om Fågeln Roger, den äcklar mig.
QvVasuA9mXA
blekfet2
2007-11-17, 15:58
All jävla RnB som produceras, borde fanimig spolas ner tillsammans med Jay Z:s skivkontrakt.
Död åt all musik som totalt får våra söta ungdomar att springa omkring med tröjor där det står "Golddiggah" och kepsen på sne (finns en bodeniansk lag som säger att bara hockeybögar får bära keps)
Samim - Heater !
Låter som ett gäng apor som slår på några burkar samtidigt som en a-lagare spelar dragspel. Någon indian finns också med och vrålar i låten.
NZ806mlFoMY
är det det sämsta du kan uppbringa så har du förmodligen levt i en tunna hela året och inte varit inärheten av någon radio
Natalie.
I övrigt all jävla idolmusik.
Kentlåten som går på radio hela tiden.
redbrigade
2007-11-17, 16:13
Samim - Heater !
NZ806mlFoMY
Har den som ringsignal :D:D
reinholdsson
2007-11-17, 16:22
Sean Kingston - Beautiful Girls
stargate
2007-11-17, 16:28
Natalie.
I övrigt all jävla idolmusik.
Den låten är ju bra!
Do you feel, like i feel, nathalie naathalie!!! Man blir ju glad av den låten
Den låten är ju bra!
Do you feel, like i feel, nathalie naathalie!!! Man blir ju glad av den låten
Nä fy fan. När han går upp i tonläge precis i början så blir jag sugen på att skada folk.
TcAnders
2007-11-17, 16:36
Magnus Uggla - Pärlor av svin.. Den sämsta låten någonsin..
// Anders
Nä fy fan. När han går upp i tonläge precis i början så blir jag sugen på att skada folk.
Ja, ola är sämst. Usch.
// Anders
I'm with you! Riktigt dålig låt...
TcAnders
2007-11-17, 17:14
I'm with you! Riktigt dålig låt...
Tack! Det känns bättre när det är fler som inte gillar den, det som gör det lite värre är kanske att den kör 10 gånger per timme på Mix/Rix... *gah!*
// Anderrs
// Anders
+1
+1
Nästan så att man måste skaffa "my name is Inga and I am from Sweden" som ringsignal. Fan grymt härligt engelska med grov svensk accent.
hahavaffan
2007-11-17, 18:38
Kentlåten som går på radio hela tiden.Haha min farsa kom in till mig innan och berättade hur innerligt han hatar den låten.
Jag nominerar: Craig David - Hot stuff*spy* Jag hatar hans kvinnliga stämma och så denna förbannade pisscover där de har klippt bort de enda sekunderna i originalet som är lyssningsbara.
Den där ella, ella.. ella- låten med riahna eller vad hon heter. Lyckas alltid höra den de gångerna ja vaknar upp bakis, får en att vilja hoppa ut genom fönstret*rolleyes*.
Fö håller jag med om att pärlor till svin låten är rätt hemsk.
Haha min farsa kom in till mig innan och berättade hur innerligt han hatar den låten.
Jag gillar din farsa. Jag riktigt HATAR låtjäveln. Blir förbannad när den spelas.
LadyInsane
2007-11-17, 18:57
WTF????
Jag blir så lycklig när folk har ambitioner med sin musik.
:smash:
rella rella rella rella umbrella en bit av mig dör när jag hör den
Den här tråden är bra, Inga from sweden har blivit lite förfestfavorit nu :)
Jag blir så lycklig när folk har ambitioner med sin musik.
Blir det bra musik kunde jag inte bry mig mindre om ambitionerna men greg sa det enda som behöver sägas om den låten; WTF.
augustsson
2007-11-17, 21:26
uWrNlVWPYf8
så satans käss, GOD DAMN IT!
"ella eelllaaa ellaaaa"
Önskar ibland att någon kunde sparka in hennes lilla mun. Så söt.
Kokobom (http://www.youtube.com/watch?v=e-tufx-D8Is) är ju inte årets bästa låt direkt.
maaherra
2007-11-17, 23:35
All jävla RnB som produceras, borde fanimig spolas ner tillsammans med Jay Z:s skivkontrakt.
Död åt all musik som totalt får våra söta ungdomar att springa omkring med tröjor där det står "Golddiggah" och kepsen på sne (finns en bodeniansk lag som säger att bara hockeybögar får bära keps)
Ah, Boden. Förstod jag nästan. Ditt favoritband måste vara Manowar?
Jay-Z är hiphopare och äger ett eget skivbolag, Roc-A-Fella Records. Kan bli svårt att spola ner det.
Så jävla kass, håller fullständigt med
Lt6o8NlrbHg
Kokobom (http://www.youtube.com/watch?v=e-tufx-D8Is) är ju inte årets bästa låt direkt.
+1
men det är inte så att öronen blöder, måste till någon tung svenskviking rock för det, tyvärr lyssnar jag inte på det så vet inte vad låtarna heter men har säkert gjorts några detta året.
blekfet2
2007-11-18, 10:56
Ah, Boden. Förstod jag nästan. Ditt favoritband måste vara Manowar?
Jay-Z är hiphopare och äger ett eget skivbolag, Roc-A-Fella Records. Kan bli svårt att spola ner det.
hahaha, ledsen fröken men Manowar är inte musik enligt mig..
Att fjanten Jay töntar med hoppelihipp är väl självklart, skrev bara att jag avskyr den tönten exakt lika mycket som jag kräks åt all Rnb.
För alla som inte gillar Umbrella låten:
http://www.youtube.com/watch?v=Gm51cSe0nHA
Lillasyster har gjort en cover som faktiskt går att lyssna på.
Ignatius72
2007-11-18, 22:42
// Anders
Magnus Uggla har gjort samma låtar i snart 30 år. Det som en gång var lite bra är nu bara patetiskt.
+1 på Pärlor av svin. Så fort jag hör den så ser jag bara hans fula tryne, stora huvud på den lilla lilla kroppen och tänker att.. fan han är ju nästan lika gammal som min farsa.. USCH
Lip Gloss song. Jag blir mordisk när jag hör den.
Språkfascisten orkar inte längre stå emot tvånget att gå in och påpeka att tjejen i Ugglas låt uppmanas att inte kasta pärlor ÅT svin, inte pärlor AV svin. Från uttrycket "kasta pärlor åt svinen" = att ge något fint åt någon som är för korkad för att uppskatta det. ;)
Ytterligare bidrag till tråden från min sida blir valfri låt av Kylie Minogue.
Yodelei-hi-hoo ... urk.
Icv3eUKcjqw
Undrade vart mänskligheten är på väg när jag hörde den här på digilistan...
tntballe
2007-11-19, 08:54
Undrade vart mänskligheten är på väg när jag hörde den här på digilistan...
*gah!* jag pausade dexter för att må dåligt av det där
I princip allt som går på RIX FM är skit, Det räcker det man hör när man sitter i bilen med någon som lyssnar. Efter det känner man sig smutsig, oren och nedgraderad. Apmusik när den är som sämst allt på en kanal.
Chasing cars med Snowpatrol! *gah!*
Tycker den är usel från början till slut, och jag kan inte fatta hur den fortfarande kan spelas på "radiokanaler som hänger med" när den är skitgammal vid det här laget! Fy f-n säger jag bara! :furious:
Veckans Hitvarning på ZTV: "Alla som inte dansar är våldtäktsmän"
Fyfan va kass *spy*
Umbrella med Rihanna eller hur den rackarn stavar sitt namn, den låter är tveklöst bland de sämsta, och nu har det börjat regna in cover på cover. Helt ofattbart dåliga de med även om Lillasysters version iaf är en bit på rätt väg men de fegade ur verkar det som.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.