handdator

Visa fullständig version : Kommunisten har talat...

Raggis
2007-11-14, 02:39
http://www.sjukast.info/player/?4275

:laugh:

High1ander
2007-11-14, 03:21
Ohhh, the memories!

Precis som forra gangen precis efter det hade hant sa stangde jag av vid "Jag har varit i Venezuela, jag har last bocker om Cuba"... Det blir bara for patetiskt. :D

appapa
2007-11-14, 03:32
Tror jag har sett honom förut på något annat nyhetsinslag, eller om det var samma. Kom fram att han lider av något slags psykiska problem.

fat_joe
2007-11-14, 03:35
Haha vardagshumor när den är som bäst.

Tack för klippet, förgyllde min natt.

Degpekka
2007-11-14, 04:01
Sverigedemokraten är ju inte vidare kvick för den delen heller. :) Haha, gullig han är när han säger att han fruktansvärt ont! :D

XroW
2007-11-14, 04:10
Sverigedemokraten är ju inte vidare kvick för den delen heller. :) Haha, gullig han är när han säger att han fruktansvärt ont! :D

:laugh:

Haha, vad han brer på! han har ju till och med armen uppstoppat snyggt.
Vilken skada kan han ha ådragit sig när han har så hemskt ont?

Killen som ska försvara händelsen var väl (hoppas jag) random idiot som tyckte att han skulle ha en politisk övertygelse.

Sen pratar han konstigt också.

JustinCredible
2007-11-14, 04:27
Har för mig att han är lätt cp-skadad (på riktigt alltså.) Fast han verkar inte vara just det men har för mig han skrev det själv någonstans.

joriice
2007-11-14, 04:50
http://i7.tinypic.com/6xu8a3o.jpg

Sheogorath
2007-11-14, 07:09
Tror jag har sett honom förut på något annat nyhetsinslag, eller om det var samma. Kom fram att han lider av något slags psykiska problem.

Han är vänster? :confused:

Stoltz
2007-11-14, 07:26
Ja, killen är CP-skadad. Han var med i någon artikel där han inte fick den hjälp han behövde genom skolan etc.

Sheogorath
2007-11-14, 07:48
Ordförande i Kommunistisk Ungdom, väl?

(obs ej skämt)

Stoltz
2007-11-14, 08:04
Ordförande i Kommunistisk Ungdom, väl?

(obs ej skämt)

Tror inte han var ordförande, men medlem, definitivt.

tp_88
2007-11-14, 08:12
ETE-BLE-MANG-ET :laugh: :hbang:

Batman
2007-11-14, 08:29
shit snacka om att kommunistkillen var enkelspårig, men helt underbart att killen från Lunds universitet satte han på plats och programledaren som tände ett ljus med att säga att kommunismen faktiskt dödat fler än fascismen =)

Något som dom mörklade när jag gick i skolan, då var det bara hur synd det var om fascismens offer.

mela
2007-11-14, 10:15
Orka det störande bakgrundsljudet hela tiden *gah!*

Men han är jätterolig :laugh:

1986
2007-11-14, 10:41
Fan, den där killen ser jag överallt i Malmö. Jag tyckte det blev lite märkligt när jag t.o.m såg honom när jag var i Småland senast.

Men hursomhelst så stämmer det att han har en CP-skada. Vilket nazisterna inte är sena med att tala om. (Talar inte om SD nu iofs..)

Det där klippet är dock ingenting mot när AFA Norrköpings frontman medverkade i en tv3-produktion och gjorde bort sig..
Vänstern är i uppenbart behov av mediastrateger..

mela
2007-11-14, 10:47
Fan, den där killen ser jag överallt i Malmö. Jag tyckte det blev lite märkligt när jag t.o.m såg honom när jag var i Småland senast.

Men hursomhelst så stämmer det att han har en CP-skada. Vilket nazisterna inte är sena med att tala om. (Talar inte om SD nu iofs..)

Det där klippet är dock ingenting mot när AFA Norrköpings frontman medverkade i en tv3-produktion och gjorde bort sig..
Vänstern är i uppenbart behov av mediastrateger..

Man funderar ju hur resten av Kommunistisk Ungdom ser ut som självaste ordförande är CP-skadad.

1986
2007-11-14, 11:08
Jag har ingen aning om hur resterande medlemmar av SKU ser ut. Det är ju en ganska marginell grupp, så det borde väl inte vara så svårt att ta reda på ;>
Men å andra sidan finns det ju t.ex. en hel del snygga moderater, trots att Reinfeld är flintis osv!

mela
2007-11-14, 11:16
Jag har ingen aning om hur resterande medlemmar av SKU ser ut. Det är ju en ganska marginell grupp, så det borde väl inte vara så svårt att ta reda på ;>
Men å andra sidan finns det ju t.ex. en hel del snygga moderater, trots att Reinfeld är flintis osv!

Man kan väl vara snygg även om man är flint?

Men just det med utseende är inte samma sak. En ordförande är den som syns utåt och den som representerar partiet allra mest. Att sätta en CP-skadad, som dessutom är urusel i diskussioner, är lite komiskt.

1986
2007-11-14, 11:29
Man kan väl vara snygg även om man är flint?

Men just det med utseende är inte samma sak. En ordförande är den som syns utåt och den som representerar partiet allra mest. Att sätta en CP-skadad, som dessutom är urusel i diskussioner, är lite komiskt.

Ja det är klart. Och man kan vara snygg och CP också ;>

Det känns ganska naturligt att en så pass marginaliserad grupp har svårt att hitta vettigt folk till sin organisation.

Sen måste man väl se att det finns gråzoner även bland CP-skadade. Att vara CP-skadad behöver väl inte per definition betyda att man är intelligensbefriad. Sen kan man ju tycka vad man vill om kommunister..

Hursomhelst så utmärker sig fredrics cp-skada mest i tal och gång som jag förstått det. (Nassarna har ofta påpekat fredrics "dansanta" gångsstil)

mela
2007-11-14, 11:34
Ja det är klart. Och man kan vara snygg och CP också ;>

Det känns ganska naturligt att en så pass marginaliserad grupp har svårt att hitta vettigt folk till sin organisation.

Sen måste man väl se att det finns gråzoner även bland CP-skadade. Att vara CP-skadad behöver väl inte per definition betyda att man är intelligensbefriad. Sen kan man ju tycka vad man vill om kommunister..

Hursomhelst så utmärker sig fredrics cp-skada mest i tal och gång som jag förstått det. (Nassarna har ofta påpekat fredrics "dansanta" gångsstil)

Okay.
Men man tar ju inte snubben seriöst för fem öre. Och det är inte för att han är kommunist, det är för att han inte kan tala. Inget illa menat mot CP-skadade.

1986
2007-11-14, 11:35
Okay.
Men man tar ju inte snubben seriöst för fem öre. Och det är inte för att han är kommunist, det är för att han inte kan tala. Inget illa menat mot CP-skadade.

Amen to that!

jwzrd
2007-11-14, 11:38
Pinsamt.

pkulle
2007-11-14, 13:09
SKP/SKU ses väl inte som särskilt seriösa av någon, inte heller inom vänstern. De verkar föra en ganska förtvinande tillvaro på några få orter.

Arf Pingvin
2007-11-14, 14:06
Okay.

Eh. Nu skulle jag behöva en emoticon som slår nån i bakhuvet utan att se glad ut.

hultman
2007-11-14, 14:06
Borttagen :(

hultman
2007-11-14, 14:25
http://www.metacafe.com/watch/437123/finken/

Där finns en debatt mellan Sd, en statsvetare, och kommunisten i fråga. Vilket ljushufvud.