Visa fullständig version : Tapet efterlysning!!
En klumpig målare har förstört mina tapeter..dock kan jag ej få tag i tapeterna, hittar dom ingen stans!! Så nu tänkte jag om ni där ute kan hjälpa mig?!
http://web.telia.com/~u57502149/IMG_0680.jpg
Elwyndaz
2007-11-12, 18:06
umm det kan nog vara ganska svårt att få tag på en rulle om det är länge sen dom utgick från sortimentet hos färghandlaren.
fick inte den som tapetserade någon rulle över?
Jag såg han gåendes längs E4:an igår, han var iklädd klister och uppträdde förvirrat, precis som att han undrade vilken "vägg" han skulle gå.
umm det kan nog vara ganska svårt att få tag på en rulle om det är länge sen dom utgick från sortimentet hos färghandlaren.
fick inte den som tapetserade någon rulle över?
Han som bodde här innan har köpt dom i Göteborg för ett bra tag sedan (flera år), så tvärr, nej. :S
Jag såg han gåendes längs E4:an igår, han var iklädd klister och uppträdde förvirrat, precis som att han undrade vilken "vägg" han skulle gå.
Oseriösa svar kan du hoppa över i den här tråden.
grisbil3n
2007-11-12, 19:39
Besök Järnia lr nåt varuhus av den sorten, dom har feta tapetböcker du kan kolla i. Kan även tänkas att dom kan plocka in sådant som inte finns i sortimentet.
Vet att det finns en som är likadan fast grå på Colorama så dom kan säkert få fram den där också.
Vet att det finns en som är likadan fast grå på Colorama så dom kan säkert få fram den där också.
Du är en klippa! Ska åka till Colorama imorgon och kolla, återkommer om hur det gick! Har varit där innan men får kolla igen!
Du hade nästan rätt..det fanns likande men inte exakt den, iaf inte här.. Dom du troligtvis hade sett var fykanterna inte, "hela" och hade även en fyrkant i själva fyrkanten..eller?
Du hade nästan rätt..det fanns likande men inte exakt den, iaf inte här.. Dom du troligtvis hade sett var fykanterna inte, "hela" och hade även en fyrkant i själva fyrkanten..eller?
Aha okej, ja det kan nog stämma. Var ju synd att det var fel då.
Aha okej, ja det kan nog stämma. Var ju synd att det var fel då.
Mm..fast dom trodde dom fanns i äldre kataloger..finns det några butik med lager tror ni?
Näe tror inte det är så många som ligger på lager, men testa med tapetterminalen kanske. Vet att Colorama tar mkt av sina tapeter från dom.
www.tapetterminalen.se
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.