Visa fullständig version : Shakers!
zeusden1
2007-11-11, 19:09
Ahhh!! Mitt skåp börjar bli fullt av ............ shakers! Gud, jag har 7 stycken och jag har inte ens tränat i 1 och ett halvt år!
Hur har ni det? Jag blir sur när man beställer kosttillskott och man får en gratis shaker _eller_ en vattenflaska. Tar man vattenflaskan får man ju ändå en shaker! *gah!*
Jag har två, slänger när jag får en bättre/nyare
Inte behöver du spara alla heller, eller har du en för varje veckodag? :D
Lelle Pelle
2007-11-11, 19:10
2st har jag i min ägo.
Jag har haft ett par stycken, men lyckats prångla ut dem till bekanta. De är dock inte helt fel att skaka ihop t.ex. en dressing eller en äggstanning i.
F.ö. gillar jag inte modellen med "anknäbbsmunstycket"; jobbig att dricka/hälla ur och slabbig att hantera.
tre stycken har jag för tillfället, två av dem var gratis och en har jag köpt.
zeusden1
2007-11-11, 19:13
Jag har två, slänger när jag får en bättre/nyare
Inte behöver du spara alla heller, eller har du en för varje veckodag? :D
Haha! Ja! Ibland orkar man inte packa upp sin träningsväska så då tar man en påse och packar i med en ny shaker!
Jag har haft ett par stycken, men lyckats prångla ut dem till bekanta. De är dock inte helt fel att skaka ihop t.ex. en dressing eller en äggstanning i.
F.ö. gillar jag inte modellen med "anknäbbsmunstycket"; jobbig att dricka/hälla ur och slabbig att hantera.
Hatar anknäppsmunstycker! *spy* Jag har runda hål
Ne, tar sjukt lång tid att dricka ur dom :(
Vilken modell är det kolo har nu? Senast fick jag en sån
Äger bara en shaker, får aldrig med någon gratis när jag handlar :(.
zeusden1
2007-11-11, 19:16
Äger bara en shaker, får aldrig med någon gratis när jag handlar :(.
Noob
zeusden1
2007-11-11, 19:16
Noob
:D
2 st.
Vad ska du göra med denna värdefulla information? :D
Haha! Ja! Ibland orkar man inte packa upp sin träningsväska så då tar man en påse och packar i med en ny shaker!
Hatar anknäppsmunstycker! *spy* Jag har runda hål
Jag får lov att orka plocka upp min träningsväska. Det räcker med att glömma shakern ett dygt så luktar det hemskt *spy*
Good for you :thumbup:
nä men jag håller med, what's up me dom där anknäbbsmunstyckena?! Varför finns dom, kan väl inte vara billigare att tillverka?
zeusden1
2007-11-11, 19:28
2 st.
Sälja till aftonbladet :D
Ser det framför mig...
Greenpeace rasar, kosttillskottsmarknaden kan vara en miljöbov!
On topic, har två
Viktor_Balck
2007-11-11, 19:53
2 st.
Han ska använda den emot dig, vänta bara :)
Själv har jag nog en 6-7 shakers, om inte fler, en står alltid LADDAD MED 50 GRAM PROTTE!!!
bulldozer
2007-11-11, 19:59
WTF!! Jag har säkert köpt 10 shakers under sommaren men alla bara försvinner..
Har typ 2 kvar.
grisbil3n
2007-11-11, 20:17
Har ett gäng, använder som vanliga dricksglas, storleken är perfekt och skiten går inte i tusen bitar om man skulle råka tappa osv. Jättebra.
Löjtnant Blank
2007-11-11, 20:22
Har ett gäng, använder som vanliga dricksglas, storleken är perfekt och skiten går inte i tusen bitar om man skulle råka tappa osv. Jättebra.
Du är ungkarl, eller hur?
Alexlindgren
2007-11-11, 20:38
Jag har två shakers och tre lock, smått oklart.... hmm
Deceiver85
2007-11-11, 20:45
3st, en för vardagligt bruk här hemma, en för gymmet och en oanvänd.
Jackie Dee
2007-11-11, 20:50
4 st. Tjejen har kommit på att dom var kanon att blanda välling i så jag får bara använda en.
Anknäbbs varianten funkar fint om man dricker ur den från sidan, rakt framifrån rinner det knappt.
Anknäbbs varianten funkar fint om man dricker ur den från sidan, rakt framifrån rinner det knappt.
Smart, måste provas nästa gång!
grisbil3n
2007-11-11, 20:54
Du är ungkarl, eller hur?
Så in i helvete.
Brukade diska i badkaret back in the day också.
Har 7... och snart är de 8. Jag beställde en utan "pipa" från ON som jag väntar på. Jag tror de är mer lättdiskade :D
http://img225.imageshack.us/img225/5181/6901hs3.jpg
Überbiffen
2007-11-11, 21:19
10st.
Pepparkakssmurfen
2007-11-11, 21:25
Jag har 0-2 shaker/-s
champion
2007-11-11, 21:27
4st.
Får aldrig nån när jag beställer :(
zeusden1
2007-11-11, 21:32
4st.
Får aldrig nån när jag beställer :(
Beställ bättre
hahavaffan
2007-11-11, 21:37
Jag har noll. No need.
Tappar bort dem för jämnan så det är tur man har ett lager :/
2st, en hemma och en som har det roliga uppdraget att vistas på jobbet 24 timmar om dygnet.
har bara 1, får ju aldrig nån ny när man går å köper gainer i affären då kostar det ju skjortan att sammla på sej en massa såna... hmm får ta å beställa...
Jag väntar på att Nalgene ska släppa den ultimata shakren i högteknologisk lexan med ett för muskeltillväxt speciellt utformat galler för sönderdelning inför supersnabbt upptag.
martin86
2007-11-12, 16:29
5 st.
3 stkn å en på gymmet tror jag, dom e ju verkligen förbrukningsvaror. tappar bort 1 i månaden ungefär men brukar gå +-0
4 stycken som jag använder och 2 st som ligger och väntar...använder aldrig galler,,
Nä galler är bara jobbigt, blir mer disk och jag tycker det blandar sig lika bra utan, kan väll var bra om det är riktigt svårblandat pullver möjligtvis.
Galler är ett måste, annars får man ju proteinklumpar i käften
Spelar ingen roll hur mycket man skakar
zeusden1
2007-11-12, 17:35
Galler är ett måste, annars får man ju proteinklumpar i käften
Spelar ingen roll hur mycket man skakar
Jag har inte det problemet!
Hepp, då är jag ensam om det då, får ta och skaka på bättre
Hepp, då är jag ensam om det då, får ta och skaka på bättre
Jo men det beror på vilket pulver man har. Jag har själv råkat ut för pulver som klumpar mer än andra.
4st, *************, skip sport, fairing och eiselt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.