handdator

Visa fullständig version : Mysko pass

Slartibartfast
2003-04-27, 16:44
Har just avklarat första passet efter viloveckan. Det gick åt helvete, men det är inte det som är konstigt, utan följande:

På min "press-dag" kör jag bänk-dips-overhead press, i den ordningen. Idag var jag toksvag i bänken, ÖKADE i dips för att sedan vara ännu svagare i overhead pressen.

Hur är detta möjligt!? Borde man inte vara svagare i båda bröstövningarna och inte plötsligt öka i dips efter att ha gjort några katastrofset i bänk?

Dessutom var jag starkare i höger arm i enarms-hantelpress-bakom-huvudet-vad-fan-den-nu-heter-övningen. Triceps-extension. Jag brukar vanligtvis vara starkare i vänster arm i den övningen.

Om det inte vore så vackert väder skulle jag gå ut i skogen och skjuta mig.

Munter
2003-04-27, 16:47
Äeh, jag kan då köra dips rätt hyffsat med värk i brösten. Sköter man kontakten rätt så prickar de triceps i mycket hög grad.

Officer
2003-04-27, 16:49
Alla har sina goda respektive dåliga dagar.

Slartibartfast
2003-04-27, 17:06
Shit vad ni var snabba! Sånt uppskattas.
Originally posted by AnabolicProtein
Alla har sina goda respektive dåliga dagar.
Jo visserligen, men hur kan man ha en bra dag i vissa övningar och en dålig dag i andra övningar som tränar i stort samma muskler utförda på samma dag? :confused:

Originally posted by Munter
Äeh, jag kan då köra dips rätt hyffsat med värk i brösten. Sköter man kontakten rätt så prickar de triceps i mycket hög grad.
För mig är det helt klart triceps som ger upp först i både bänk och dips. Konstigt då jag har fått bra utveckling i bröstmusklerna.

hejduck
2003-04-28, 10:03
Originally posted by AnabolicProtein
Mjölkbud i porrfilmer

:kinky: :D