Visa fullständig version : AT THE GATES Reunion
X-ecuter
2007-11-05, 16:02
JA vad säger man, dem skall ju köra en turne nästa år... och det är heeelt insane :hbang:
jag började lyssna på ATG för halvår sedan och visste inte att dem hade splittrats, och när jag fick reda på det satte sig stor sorg i mitt hjärta då det är ett av banden jag skulle vilja se live...
OCH DU KOMMER DEM TILL WACKEN 2008 :hbang: :hbang:
Så vad tycker ni om detta :D
Här i denna tråden kan vi glädjas av både carcass o ATGs reunion...
Mvh / X
Jag köpte Slaughter of the soul precis när den kom ut, och den är än idag en av de bästa skivorna jag har hört.
LadyInsane
2007-11-05, 16:05
JAG KOMMER VARA PÅ WACKEN 200000008!!!!:hbang:
Fytusan, en av de bästa saker som kunde hända...*cupid*
Edit: Carcass också...damn!:)
Arf Pingvin
2007-11-05, 16:06
Hmm. Jag tycker det är bättre om gamla klassiker får vara gamla klassiker. Känns bättre med band som hållt ihop från stenåldern som fortfarande lirar. Reunion känns lite som spice girls och comeback känns som britney spears :/
Jag köpte Slaughter of the soul precis när den kom ut, och den är än idag en av de bästa skivorna jag har hört.
+1 men tycker inte om deras andra skivor även fast jag har dom alla så är det fortfarande Slaughter of the soul som hamnar i skivspelaren 19 fall av 20 när det skall spelas atg.
LadyInsane
2007-11-05, 16:08
Hmm. Jag tycker det är bättre om gamla klassiker får vara gamla klassiker. Känns bättre med band som hållt ihop från stenåldern som fortfarande lirar. Reunion känns lite som spice girls och comeback känns som britney spears :/
Själv är jag grymt nöjd över att jag en dag kommer få se dem Live...*cupid*
Äh håll käft! :D
AT THE GATES!! JAAAAAAAAAAAAAAAH!
Så.. Det beskriver nog allt vad jag känner just nu.
ArnoldOnLehmä
2007-11-05, 16:14
yeeeesssssss :hbang: Slaughter of the soul ligger på delad första plats med reign in blood på min toplista.
X-ecuter
2007-11-05, 16:28
Jag måste tjata med polarna så att jag kommer ner till wacken... PALLA ÅKA SJÄLV :(:D
Helt sinnes alltså, kommer bli fett nice isåfall
Shakemynuts
2007-11-05, 16:33
Åhfan. Detta var en grymt positiv överaskning! Count me in på Wacken 08 helt klart. :hbang:
LadyInsane
2007-11-05, 20:50
Kollo Roadtrip till Wacken 08?:D
orka åka ända till wacken, det kommer ju ändå ut på youtube
orka åka ända till wacken, det kommer ju ändå ut på youtube
För At The Gates ja, lätt! Youtube kan aldrig jämföras med en riktig konsert.
JAG KOMMER VARA PÅ WACKEN 200000008!!!!:hbang:
Där snackar vi god framförhållning och livslängdsoptimism!
*hihi* :D
För At The Gates ja, lätt! Youtube kan aldrig jämföras med en riktig konsert.
javisst, men det kan ändå aldrig bli lika bra som förr. kommer ihåg när jag såg dom live strax efter att sots hade kommit ut. Det var rätt bra
LadyInsane
2007-11-05, 21:01
Där snackar vi god framförhållning och livslängdsoptimism!
*hihi* :D
Självklart! Det passar faktiskt utomordentligt i mitt schema. Flyttar till Italien i Mars och ska hem i Juli. Kan lika gärna se till att avrunda "The european trip" på ett grymt sätt...
Lite freaky kommentar av dig dock, vad vet du som inte jag vet?;)
Det vet man aldrig. Att du är insnöad på "det var bättre förr" betyder bara att det är synd om dig.
Det vet man aldrig. Att du är insnöad på "det var bättre förr" betyder bara att det är synd om dig.
har du sett någon reunion som överträffat bandens storhetstid 10-20år tidigare?
Kan bli hur bra som helst :thumbup:
Trummisen, Adrian Erlandsson, har garanterat vuxit som musiker idag. Bröderna Björler lär inte ha blivit sämre heller. Sångaren har ju haft nått på gång, hur hans röst är idag får man höra då. Det enda jag kan oroa mig över är kemin i bandet efter så lång bortgång, ifall det nu är en "riktig" reunion med samtliga orginal-medlemmar.
Sweden Rock Festival 08 känns självklart :hbang:
har du sett någon reunion som överträffat bandens storhetstid 10-20år tidigare?
Har inte sett någon reunion live. Vill man vara bitter över det så får man väl vara det. Det är bara en själv som förlorar på det.
En liten försmak *drool* nog kan det låta bättre än såhär, 1996.
8OsNh-l_e9g
Deceiver85
2007-11-05, 21:29
Vi ses i Wacken folk! KICK-FOOKING-ASS!
X-ecuter
2007-11-06, 00:37
Slaughter of the soul är fan helt underbar... EN av skönaste låtarna som skapats... Skön och teknisk o lira är den med :hbang: :hbang:
X-ecuter
2007-11-12, 14:02
Beställde o betalade biljetter till Wacken i Fredags :) och resten av polarna gör det idag :D vi blir 8-9 pers i en minibuss ner :hbang: :hbang: :hbang:
Nordenator
2008-10-14, 18:36
Många som såg dem, då? :)
Min visit blev på Wacken. Så sjukt jävla bra det var. Epic. Ett värdigt slut till en sjukt bra grupp.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.