handdator

Visa fullständig version : Kolozzeum t-shirtarna

thatkrillesshow
2007-11-01, 20:52
Hur e storlekarna på dem? Finns ju bara S o XL i shopen nu. Får man på sig en S om man e ca 182 cm o 75 kg? Eller blir den för spännis?*whistle*

HoppeR
2007-11-01, 20:56
Köp XL , något att växa i sen :)

Nimille
2007-11-01, 20:56
:laugh:

Sheogorath
2007-11-01, 20:59
Hur e storlekarna på dem? Finns ju bara S o XL i shopen nu. Får man på sig en S om man e ca 182 cm o 75 kg? Eller blir den för spännis?*whistle*

S kommer passa dig bra tror jag. Jag upplever att storlekarna är något små. Inte mycket men något.

Kollo-t-shirtar ska sitta ruskigt taight så det är som det ska.

Emil_Larsson
2007-11-01, 21:17
Att ha XL på en t-shirt är inget konstigt alls egentligen, för det beror helt på tyget på t-shirten. Jag har ett gäng t-shirt med storlek XL hemma som passar på mig, varken för stora eller för små och jag är 180cm och vikten ligger på 68kg så jag är ju inte schmällerfetihz

Köp en xl säger jag bara!

Edit: Så har du något att äta upp dig i :D

Fultjack
2007-11-01, 21:18
S kommer passa dig bra tror jag. Jag upplever att storlekarna är något små. Inte mycket men något.

Jag tycker dom är stora, mina XL kolo-tshirts är som tält medans andra XL sitter tight och bra

Kurash
2007-11-01, 21:26

Jag känner en kille som klippte av ärmarna på sin T-shirt, då får man plats i dom.

z_bumbi
2007-11-01, 21:33
Jag tycker dom är stora, mina XL kolo-tshirts är som tält medans andra XL sitter tight och bra

XL är stor, jag tycker de är som en vanlig xxl eller möjligen något större.

Sheogorath
2007-11-01, 21:58
Jag känner en kille som klippte av ärmarna på sin T-shirt, då får man plats i dom.

thatkrillesshow
2007-11-02, 13:36
XL är stor, jag tycker de är som en vanlig xxl eller möjligen något större.

Så då borde jag kunna köpa en S o få samma stl som på en vanlig M på ett ungefär?

Hades
2007-11-02, 13:41
Jag är 180 cm och väger typ 88 kg. M passar perfekt på mig, så S borde funka för dig!

Instämmer i att de är lite större än vanliga storlekar.

skaparn
2007-11-02, 13:44
Sen jag började träna har jag haft svårt hitta t-shirtar som passar

davvvan
2009-12-31, 05:47
Finns dessa t-shirtar kvar?

Edit. Hittade de längst ner på Övrigt.

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=29&products_id=85

Scratch89
2009-12-31, 09:22
Sen jag började träna har jag haft svårt hitta t-shirtar som passar

Byxor också, antar jag. Det är jobbigt när man får så stora och muskulösa lår att man inte längre får plats. :/

chidde
2009-12-31, 09:49
jag vill passa på att hylla den här vintageversionen av kolozzeums t-shirt (gamla loggan), ett samlarobjekt av ett värde utan dess like. det finns väl bara ett få antal lyckliga ägare nuförtiden och jag tror inte den går att köpa för pengar längre, skulle ni hitta såna nånstans så är det förmodligen fruit of the loom kopior :D

Eddie Vedder
2009-12-31, 09:53

Sjukt kul att den här tråden bumpas nu när Krille de facto HAR blivit stor nog att fylla ut tröjan.

Så rådet från HoppeR har visat sig bli alldeles ypperligt.:D Krilles tröja sitter ju nästan som ett korvskinn idag när han har några års träning på nacken.*flex*

thatkrillesshow
2009-12-31, 09:59
Bra bump!
Sjukt kul att den här tråden bumpas nu när Krille de facto HAR blivit stor nog att fylla ut tröjan.

Så rådet från HoppeR har visat sig bli alldeles ypperligt.:D Krilles tröja sitter ju nästan som ett korvskinn idag när han har några års träning på nacken.*flex*
:em:*cupid*
Men ja, den jag köpte sitter som korvskinn nu. Fast jag är inte XL-stor än. Den L jag har nu passar bra.

Eddie Vedder
2009-12-31, 10:00
:em:*cupid*
Men ja, den jag köpte sitter som korvskinn nu. Fast jag är inte XL-stor än. Den L jag har nu passar bra.

Du är ju snart brandman, bara att ha Kolotröjan utanpå brandmansutrustningen.:D

thatkrillesshow
2009-12-31, 10:02
Du är ju snart brandman, bara att ha Kolotröjan utanpå brandmansutrustningen.:D
Hahahahha! Självklart:cool:

Manta
2009-12-31, 10:03
Jag kan se det framför mig. Efter krille har hoppat i sina brandkläder så snubblar han mot brandbilen samtidigt som han försöker slita t-shirten över hjälmen.

chidde
2009-12-31, 10:04
jag vill passa på att hylla den här vintageversionen av kolozzeums t-shirt (gamla loggan), ett samlarobjekt av ett värde utan dess like. det finns väl bara ett få antal lyckliga ägare nuförtiden och jag tror inte den går att köpa för pengar längre, skulle ni hitta såna nånstans så är det förmodligen fruit of the loom kopior :D

jag måste nog vara världens bästa morgonmänniska, glömde visst bort bilden :)

http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=35676&d=1169337423

thatkrillesshow
2009-12-31, 10:07
jag kan se det framför mig. Efter krille har hoppat i sina brandkläder så snubblar han mot brandbilen samtidigt som han försöker slita t-shirten över hjälmen.
: D

Edit: Varför fungerar inte gröna D-smileyn för?

Sheogorath
2009-12-31, 10:28
: D

Därför att du har ett mellanrum mellan kolon och stora D. :smash:

;)

Brooklyn
2009-12-31, 10:28
Byxor också, antar jag. Det är jobbigt när man får så stora och muskulösa lår att man inte längre får plats. :/

thatkrillesshow
2009-12-31, 10:32
Därför att du har ett mellanrum mellan kolon och stora D. :smash:

;)
Jag va tvungen att göra så. Annars blev det såhär (även fast jag tryckte på gröna smileyn): :d

Edit: :D Aha, nu fungerar det:Virro

Nitrometan
2009-12-31, 12:04
:D

Den funkar inte om den är ensam.

Ungefär som att det i vissa fall inte går att skriva med bara VERSALER.

Kul va? :D

Kwon
2009-12-31, 12:12
XL är alltid motiverande, dvs motiverar dig till att träna/bulka så att de passar! (för vem vill ha tröjor som inte passar?)

Själv har jag 2 st Kolozzeum tröjor som ligger mig varmt om hjärtat.