Visa fullständig version : Om man bäddar får man ligga
Bortsett från den humoristiska rubriken "Om man bäddar får man ligga" i artikeln, tycker ni att det stämmer med deras slutsats att "Många sexpartners leder till fler ragg"?
Aftonblaskan förståss: http://www.aftonbladet.se/karleksex/article551058.ab
– Det är lite som när man spelar monopol, har man lite tur i början så kan det bli så att det går bättre och bättre senare också, säger han.
Underbar liknelse
:D
Man blir bra på det man tränar på, sägs det ju. Borde även gälla sex imho.
Det kan man ju räkna ut utan att göra intervju med 3000 personer. Är det inte ganska självklart att erfarna raggare får oftare napp.
Jag ska nog också ansöka lite bidrag och göra intervju för att bevisa snygga tjejer blir uppraggad oftare än fula. *rolleyes*
Jag ska nog också ansöka lite bidrag och göra intervju för att bevisa snygga tjejer blir uppraggad oftare än fula. *rolleyes*
Nej det måste ju heta: Tjejer som blir uppraggade har större chans att bli uppraggade i framtiden.
snartspensligvegan
2007-10-31, 02:16
Både rubriken och svarsalternativen suger *** och är ju fullkomligt oväsentliga men om man svara ja eller nej på det du faktiskt skriver i första inlägget så.
Tricklev
2007-10-31, 02:21
Ja, erfarenhet leder till mer erfarenhet.
Med det sagt så kan jag omöjligt svara i pollen, silka alternativ. ;)
Jahapp, jag får väl börja bädda då... :(
Eller så är det så att dom som har haft sex med många har raggat mycket vilket dom sedan fortsätter att göra, de leder till ännu fler sexpartners.
Självklart är det de som är aktiva och har en viss "stil" som fixar engångsligg ofta, oftast de som tar kontakt hela tiden och är lite påfrästande.
Men det är långt ifrån alla som går ut för att "fixa" tjejer varje gång.
Eller så är det så att dom som har haft sex med många har raggat mycket vilket dom sedan fortsätter att göra, de leder till ännu fler sexpartners.
så tänkte jag med samt att dom som har färre kanske är kräsnare.
Dom kanske inte är så på att verkligen hitta någon som en som vill ha hem en varje gång
Dom kanske inte är så på att verkligen hitta någon som en som vill ha hem en varje gång
http://www.tjuvlyssnat.se/mellersta-sverige/systembolaget-kontrar-med-kvart-i-sex-ragg
:hbang:
http://www.tjuvlyssnat.se/mellersta-sverige/systembolaget-kontrar-med-kvart-i-sex-ragg
:hbang:
jag älskar tjuvlyssnat.
Jag ryser när jag läser den där. Va jobbigt.
Vi har väl alla stött på en sån någongång
"Om man bänkar får man ligga" läste jag :(
Synd det inte vore så :cry:
Ungefär så, är man inte kräsen är det inte så svårt att ligga.
Alkoholen sätter dock vissa mekanismer ut spel, så som omdöme och smak.
Det första man ska göra när man kommer in på krogen är att leta upp en tjej man inte kan tänka sig att ligga med och tänka, "När hon där blir snygg, så är det dags att gå hem."
Problemen kommer när man redan är på kanelen innan man kommer ut, det kan sluta i söndagsångest modell större.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.