Visa fullständig version : HAHA grym cs film måste ses!!!
http://youtube.com/watch?v=86rOZAfRR3E :hbang:
Jag antar att du gjort den eller är med i den för annars skulle du aldrig postat den. Första och enda kommentaren som gjorts till den filmen sa det bäst "wow this was total waste of time .... this is like the definition of no lifers".
Personligen stängde jag av efter 40 sekunder. Fuck vad dålig.
Jag antar att du gjort den eller är med i den för annars skulle du aldrig postat den. Första och enda kommentaren som gjorts till den filmen sa det bäst "wow this was total waste of time .... this is like the definition of no lifers".
Personligen stängde jag av efter 40 sekunder. Fuck vad dålig.
Okej ja ja är väll me i den då :em: det var ett skol arbete i bild från föra året.
Men vi fick MVG :)
OBS: snubben på trehjulingen är Jigg Saw
panzerpig
2007-10-21, 20:28
några som haft för mycket ledig tid i lumpen? lysande skådespeleri :)
Du kan även få in filmklippet i din post här i forumet om du använder youtube-taggarna XAdAMx!
LtyQ1q-wzEw
Okej ja ja är väll me i den då :em: det var ett skol arbete i bild från föra året.
Men vi fick MVG :)
OBS: snubben på trehjulingen är Jigg Saw
Ok, ja då var det ju en annan sak! :)
några som haft för mycket ledig tid i lumpen? lysande skådespeleri :)
Tackar :thumbup:
Du kan även få in filmklippet i din post här i forumet om du använder youtube-taggarna XAdAMx!
LtyQ1q-wzEw
Jaha ja suger på sånt här vet u!:(
hahavaffan
2007-10-21, 21:15
Skrämmande välspelat!
Whistler
2007-10-21, 21:35
Hoppas trådskaparen vet att det råder fotoförbud på samtliga militära anläggningar i Sverige...
DEt är ingen anlägning det är oss min polares farsas företag som säljer militär fordon :)
Dissector
2007-10-21, 21:59
Haha, fan vad alla har gjort CS-filmer. Tror det var minst två gäng som gjorde det bara i min klass, som projekt i estetisk verksamhet i 1:an :D
Sen lika många i de andra klasserna och överallt annars i landet =)
Bevis på att vissa får för höga betyg, skulle jag säga.
Gymnasieprojekt? lolz.
Viktor_Balck
2007-10-21, 23:11
Hoppas trådskaparen vet att det råder fotoförbud på samtliga militära anläggningar i Sverige...
Hoppas jag också, han borde verkligen skämmas. Skamvrån for life.
NiXPhoenix
2007-10-22, 00:10
Bra film!
trodde det skulle vara lite inspelat från spelet bara, så jag hade inte så höga förväntningar. Men var riktigt kul!
Nu är du väl ordningsvakt och jobbar iaf inte som väktare, men låtsaspolis någon?
wow va tråkigt och gjort :(
Men ni fick väl ivf alla brudar i klassen efter redovisningen?
Whistler
2007-10-22, 18:05
Hoppas jag också, han borde verkligen skämmas. Skamvrån for life.
Nu är du väl ordningsvakt och jobbar iaf inte som väktare, men låtsaspolis någon?
Haha, nej, det hela var mest omtanke till trådskaparen att FM kan bli riktigt riktigt sura på att man lägger upp videor från oseriös verksamhet från deras anläggningar.
Eftersom det var på privat mark så finns det absolut inget att klaga på.
Det är kul med folk som tar initiativ till kreativ verksamhet, och även om jag personligen inte får ut så mycket av resultatet så är det definitivt bra att killarna gör något de tycker är kul och som kan utveckla deras skaparförmåga. :thumbup:
Verkligen!
AdamX kanske blir nästa Jerry Bruckheimer,Ronny Harlin!
Alla har vi börjat någonstans och en utveckling av kreativiteten är att gå i rätt riktning!
Vi kan ju inte begära ett episkt mästerverk redan vid första rullen av en så ung regissör som Adamx, men visst kan vi skönja potential!
Det kommer det kommer med tiden! :thumbup:
Bara finslipa lite så når era effekter snart samma klass som Hollywood.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.