Visa fullständig version : En fråga till alla singlar
Röda_Lacket
2007-10-20, 14:10
Skulle du kunna tänka dig att skaffa dig en robot som parnter om man skulle kunna göra den perfekta robotpartnern som såg ut precis som en människa med känslor,samma hud osv. Du skulle få bestämma precis hur den skulle vara och hur den skulle se ut
überstarken
2007-10-20, 14:11
Absolut inte.
Ja, varför inte. Jag diskriminerar inte robotar. :D
Hade det varit så illa att jag måste skaffa mig en robot för att få en partner hade jag nog tagit livet av mig :D
Jag hade skaffat flera =)
Den korrekta benämningen är "android"...
... jag tror det även svarar på ursprungsfrågan.
robotseks?! :D :kinky:
finns ju redan sexmaskiner. orka ha en robot.
word
Får mig genast att tänka på ett avsnitt av Futurama där Fry blir tillsammans med en Lucy Liu robot, och till och med där såg det misslyckat ut. :)
ErikWrestlingFreaket
2007-10-20, 14:37
Fry: "So what if I love a robot? It's not hurting anybody."
Hermes: "My god! He never took middle school high hygiene. He never saw the propaganda film."
Professor: "It's just lucky I keep a copy in the VCR at all times." (http://www.spikedhumor.com/articles/121284/Futurama_I_Dated_a_Robot.html)
finns ju redan sexmaskiner.
Pratar du om mig nu *flex*
NiXPhoenix
2007-10-20, 14:40
Tricia Helfer i Battlestar Galactica är ju het så varför inte. Även om cylonerna väl sägs sakna känslor så har vissa trots allt en del känslor.
Det hade jag inte gjort, jag gillar bara svårfångade.
Pratar du om mig nu *flex*
oh yeah.. :naughty:
stargate
2007-10-20, 15:12
Ja om jag blev kär i den. Jag skaffar ingen partner längre om jag inte har starka känslor för personen i fråga.
Låter för dyrt. Hmm äntligen ny bil, nej vänta jag köper mig en sexrobot istället och tar tåget istället...
stargate
2007-10-20, 15:33
Låter för dyrt. Hmm äntligen ny bil, nej vänta jag köper mig en sexrobot istället och tar tåget istället...
hehe vad fick du sexrobot ifrån?
Har du en partner bara för sex?
Arf Pingvin
2007-10-20, 16:23
Bara om det följer med en fjärrkontroll.
Nej. Hur skoj blir det om nåt går sönder i ens partner och man måste skicka in dem på reparation? Eller öppna på skalet själv och fippla med elektroniken.
Nej tack, då föredrar jag kött och blod.
Runda Grodan
2007-10-20, 16:30
Skulle du kunna tänka dig att skaffa dig en robot som parnter om man skulle kunna göra den perfekta robotpartnern som såg ut precis som en människa med känslor,samma hud osv. Du skulle få bestämma precis hur den skulle vara och hur den skulle se ut
Ska du starta eget företag?
Det låter mycket intressant! :thumbup:
Och hur kul blir det att leva med någon som har programmerade känslor, egenskaper och reaktioner? Det som är så spännande med andra männsikor är ju att de har egen vilja och egen personlighet. Om jag skulle välja utifrån egna referenser och preferenser från början skulle det ju inte bli lika roligt.
Men å andra sidan skulle jag kunna göra den riktigt jävla välhängd.
Jag kan inte välja. :(
Ryska_raketen
2007-10-20, 16:34
Ställer hon sig på alla 4 så va fan. Id hit it.
Ställer han sig på alla 4 så va fan. Id hit it.
Hål som hål?
Ryska_raketen
2007-10-20, 16:39
Hål som hål?
dvd!
Tricklev
2007-10-20, 16:43
Den skulle ha helt groteskt stora tutor.
Den skulle ha helt groteskt stora tutor.
Somd itt ex ;D
Handcuff
2007-10-20, 16:47
Kryllar ju redan av tjejer som har lika många fejkkroppsdelar som en android. Många pojkar tycks ju uppskatta det, ja till och med föredra syntet framför verkliga kvinnor.
Doctor Snuggles
2007-10-20, 17:05
Så den enda skillnaden mellan roboten och en människa är den "fria viljan"? Tja, eftersom fri vilja ändå inte existerar och vi är en summa av orsak-verkan och slump, så vad är egentligen skillnaden om man själv får bestämma hur denna robotperson ser ut och beter sig? Känns som man bara undviker en massa mellansteg. Praktiskt.
Daniiiel
2007-10-20, 17:46
Ja alltid viljat ha en egen cylon brud
Tricklev
2007-10-20, 17:51
Jag skulle forma henne exakt efter Mela, resten av historien får ni lista ut själva. *popcorn*
Tigerkotten
2007-10-20, 17:59
+1
Men samtidigt "Partner" klingar lite fel för mig, jag hade absolut inte haft några problem att "ha" en sådan. Men att se den som sin flickvän skulle däremot inte fungera :) Men att ha en "robot" som gör precis det man vill & när man vill det. Damn... :naughty:
Har du en partner bara för sex?
Näe men vad skall jag ha en plåtburk till, för min intellektuella stimulans? Måtte ju bli klart tråkig, eller kännas jävligt fejk, så nej tack. Jag har svårt att tänka mig att jag blir kär i en robot, så då återstår sex och sällskap/tröst , eller för att göra hushållsgöra. Mao fixa käk och ha sex med, yepp.
En perfekt skapad robot som uppfyller alla mina krav skulle vara kul ett tag... men inte att tillbringa resten av livet med.
Jag får ta å hålla med stridis. Den kan få agera sexslav och hembiträde eller ngt i den stilen
bulldozer
2007-10-20, 19:06
Ehm.. Nä.. Ser inte riktigt hur den skulle skilja sig från en dildo mer än att den tar upp mer plats *whistle*
Nu e jag iofsej inte singel men ändå..
Tävlar ni om vem som kan starta den konstigaste tråden?
Neh, aldrig plastic isnt fantastic.
hehe jag har skrivit 1:a kap på en fiktiv 'handbok' för en sådan robot, inte per definition en kärleksrobot men det ska gå att få som tillval :->
Oavsett vad man vill eller inte så kommer de finnas 2300. Kanske.
hehe jag har skrivit 1:a kap på en fiktiv 'handbok' för en sådan robot, inte per definition en kärleksrobot men det ska gå att få som tillval :->
Oavsett vad man vill eller inte så kommer de finnas 2300. Kanske.
Skicka in till patentverket och se vad dom säger :D
Skicka in till patentverket och se vad dom säger :D
Det e alltså sci-fi så blir den någonsin något så e det ju förlag den ska skickas till.
Men jag tycker själva handbokskonceptet funkar väldigt bra jmf tex skriva en vanlig roman. Måste ju vara lite tekniskt när det handlar om just robotar :-> 'Handboken' e samtidigt reklam..
I'd hit it. Hembiträde och sexslav låter helt jävla perfekt. Jag tar två.
Nej för i helvete. Dummaste jag hört idag!
Ja tack, tänkt så mycket tid man hade sparat till vettiga saker.
Det skulle vara en dröm, så ja!
Muskelbyggaren
2007-10-20, 23:00
Så den enda skillnaden mellan roboten och en människa är den "fria viljan"? Tja, eftersom fri vilja ändå inte existerar och vi är en summa av orsak-verkan och slump, så vad är egentligen skillnaden om man själv får bestämma hur denna robotperson ser ut och beter sig?
Den så omtalade och avgörande illusionen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.