handdator

Visa fullständig version : Hjärtsnurp

Echoone
2007-10-20, 10:13
Haha fyfan, fick körkortet i torsdags. så igår kväll var jag o några polare ute och cruisade. vi stannar vid ett rödlyse och till vänster i korsningen står en polisbil som ska göra en hörgersväng och köra motsatt håll mot mig,. mörkt och koncentrerad så för dem i vänsterfilen grönt för vänstersväng, jag ska rakt på. Vad gör jag? jag kör också troendes att jag har grönt,. alla skrek i bilen att jag kört mot rött,. fyfan va adrenalinet pumpade som tur va svängde dem inte efter dem måste ha missat

Chris
2007-10-20, 10:15
Haha fyfan, fick körkortet i torsdags. så igår kväll var jag o några polare ute och cruisade. vi stannar vid ett rödlyse och till vänster i korsningen står en polisbil som ska göra en hörgersväng och köra motsatt håll mot mig,. mörkt och koncentrerad så för dem i vänsterfilen grönt för vänstersväng, jag ska rakt på. Vad gör jag? jag kör också troendes att jag har grönt,. alla skrek i bilen att jag kört mot rött,. fyfan va adrenalinet pumpade som tur va svängde dem inte efter dem måste ha missat

Den stora frågan är ju hur du lyckades ta körkort utan att uppenbarligen kunna köra bil. :confused:

hahavaffan
2007-10-20, 10:16
Den stora frågan är ju hur du lyckades ta körkort utan att uppenbarligen kunna köra bil. :confused::D

Handcuff
2007-10-20, 10:30
. mörkt och koncentrerad så för dem i vänsterfilen grönt för vänstersväng, jag ska rakt på. Vad gör jag?

Någon som kan tyda den meningen :confused:

Viktor_Balck
2007-10-20, 10:30

Var körkortet gratis?

8x8
2007-10-20, 10:34
HAHAHAHA vilket inlägg!

Mago
2007-10-20, 10:35
Någon som kan tyda den meningen :confused:

Jag chansar på typ:
Det är mörkt. Jag är koncentrerad och så får de grönt i vänsterfilen för vänstersväng. Jag ska rakt fram. Vad gör jag?

Tycker inte riktigt att resten går ihop, men jag kanske är trög.