Visa fullständig version : Intervju i Fokus med Eva Birath
Fokus - veckotidnng om aktuella ämnen (http://fokus.se/2007/10/eva-birath-%c2%bbmamma-tycker-inte-det-ar-sa-snyggt%c2%ab/)
Läser ni inte Fokus är det bara dags att börja....
Jacksatan
2007-10-20, 10:36
"– Dopning finns i alla sporter nu för tiden. Inför tävlingar dopningstestas även vi, säger hon."
Jahaja. När då om man får fråga?
Tricklev
2007-10-20, 10:57
Kroppsbyggar-kulturen tänjer verkligen lite på sanningen för att bli mer accepterade, iaf vissa av dom. Jay går på Kreatin och Eva Birath dopingtestas. *popcorn*
Ignatius72
2007-10-20, 20:41
Hon kanske gör som CSC stallet i cykling, man tar en multidopad snubbe som chef och så gör man egna tester.
Hade varit trevligt om journalisten hade lagt lite mer krut på intressanta och relevanta frågor istället för beskriva Biraths kläder och gardiner.
Hade varit trevligt om journalisten hade lagt lite mer krut på intressanta och relevanta frågor istället för beskriva Biraths kläder och gardiner.
Som vadå?
Som vadå?
Umeås smguld, eller hennes tankar om riskerna att turkiet kommer gå in i Irak eller vad hon tycker om hulliganbråken på innebandymatcherna.
Kanske.
Som vadå?
Ingen aning, faktiskt, då det inte är jag som är anställd för att sitta där med penna i hand.
Men artikeln tycktes mig väldigt lik den som publicerades i New York Times för ett litet tag sedan. Tråkigt nog.
Ignatius72
2007-10-21, 17:16
Ingen aning, faktiskt, då det inte är jag som är anställd för att sitta där med penna i hand.
Men artikeln tycktes mig väldigt lik den som publicerades i New York Times för ett litet tag sedan. Tråkigt nog.
Håller med sig om att artikeln var ointressant men jag tror inte redaktionen behöver ta någon jättehänsyn till vad som står i NY times. Det är nog inte så många som läser båda två regelbundet.
Den vänder sig ju till en publik som inte håller till på Kolozzeum.
Nitrometan
2007-10-21, 18:05
Den vänder sig ju till en publik som inte håller till på Kolozzeum.
Precis så. En ganska belysande artikel för den som inte är insatt.
Fast i vårt lite mer insatta perspektiv tyckte jag denna var rolig:
Det utseendet hon har i dag har verkligen krävt sina timmar i bänkpressen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.