Visa fullständig version : Vänder ni er om och kollar in folks asses?
Slartibartfast
2007-10-17, 18:43
Om ni går på stan och möter en goding, vänder ni er då om för att få en glimt av personens ass?
LadyInsane
2007-10-17, 18:44
Nej.
Om han han fångar min blick i övrigt, så ja. *whistle*
Always! Även på halv-godingar och kvarts-godingar.
Nej.
Jag tror aldrig jag sett en brud göra det. Det är kul när man ser andra killar göra det. Jag gör det som en reflex och tänker ibland inte ens på det. En reflex jag försöker ...hålla tillbaka nuförtiden man har flickvän (för det känns moraliskt rätt att inte glo sååååå förbannat mkt...:)
Jacksatan
2007-10-17, 18:45
Varje gång
LadyInsane
2007-10-17, 18:46
Jag tror aldrig jag sett en brud göra det. Det är kul när man ser andra killar göra det. Jag gör det som en reflex och tänker ibland inte ens på det. En reflex jag försöker ...hålla tillbaka nuförtiden man har flickvän (för det känns moraliskt rätt att inte glo sååååå förbannat mkt...:)
Ibland kollar jag in. Men då gäller det frisyren eller kläderna. Just röven orkar jag inte vända mig om för att glo på.
Har dock tjejkompisar som gör det...:D
Har dock tjejkompisar som gör det...:D
Vad snuskigt. Om jag hade sett en brud kolla in my backside hade jag nog ...varit tvungen att.....tänka på att springa efter iaf.
Daniiiel
2007-10-17, 18:48
Självklart!
Svårt att låta bli ibland faktiskt. Sen så bor jag ca 150m ifrån Friskis och SATS så jag ser från fönstret vid datorn folk vallfärda dit med välskapta kroppar. :)
LadyInsane
2007-10-17, 18:49
Vad snuskigt. Om jag hade sett en brud kolla in my backside hade jag nog ...varit tvungen att.....tänka på att springa efter iaf.
Hehe..jag har många polare som är riktiga "Man-Eaters":D
Fultjack
2007-10-17, 18:49
Jao
Definivit. 100%. Mina kompisar tycker det är pinsamt när nån märker att de gör det men jag ser inte felet, jag glor rövar med gott samvete.
Kristian
2007-10-17, 18:55
Japp...
du har fel alternativ i pollen,
1. man, brukar snubbla!
2. man, hela tiden
3, man, ibland
4. kvinna, brukar snubbla!
5. kvinna, hela tiden
6, kvinna, ibland
Då är vi samma sits, fast ibland får man kapitulera och kolla rakt fram. :(
Definivit. 100%. Mina kompisar tycker det är pinsamt när nån märker att de gör det men jag ser inte felet, jag glor rövar med gott samvete.
Röv = Hårig och knasig
Rumpa = Tjejens bakdel.
Det har jag fått lära mig av en kompis. En polare sa, "fan va snygg röv" och så fråga den andra. Vet du vad en röv är? Så drog han ner brallorna och visa röven rakt i fejan på den andre ;o
Fd_Megatuttarna
2007-10-17, 19:01
Nää, känns respektlöst mot frugan.
mangemani
2007-10-17, 19:05
nope,ser inte poängen i det.
Röv = Hårig och knasig
Rumpa = Tjejens bakdel.
Det har jag fått lära mig av en kompis. En polare sa, "fan va snygg röv" och så fråga den andra. Vet du vad en röv är? Så drog han ner brallorna och visa röven rakt i fejan på den andre ;o
Jag har inga problem att kalla en kvinnorumpa för röv eller "köttig". Jag är ett sånt djur *mini* ...
Jag har inga problem att kalla en kvinnorumpa för röv eller "köttig". Jag är ett sånt djur *mini* ...
vilding =O hahah att smajlisen heter * mini* :D
Jag älskar asses, så det är inte helt ovanligt. *drool*
Yup...
Vill inte göra Kwone besviken.
Jo, fast jag vet inte om det är rumpan specifikt jag tittar efter, mer att man vill se sig mätt på godbiten, liksom.
Jo, fast jag vet inte om det är rumpan specifikt jag tittar efter, mer att man vill se sig mätt på godbiten, liksom.
När jag vänder mig om efter att ha mött en snygging är det för att se om dom gör det samma, gör dom det så har man en kvittering på att man värderad till den övre delen av skalan.
JustinCredible
2007-10-17, 20:01
Yes. Drygt bara när man går förbi en jänta och man får värsta ögonkontakten och ler åt varann och sen vänder jag mig om och är helt säker på att hon också ska göra det men hon bara går vidare. Pah
Überbiffen
2007-10-17, 20:09
Nej, aldrig.
Har aldrig hänt faktiskt, men jag är ju inte en assman direkt heller. Jag tänder betydligt mer på ansikten och de ser man ju lättast framifrån
Jag vill ändra mitt svar till nästan sällan. Det är inte ofta jag vänder mig om och kollar. Men väldigt ofta jag kollar*popcorn*
TcAnders
2007-10-17, 20:16
Det händer väldigt, väldigt sällan.. Jag är inne i "min värld" när jag är ute och går..
// Anders
Shakemynuts
2007-10-17, 20:51
Jämt och ständigt.
Jag är inte blyg med det heller, men det är inte så att jag stirrar eller nått. Helt enkelt, bara tittar till. Jag gillar stenhårt när man vänder sig om för att titta och så gör bruden detsamma samtidigt. :naughty:
Jag är en riktig assman. Rumpan är nästan bland det viktigaste för mig när jag kollar på en tjej, om vi pratar rent utseendemässigt. En tjej som passar i ett par hipsters har mitt hjärta innan hon ens sagt hej. *cupid*
Självklart.
Var nu ärliga :D
Tricklev
2007-10-17, 20:54
Eftersom jag för tillfället håller på att ragga på någon på kolo så vägrar jag att skriva i tråden.
Edit: Vad fan, det är ju en public poll.
Animalistic
2007-10-17, 20:56
hm, vill ofta men gör de isf väldigt diskret, annars är spårvagn & buss bästa spaningstillfällen :cool:
alltid :D värsta e när man ser nån goding med nice ass, så vänder dom sig om o ser ut som en skräcködla i nyllet.
Eftersom jag för tillfället håller på att ragga på någon på kolo så vägrar jag att skriva i tråden.
Edit: Vad fan, det är ju en public poll.
:laugh: :laugh: Dagens inlägg
Killar har ofta inga snygga rumpor, iaf inte vad man kan se genom byxor för oftast sitter inte byxorna snyggt.
Edit: Hur vet ja att de inte sitter snyggt isf? Hmmm ja kanske har kollat... fast aldrig vänt mig om. Ibland kan man ju inte undgå om man står bakom någon.. eeh
När jag vänder mig om efter att ha mött en snygging är det för att se om dom gör det samma, gör dom det så har man en kvittering på att man värderad till den övre delen av skalan.
Haha +1 på den!
Sist jag gjorde det fick både jag och polaren varsin bula i pannan. Han vände sig åt samma håll:smash: (ja, det är sant. snyggaste slapsticken jag åstadkommit)
händer att man vänder sig 180 grader och moonwalkar lite för att spana in en fin ass jaaa ..
Jämt och ständigt, jag kommer tom ofta på mig själv att reflexmässigt kolla in rumpor på personer som jag finner direkt äckliga även fast jag vet redan innan att det inte finns en chans i helvete på annat än en äcklig röv. Då blir jag rädd för mig själv.
Det händer att jag kikar på rumpan. Det är lättare att ta en titt på brösten om man kommer framifrån så jag tar mig en snabbtitt på i stort sett varje tjej jag möter på stan
Guybrush
2007-10-17, 21:58
Ja. I'm an assman...
blekfet2
2007-10-17, 22:09
om hon är snygg i fejjan kanske, men annars slänger jag nog läsken i hennes ansikte.
om hon är snygg i fejjan kanske, men annars slänger jag nog läsken i hennes ansikte.
Läsk är inte bra för tänderna.
blekfet2
2007-10-17, 22:41
Läsk är inte bra för tänderna.
Hängiga rövar är inte bra för ögonen.
Nog händer det.
Lite titt som tätt.*cupid*:em:
Ofta, fast bara på motsatta könet. I annat fall händer det bara om "asset" ser ovanligt ut på nåt sätt t ex om det är extremt stort.
Blind snubbe som gör bort sig, lite små roligt...
http://www.youtube.com/watch?v=NaLXCNjQLz4
Varför är jag inte förvånad? :D
Krokodil
2007-10-18, 09:04
Tack vare de fysikaliska tröghetslagarna kan jag faktiskt se en glimt av mitt eget arsle om jag vänder mig snabbt.
Not a pretty sight! :cryout:
Tack vare de fysikaliska tröghetslagarna kan jag faktiskt se en glimt av mitt eget arsle om jag vänder mig snabbt.
Not a pretty sight! :cryout:
Det får bli ditt svar även i snafus "Hur vet du att du är för fet"-tråd.
tusenkonstnar
2007-10-18, 10:38
Klart man gör. Det är ju en reflex *whistle*
ibland.. är mer en tit-man
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.