Visa fullständig version : Raggas det på er?
Yankeee, Yes och scum har en solklar ledning. Som det känns nu så är det bara att se och lära. Fram med fler klockrena oneliners som välter brudarna som värsta striken välter käglor.
Yankeee, Yes och scum har en solklar ledning. Som det känns nu så är det bara att se och lära. Fram med fler klockrena oneliners som välter brudarna som värsta striken välter käglor.
Att bli omnämd tillsammans med två random snubbar tar jag som en förolämpning.
Vad fan är detta nu då?? :/ Yes kör klockrena juniorfraser! Det fula är att han skojar - men banditen är allvarlig. Okej att Yes ska ha ett díplom för bra fraser, men även en liten pungspark för alla lögner.
Meh, komma här och försöka förstöra...
För övrigt var jag helt allvarig på vissa punkter. RR kan dock känna sig lugn, jag har endast lovat att ragga på BQ - inget mer. ;)
Att bli omnämd tillsammans med två random snubbar tar jag som en förolämpning.
Här går man ut i köket och dricker och sen kommer man tillbaka och börjar skratta. Sicka jävla lirare.
Slartibartfast
2008-01-12, 19:56
nej =( dock så har jag fått ragg-pm av nina där hon skrev att jag slår både slarti och jarod. det pmet kommer jag aldrig radera. *stolt*
WTF!! Det är lögn och förtal!! *gah!* *mini*
INGEN äger Jarod!
Själv fick jag ett ragg-PM av en tjej engång efter att jag klagat i en tråd att jag aldrig får några ragg-PM. Det var snällt av henne tycker jag.
Själv fick jag ett ragg-PM av en tjej engång efter att jag klagat i en tråd att jag aldrig får några ragg-PM. Det var snällt av henne tycker jag.
Det har aldrig funkat för mig. Hoppet är dock det sista som överger en så jag väntar fortfarande på ragg-PM, gärna med mycket naket(dock helst inte från killar även om det är okej i nödfall).
gatewarden
2008-01-12, 22:47
Nope sånt hände på den gamla goda tiden bara.
Konstigt att knappt några raggar på Slarti Och Frida.B ... och mej. O_o
De är upptagna med Lallle.
vi är för snygga
vi är för snygga
Men framför allt så är ni upptagna.
Ryska_raketen
2008-01-12, 23:04
i pitty the fool
Trams. Endast Jarod kan vara för snygg. Det är sen gammalt och går inte att ändra på. Läs forumets regler.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.