handdator

Visa fullständig version : Tjejer som snusar

Bolio
2007-10-16, 13:56
Vad vill dessa märkliga vidunder?

Helt ärligt. Det är fett äckligt. Lägg ned ni som gör det.

dared
2007-10-16, 13:58
Jag har inget emot tjejer som snusar, kanske för att jag gör det själv iofs.

J.Saarela
2007-10-16, 14:00
Fruktansvärt avtändande.

Tricklev
2007-10-16, 14:01
Hellre snusande än rökande, en liten portionsnus under läppen märker man inte ens av när man kör ner tungan i halsen på dom.

Daniiiel
Har verkligen inget emot tjejer som snusar.
Röntigt att skriva som Bolio gjorde också. Mind your own damn buisness och kalla inte alla tjejer som snusar äckliga och be dem lägga ner med det. Herregud är du 10 år eller.

Dissector
Mitt ex snusade, lössnus tillochmed. Det tyckte jag var ganska häftigt.

Helt fräsht är det väl inte men vafan. Man får titta lite på helheten. Jag tycker att det ser lite olika ut på olika tjejer. Själva tanken på snus stör mig såklart inte, eftersom jag snusar själv.

Bolio
2007-10-16, 14:02
Har verkligen inget emot tjejer som snusar. Töntigt att skriva som Bolio gjorde också. Mind your own damn buisness och kalla inte alla tjejer som snusar äckliga och be dem lägga ner med det. Herregud är du 10 år eller.

Det är skitskabbigt tyvärr.

Scratch89
Har du sagt upp bekantskapen med dina IRLvänner, eller varför allt detta trådskapande? Har du semester? :D

Bolio
Fruktansvärt avtändande.

Exakt. Det är avtändande på tusen olika plan. Dels är det äckligt rent lukt- och smakmässigt, och dels känns det som en manlig grej. Man vill inte se tjejer snusa fan.

Officer
2007-10-16, 14:03
Det är VIDRIGT med tjejer som snusar och röker.

Jag citerar Arne Persson..

"En kvinna som röker/snusar kan aldrig vara snygg eller sexig, endast vedervärdig och äcklig".

Bolio
Har du sagt upp bekantskapen med dina IRLvänner, eller varför all denna trådskapande? Har du semester?

De är viktiga ämnen som måste belysas. Snusar din tjej eller?

King Grub
Totaläckligt. Oavsett kön, i o f s. Men på något sätt ser det ännu vidrigare ut när tjejer snusar.

Bolio
2007-10-16, 14:04

"En kvinna som röker/snusar kan aldrig vara snygg eller sexig, endast vedervärdig och äcklig".

+1

Mycket sant.

XroW
Fruktansvärt avtändande.

+1+1+1+1+1+1+1+1

Snafu
Det visar på lite integritet om tjejen snusar, alternativt norrländska.

Bolio
2007-10-16, 14:05
Totaläckligt. Oavsett kön, i o f s. Men på något sätt ser det ännu vidrigare ut när tjejer snusar.

Håller med. Tror det har att göra med att man ser sexuellt på tjejer. Man vill inte att de ska vara äckliga då. Killar bryr man sig inte om lika mycket.

Tricklev
2007-10-16, 14:05
Det visar på lite integritet om tjejen snusar, alternativt norrländska.

Haha, dom sista 2 orden där är ren sanning, Bolio åk aldrig mer norr än Stockholm om du inte gillar snusande tjejer.

XroW
2007-10-16, 14:06
Haha, dom sista 2 orden där är ren sanning, Bolio åk aldrig mer norr än Stockholm om du inte gillar snusande tjejer.

o'rly? källa?

redbrigade
2007-10-16, 14:06
riktigt avtändande ,röka är okej men snusande tjejer är riktigt snuskigt*spy*

Snafu
2007-10-16, 14:07
Alla snusande tjejer kan jag ta hand om, inga problem där inte. Bara dom tar med snus till mig också.

Scratch89
De är viktiga ämnen som måste belysas. Snusar din tjej eller?

Nope. Jag tycker det är äckligt med snus jag med.

(För övrigt gillar jag dina trådar och ditt sätt att uttrycka dig, så keep it up som sagt)

Baan
Fult oavsett kön men visst man skiter väl i vad andra killar gör. Cigg är inte heller någon hit.

Tricklev
2007-10-16, 14:08
o'rly? källa?

Omfattande empirisk forskning.

Bolio
2007-10-16, 14:10
Alla snusande tjejer kan jag ta hand om, inga problem där inte. Bara dom tar med snus till mig också.

iu.

Daniiiel
2007-10-16, 14:10
Nej, du är skitsöt faktiskt och verkar vara en riktigt bra tjej i övrigt.

Dock är snusandet äckligt som fan. Sluta upp med det om du vill ha någon chans på J.Saarela!

Såja din mamma verkar ha uppfostrat dig någorlunda iafall..

Bolio
2007-10-16, 14:11
Såja din mamma verkar ha uppfostrat dig någorlunda iafall..

Din glömde tyvärr att lära dig svenska.

Fed up
2007-10-16, 14:12
Eftersom jag är sån, så måste jag ju säga att snus inte äckligare i en tjejmun än i en killmun. Det är skitäckligt på bägge ställena. Uh.

lectris
2007-10-16, 14:12
äckligt. oavsett tjej eller kille. rinnande snussaft mellan tänderna eller en framkikande prilla är inget man tänder på direkt... *spy*

Tricklev
2007-10-16, 14:13
Äsh, har ni någonsin hånglat upp en snusande tjej? Sålänge det är portionssnus så kommer ni inte ens märka det.

Shakemynuts
2007-10-16, 14:15
Eeeeww.
Snus har jag aldrig förstått mig på.

Men det är ju fett mycket brudar som snusar här uppe i Norrland. Jag ska flytta. Igen.

Krille 87
2007-10-16, 14:16
Grrr. tjejer OCH killar som snusar e *spy*. Men eftersom jag gärna inte hånglar me snubbar så stör jag mig mest på tjejerna som snusar ;)..

LadyInsane
Visst är snus avtändande, men knappast att det är en avgörande faktor.

Som cigg helt enkelt. Spotta ut skiten och sätt i lite tuggummi.

Daniiiel
Men du snusar tack o lov portionsnus. Tråden handlade väl om lössnus? :confused:

Usch lös snus på tjejer börjar jag gråta över, men det är fan ofräsch på både killar och tjejer.

King Grub
2007-10-16, 14:17
Portionssnus är inte fullt lika äckligt, men det tangerar fortfarande "fasansfullt"-gränsen.

Scratch89
2007-10-16, 14:19
Portionssnus är inte fullt lika äckligt, men det tangerar fortfarande "fasansfullt"-gränsen.

Du uttrycker dig så underbart idag. :D

Bolio
2007-10-16, 14:19

Vackert!

skaparn
2007-10-16, 14:21
Med tanke på att en snus faktiskt går att ta ut ur munnen, antingen för läppkontakt med partner eller för poseringsfoto, så avslöjar bara de som i denna tråd försöker överträffa varandra med målande beskrivningar av hur äckligt det är med tjejer som snusar hur ni ser på dem som objekt som ska bete sig på ett sätt som ni finner så sexigt som möjligt. Ni missar en hel del dynamik i ett förhållande om ni inte tillsammans med partnern kan ta en postsexuell portionssnus utan att börja gnälla om hur det ser ut under läppen. Ni har en jobbig vardag som resultat av att ni blir, uppriktigt eller spelat, äcklade av ett område på max 1x1 cm, som vid korrekt snusande inte ens behöver synas utan närmare okular, eventuell sensorisk, besiktning.

Jag känner att jag blir lite förbannad. Och sugen på en snus. Och kanske någon att dela en postsexuell snus med.

Mycket just nu

Daniiiel
2007-10-16, 14:23
Med tanke på att en snus faktiskt går att ta ut ur munnen, antingen för läppkontakt med partner eller för poseringsfoto, så avslöjar bara de som i denna tråd försöker överträffa varandra med målande beskrivningar av hur äckligt det är med tjejer som snusar hur ni ser på dem som objekt som ska bete sig på ett sätt som ni finner så sexigt som möjligt. Ni missar en hel del dynamik i ett förhållande om ni inte tillsammans med partnern kan ta en postsexuell portionssnus utan att börja gnälla om hur det ser ut under läppen. Ni har en jobbig vardag som resultat av att ni blir, uppriktigt eller spelat, äcklade av ett område på max 1x1 cm, som vid korrekt snusande inte ens behöver synas utan närmare okular, eventuell sensorisk, besiktning.

Jag känner att jag blir lite förbannad. Och sugen på en snus. Och kanske någon att dela en postsexuell snus med.

Mycket just nu

Bra skrivet!

Jiggen
2007-10-16, 14:25
snusar själv portion, men lös är vidrigt..
så mycket bättre med en tjej som snusar en liten "tjej snus" än att röka och lukta kom och hjälp mig!
men har sett tjejer med lös snus och det är inte lika frächt

Yucko
2007-10-16, 14:26
Snus är som en uteliggares pungsvett *spy* Rökning likaså *spy*

Bolio
2007-10-16, 14:26

Mycket just nu

Du är fan störd.

Bolio
2007-10-16, 14:27
Snus är som en uteliggares pungsvett *spy* Rökning likaså *spy*

Håller med. Rökning är också otroligt äckligt.

Hör ni det Pirre och Pez?

ManuelIT
2007-10-16, 14:28
avtändande som fan med snusande tjejer

gillar inte rökare heller men det funkar bättre

Jiggen
2007-10-16, 14:31
Du är fan störd.

orka bry sig igentligen....
Varför inte starta en tråd om rökande tjejer, tjejer med dålig klädsmak, tjejer utan string, tjejer som inte är som jag tycker *screwy*

Tricklev
2007-10-16, 14:32
String är överskattat, va inte barbarisk.

Jiggen
2007-10-16, 14:33

Well du kanske hängde med på min poäng *kissass*

Daniiiel
2007-10-16, 14:33

String är underskattat för fan!

skaparn
2007-10-16, 14:34
Du är fan störd.

Du menar snussugen.

King Grub
2007-10-16, 14:35
Rökande individer kan heller ICKE tolereras i min närhet! Vederbörande blir omgående avhyst och svartlistad. :nono:

Tricklev
Barbarer.

bertbert
orka bry sig igentligen....
Varför inte starta en tråd om rökande tjejer, tjejer med dålig klädsmak, tjejer utan string, tjejer som inte är som jag tycker *screwy*

Well du kanske hängde med på min poäng *kissass*

Pwned!!1111 :D

Tricklev
2007-10-16, 14:36
Ah vafan, nu ställer jag mig genast på Bolios sida, jag vill väll inte inspektera snusen i närhet, då blir det självklart äckligt.

Snus är äckligt.

skaparn
2007-10-16, 14:36

Barbarer däremot... yummie

http://www.konow.dk/log/conan_5.jpg

http://www.notzen.com/andrew/xena.jpg

dared
2007-10-16, 14:38
String är underskattat för fan!

+1 iaf om det sitter på en bra röv.

Jag ska nog ta en dubbelsnus just nu, blir upphetsad av tråden.

grisbil3n
2007-10-16, 14:38
Rökande individer kan heller ICKE tolereras i min närhet! Vederbörande blir omgående avhyst och svartlistad. :nono:

Men det är ju åtminstone liiite hysteriskt det kan du väl nånstans medge? Även utomhus alltså?

Jag har inga problem med vad andra människor stoppar i käften lr dylikt.

Motorbreath
2007-10-16, 14:47
Hellre att dom snusar portion än röker. Men helst ska de vara tobaksfria.

Jiggen
2007-10-16, 15:02
Riktiga män hit och riktiga män dit. Om riktiga män "bind their own bizniz" så snusar inte riktigt kvinnor.

Helt seriöst. Tänk själv i en film som Casablanca om Ingrid Bergman helt plötsligt tog fram en fet prilla och knögglade ihop skiten i munnen och när Humphrey Bogart skulle ge henne en kyss så kletade sig snuset fast i hennes tänder så att hela hennes mun och läppar var ikletade massa äcklig snus.

Inte speciellt feminint och romantiskt.

vart vill du komma?

Bolio
2007-10-16, 15:03
vart vill du komma?

På fötterna. Hur så?

Tricklev
2007-10-16, 15:05
Haha, denna tråden är fan guld, läst igenom hela igen nu och skrattar mig till tårar.

Bra tråd, fin insatts till alla som skrev i den. :thumbup:

Jiggen
2007-10-16, 15:06
På fötterna. Hur så?

Alltså orka bry sig.....jag tycker inte att det är speciellt porrigt med tjejer som klär sig 70-80tal men inte går jag ut och säjer det...alla har sina egna "fula" ovaner och om en tjej snusar påvärkar väl inte dig, men kanske att du missar ett ligg för att du dissar henne ;)

Bolio
2007-10-16, 15:13
Alltså orka bry sig.....jag tycker inte att det är speciellt porrigt med tjejer som klär sig 70-80tal men inte går jag ut och säjer det...alla har sina egna "fula" ovaner och om en tjej snusar påvärkar väl inte dig, men kanske att du missar ett ligg för att du dissar henne ;)

Nej, jag är inte korkad. Om jag är full och kåt skiter jag i om hon snusar, röker heroin eller ens om hon åt bajs dagen innan, bara hon ser snygg ut!

Dock är det viktigt att poängtera att snus och tjejer är en obehaglig kombination, allt för att stärka och bevara det kvalitativa flickbeståndet i Svea Rike. Mycket viktigt detta. Det handlar om vår och våra söners framtid Jiggen.

Noobe
2007-10-16, 15:19
http://www.vegetarian.se/bilder/snus04_x.gif

Mmmm vem bangar? @ Bandit

Yankeee
2007-10-16, 15:24
Nasty.

Jiggen
2007-10-16, 15:28
Nej, jag är inte korkad. Om jag är full och kåt skiter jag i om hon snusar, röker heroin eller ens om hon åt bajs dagen innan, bara hon ser snygg ut!

Dock är det viktigt att poängtera att snus och tjejer är en obehaglig kombination, allt för att stärka och bevara det kvalitativa flickbeståndet i Svea Rike. Mycket viktigt detta. Det handlar om vår och våra söners framtid Jiggen.

Hmmmm nja bolin, där drar vi nog inte riktigt lika....ska jag vara seriös så tycker jag att det finns större bekymmer än att tjejer snusar/eller röker

Tricklev
2007-10-16, 15:30
Ok, snus är fett äckligt. Men det där var fan sexigt. :MrT:

Haha vad i helvete, får prillan det att rycka till lite i batongen?

Noobe
2007-10-16, 15:31
Hmmmm nja bolin, där drar vi nog inte riktigt lika....ska jag vara seriös så tycker jag att det finns större bekymmer än att tjejer snusar/eller röker

Kan bero på att du också är en vidrig snusare *rolleyes*

Bolio
2007-10-16, 15:31

Ja, t.ex. att Israel ännu inte officiellt har fått ett erkännande om att Jerusalem är landets huvudstad. Det är sannerligen pest och pina.

Ryska_raketen
2007-10-16, 15:32
http://web.vet.cornell.edu/CVM/HANDOUTS/plants/Red%20maple%20%20gums.jpg

Jag gillar tandkött.

Jiggen
2007-10-16, 15:32
Kan bero på att du också är en vidrig snusare *rolleyes*

*mini* *flex*

Ja, t.ex. att Israel ännu inte officiellt har fått ett erkännande om att Jerusalem är landets huvudstad. Det är sannerligen pest och pina.

hahah jupp, en ny tråd ide??? ;)

Bolio
2007-10-16, 15:33
Varför är så många norrlänningar äckliga? Finns det inga bögar där uppe hos er eller vad är det frågan om?

Bolio
2007-10-16, 15:34
hahah jupp, en ny tråd ide??? ;)

Starta den!

Jiggen
2007-10-16, 15:37
Starta den!

Vet inte hur man gör ;)

kspr
2007-10-16, 15:39
Så länge tjejerna inte nallar ur min dös är det ok. Tycker faktiskt det är lite spännande dekadent med kvinnliga snusare.

Dandersen
2007-10-16, 15:42
Så jag antar att jag ses som en äcklig snusare som feströker någon gång ibland... *cry*

Mmhmm... Jag låter denna smiley tolka åt mig: :furious:

Att ni tycker snusen är äcklig under min eller en kvinnas läpp är upp till er.
Jag snusar lös och portion beroende på vad jag känner för. Röker gör jag ibland efter man tagit sig några öl på krogen.

Skulle inte få för mig att kalla en kvinna (eller en man för den delen) för vidrig bara för att h*n snusade. Däremot kan jag finna det osmakligt ifall det rinner ettor längs framtänderna, men dom flesta har förstånd nog att snusa på ett bra sätt.
Att baka upp en stor prilla och lägga in den under läppen kan vara gött ibland, även om man kanske ser ut att komma från Simpsons för en stund.

Ärligt talat anser jag att det är er osäkerhet som män som får er att ta avstånd från kvinnor som snusar och att ni klär det med ord som ni hoppas ska avskräcka och såra dom; som vidrig, äcklig, okvinligt, osv.
Kanske ni ska se över er själva och fundera ut hur pass säkra i er sexuella roll ni faktiskt är.

Snusandet är naturligtvis inget nyttigt men det är inte alkohol iheller. Är festdrickande kvinnor vidriga dom med? För sprit är väl ändå en manlig grej...eller?

stargate
2007-10-16, 15:44
Jag skulle lätt kunna vara med en tjej som snusar eftersom som jag gillar lite mer rejäla kvinnor:)

Uppsminkade blondiner som tror dom är snygga går fetbort.... (ok, tjejer får la gärna klä upp sig vid speciella tillfällen men om dom dagligen går i högklackat å är översminkade har det fan med gått för långt)

King Grub
2007-10-16, 15:44
För mig är det inte speciellt könsrelaterat; det är snuskigt att röka och snusa, helt enkelt. Svårt att tänka mig något vidrigare av vardagliga saker.

ErikWrestlingFreaket
2007-10-16, 15:45
För mig är det inte speciellt könsrelaterat; det är snuskigt att röka och snusa, helt enkelt.

Vad är din åsikt om alkohol då?

Yankeee
2007-10-16, 15:46
Ärligt talat anser jag att det är er osäkerhet som män som får er att ta avstånd från kvinnor som snusar och att ni klär det med ord som ni hoppas ska avskräcka och såra dom; som vidrig, äcklig, okvinligt, osv.
Kanske ni ska se över er själva och fundera ut hur pass säkra i er sexuella roll ni faktiskt är.

Shit! Jag trodde att jag var säker bakom min fasad som snushatare, men du har läst mig som en öppen bok. Mina innersta farhågor har besannats! Vet inte hur jag ska gå vidare nu. Min kropp är bara ett skal som vandrar omkring i ett oändligt mörker. Hur ska jag besegra draken aka osäkerheten? Kom gärna med tips! Mitt vandring mot drakens grotta börjar idag! Önska mig lycka till, då vägen kommer att vara kantad med faror och fiender! Farväl allesammans!

JJ
2007-10-16, 15:47
Shit! Jag trodde att jag var säker bakom min fasad som snushatare, men du har läst mig som en öppen bok. Mina innersta farhågor har besannats! Vet inte hur jag ska gå vidare nu. Min kropp är bara ett skal som vandrar omkring i ett oändligt mörker. Hur ska jag besegra draken aka osäkerheten? Kom gärna med tips! Mitt vandring mot drakens grotta börjar idag! Önska mig lycka till, då vägen kommer att vara kantad med faror och fiender! Farväl allesammans!

Ta det lugnt. Du kanske bara är avundsjuk på snusarna?

Whistler
2007-10-16, 15:49
För mig är det inte speciellt könsrelaterat; det är snuskigt att röka och snusa, helt enkelt. Svårt att tänka mig något vidrigare av vardagliga saker.

+1

Yankeee
2007-10-16, 15:50
Ta det lugnt. Du kanske bara är avundsjuk på snusarna?

Aaarrrrgg! Ett stick i bröstet av en varelse som jag trodde var fredlig. På vägen mot drakens grotta kan vad som helst hända!

Jiggen

snälla ta mig med på denna långa färd av skamm...

King Grub
Vad är din åsikt om alkohol då?

Att det är äckligt att vara full. En öl till maten eller en whisky på kvällskvisten är det inte.

egge
2007-10-16, 15:51

Embrace it!

Bolio
Så jag antar att jag ses som en äcklig snusare som feströker någon gång ibland... *cry*

Mmhmm... Jag låter denna smiley tolka åt mig: :furious:

Att ni tycker snusen är äcklig under min eller en kvinnas läpp är upp till er.
Jag snusar lös och portion beroende på vad jag känner för. Röker gör jag ibland efter man tagit sig några öl på krogen.

Skulle inte få för mig att kalla en kvinna (eller en man för den delen) för vidrig bara för att h*n snusade. Däremot kan jag finna det osmakligt ifall det rinner ettor längs framtänderna, men dom flesta har förstånd nog att snusa på ett bra sätt.
Att baka upp en stor prilla och lägga in den under läppen kan vara gött ibland, även om man kanske ser ut att komma från Simpsons för en stund.

Snusandet är naturligtvis inget nyttigt men det är inte alkohol iheller. Är festdrickande kvinnor vidriga dom med? För sprit är väl ändå en manlig grej...eller?

Jag förstår ingenting. Är jag bög för att jag gillar feminina tjejer och straight om jag gillar maskulina tjejer?

Vad har hänt med världen? Jag blir ledsen.

Yankeee
snälla ta mig med på denna långa färd av skamm...

Vet tyvärr inte vad "skamm" är :/

Daniiiel
Att det är äckligt att vara full. En öl till maten eller en whisky på kvällskvisten är det inte.

Du har aldrig snusat, aldrig rökt, aldrig druckit alkohol eller rört någon annan form av drog. Är det korrekt?

Jiggen
2007-10-16, 15:52

vad är inte vidrigare än en dygnrak brud? jo en en snusande brud......
Fan du måste ha det jobbigt när du går på stan osv

Yankeee
2007-10-16, 15:52
Du har aldrig snusat, aldrig rökt, aldrig druckit alkohol eller rört någon annan form av drog. Är det korrekt?

Du har aldrig varit i krig, dödat eller våldtagit någon. Är det korrekt?

King Grub
2007-10-16, 15:53
vad är inte vidrigare än en dygnrak brud? jo en en snusande brud......
Fan du måste ha det jobbigt när du går på stan osv

Nä, jag behöver inte umgås intimt med folk på stan.

bertbert
2007-10-16, 15:54

Givetvis är det inte könsrelaterat. Jag tycker själv rökning är irriterande när det försigår i min närhet, där är snusare bättre; däremot är resterna från vissa av snusarna och rökarna bedrövliga. Prillor på väggar, prillor på wc, fimpar på busshållsplatsen, etc... men det har inte med snuset eller rökningen i sig att göra, utan korkade brukare. Givetvis finns det de som sköter det snyggt.

Bolio
2007-10-16, 15:54

Jag håller med. Fulla tjejer är skabbiga som fan om man inte är skitfull själv. Och då är man skabbig själv.

Vin till maten är dock fint. Du borde börja dricka vin Grub.

stargate
2007-10-16, 15:56
Hur skulle ni reagera om låt oss säga eran katt började snusa catch mini? hade ni accepterat det om det fick katten att må bra?

Är det artrelaterat att snusa?

Jiggen
2007-10-16, 15:57
vidrigt med tjejer som dricker whisky, är så manligt, grymt avtändande *screwy*

nehe rolig tidsfördrift men nu slutar jag jobba o ska ner o gymma...

*Snusaren*

King Grub
2007-10-16, 15:58
Hur skulle ni reagera om låt oss säga eran katt började snusa catch mini?

http://www.tatteredcoat.com/images/itchy-scratchy.gif

Bolio
2007-10-16, 15:59
Tjejer dricker vitt vin, vatten eller ingenting alls. Allt annat är avtändande, äckligt och förnuftsvidrigt.

Det är viktigt att kvinnor fortsätter vara kvinnor. Rätt vad det är lever vi annars i ett samhälle utan tydliga könsgränser. I det samhället frodas mörkret och dekadensen. Där vill vi inte leva.

bertbert
2007-10-16, 16:02
Tjejer dricker vitt vin, vatten eller ingenting alls. Allt annat är avtändande, äckligt och förnuftsvidrigt.

Det händer att jag och sambon beställer en stor stark och ett glas rött på krogen. Det händer att jag ska vinet och sambon ölen (ibland är det tvärtom); i princip alltid förutsätter då bartendern att jag ska ha ölen.

Då är det lätt hänt att jag får lust att lappa till vederbörande.

Tricklev
2007-10-16, 16:03
Haha vad fasen, hur kan detta fortfarande pågå, ni är väll fullt medvetna om att Bolio inte är det minsta seriös i vad han säger om snusande tjejer?

Bolio
2007-10-16, 16:04
Det händer att jag och sambon beställer en stor stark och ett glas rött på krogen. Det händer att jag ska vinet och sambon ölen (ibland är det tvärtom); i princip alltid förutsätter då bartendern att jag ska ha ölen.

Då är det lätt hänt att jag får lust att lappa till vederbörande.

Det märks att du saknar tydliga värderingar.

Torwald
2007-10-16, 16:05

Det är viktigt att kvinnor fortsätter vara kvinnor. Rätt vad det är lever vi annars i ett samhälle utan tydliga könsgränser. I det samhället frodas mörkret och dekadensen. Där vill vi inte leva.

Börjar nästan ana en nyans av ironi nu *whistle*

xarizma
2007-10-16, 16:06
Det är skarrigt med tjejer som snusar.

bertbert
2007-10-16, 16:06
Det märks att du saknar tydliga värderingar.

Du har rätt. Jag borde konsekvent lappa till bartendern eller låta bli. :D

Bolio
2007-10-16, 16:07
Det är skarrigt med tjejer som snusar.

+1

Fett skarrigt.

bertbert
2007-10-16, 16:07
Haha vad fasen, hur kan detta fortfarande pågå, ni är väll fullt medvetna om att Bolio inte är det minsta seriös i vad han säger om snusande tjejer?

Alltså skenet av allvar kan inte upprätthållas om du påpekar att det är ironi, JU! *gah!* :D

Baan
2007-10-16, 16:08

BEWARE, REVELATIONS BELOW.

Jo, för att ironi på Internet kan vara svårt att fatta av många skäl bl. a.

* För att den är dålig
* Man ser inga hints som tonläge eller liknande
* Man känner inte personen i fråga, vilket gör det svårt att veta om han driver eller ej

Därför är det rätt dumt och töntigt att överdriva.

Bolio
2007-10-16, 16:08
BEWARE, REVELATIONS BELOW.

Jo, för att ironi på Internet kan vara svårt att fatta av många skäl bl. a.

* För att den är dålig
* Man ser inga hints som tonläge eller liknande
* Man känner inte personen i fråga, vilket gör det svårt att veta om han driver eller ej

Därför är det rätt dumt och töntigt att överdriva.

Eller för att man är lite småkorkad. :em:

Dandersen
2007-10-16, 16:21

Tja det är uppenbarligen ett ämne som behövs att ventileras annars hade det ju inte fortsatt. :P

Alexton
2007-10-16, 16:24
föredrag lugnt en tjej som snusar jämfört med en som röker. Bara säga åt damen att ta ut snusen innan man anfaller, om hon röker så måste man borsta tänderna på henne först >_<

Doctor Snuggles
2007-10-16, 16:38
Haha vad i helvete, får prillan det att rycka till lite i batongen?

Nja, krävs lite mer för att baguetten ska få tourettes-känningar. Men bilden var sådär sleezytrashigt het. Props. Inte många flickor som lyckas med det.

Edit: Rent praktiskt är det nog mer behagligt med icke-rökare. Man får fan inte bort smaken av förkolnade döda kroppar ur munnen bara genom att borsta tänderna. Snusare har jag ingen praktisk erfarenhet av.

BisseN
2007-10-16, 16:39
whats dö madderfakking diil, är väl snarare killarna som tycker det är äckligt att snusa som är dom riktiga kärringarna? så gå o tvätta händerna o parfymera er eller nått.. övriga gå me mej ;)

exet snusade, hon va hur fräsch som helst...

Motorbreath
2007-10-16, 17:26
whats dö madderfakking diil, är väl snarare killarna som tycker det är äckligt att snusa som är dom riktiga kärringarna? så gå o tvätta händerna o parfymera er eller nått.. övriga gå me mej ;)

exet snusade, hon va hur fräsch som helst...

Fräsch nog att tycka att det är äckligt att du inte tvättar händerna va?

1986
2007-10-16, 17:28
1) Snus är gott
2) Kvinnor är gott

I kombination är det ännu godare.
Lite som en speedball, det bästa av två världar.

Durre
2007-10-16, 17:36
En dag kom jag ut från biblioteket och ser denna skönhet till kvinna med sådan otroligt dödande klädd stil och så himla het, sedan ser jag hon dra upp fingret i käften och drar långfingret genom hela överläppen och nästa sekund kommer en snus blåsandes ca 1m från mig splashas mot trotaren, jag blev grymt förvånad.

BisseN
2007-10-16, 17:40
Fräsch nog att tycka att det är äckligt att du inte tvättar händerna va?

Jag tvättar mina händer när dom behövs tvättas, vilket är något som faktiskt inträffar frekvent, dåå jag använder mina händer till annat än att kolla på...

Trance
2007-10-16, 17:50
Jag vet inte, jag tror jag skulle kunna utveckla en fetish för det om jag kände mig tvingad.

andeN.
2007-10-16, 18:28
Usch, skulle aldrig fungera för mig att ha en snusande flickvän.

tjabon
2007-10-16, 20:08
det finns kanske en del här som tycker det är äckligt
när tjejer fiser också????:smash:

jag var tillsammans med en snusande tjej i Gbg en gång,
vi bytte snus med varandra ibland.... :D (ja, jag snusar
och nikotin svider nåt förgrymmat på ollonet)

Ska man prata äckel, så är en välparfymerad, rökande,
spritdoftande tjej ett riktigt spypiller.

egge
2007-10-16, 20:12
jag var tillsammans med en snusande tjej i Gbg en gång,
vi bytte snus med varandra ibland.... :D (ja, jag snusar
och nikotin svider nåt förgrymmat på ollonet)

:laugh:

fat_joe
2007-10-16, 21:47
Hur skulle ni reagera om låt oss säga eran katt började snusa catch mini? hade ni accepterat det om det fick katten att må bra?

Är det artrelaterat att snusa?

Haha fan vad jag skrattade åt det där!:D

Cilia
2007-10-16, 21:52
Jag tycker allt snusande är äckligt men av ngn anledning är det värre om tjejer snusar.
Första gången jag såg en tjej snusa var när jag 1800 kallt åkte skidor i Riksgränsen och en tjej la in en prilla. Vi stockholmare bara stirrade och fattade ingenting. Något såndant förekom inte i storstan inte. Men nu snusar väldigt många.

allra värst är lössnus, det går fetbort

Nilsjohan
2007-10-16, 21:53
Har haft en tjej som snusat utan att jag själv snusat, inget problem med det.

Fatalist
2007-10-16, 22:04

Det är deras ensak, och vad du anser är din ensak. Boo-hoo.

Motorbreath
2007-10-16, 22:05
Jag tvättar mina händer när dom behövs tvättas, vilket är något som faktiskt inträffar frekvent, dåå jag använder mina händer till annat än att kolla på...

Det kunde man inte tro då du fick handtvättande och parfymerade män att framstå som något negativt..

ZHTOHELLAS
2007-10-16, 23:00

Märks att du tränar på Metrosexuella gymet (S.A.T.S) ;)

Trodde du har en styrkelyftare och inte en strandragg..*whistle*

Arne Persson
2007-10-16, 23:36
Har haft en tjej som snusat utan att jag själv snusat, inget problem med det.

Hon var bra i sängen va?*whistle* :D

Nilsjohan
2007-10-17, 01:04
Hon var bra i sängen va?*whistle* :D
Nu hänger jag inte med, vad menar du?

Tricklev
2007-10-17, 01:07
Nu hänger jag inte med, vad menar du?

Arne anser att snusande och rökade tjejer är sämre i sängen.

egge
2007-10-17, 01:11
Arne anser att snusande och rökade tjejer är sämre i sängen.

Nja han säger väl snarare att han har större penis än Nilsjohan.

Tricklev
2007-10-17, 01:13
Nja han säger väl snarare att han har större penis än Nilsjohan.

Haha, dom lärda tvistar om det, får vi väll utgå ifrån då. *popcorn*

R Scarpa27
2014-12-22, 21:47
& 7 år senare ännu vanligare tjej med snus..
det är ingen reaktion på det längre. man eller kvinna att kasta upp en prilla är ju knappt någon skillnad på reaktion numera.

*Flash*
2014-12-22, 21:49
& 7 år senare ännu vanligare tjej med snus..
det är ingen reaktion på det längre. man eller kvinna att kasta upp en prilla är ju knappt någon skillnad på reaktion numera.
Hellre att folk snusar än röker, hatar rökare..99% är så satans egoistiska och saknar helt lusten att ta hänsyn till sina stackars medmänniskor.*grr**gah!**cry*

VikG
2014-12-22, 21:54
Hellre att folk snusar än röker, hatar rökare..99% är så satans egoistiska och saknar helt lusten att ta hänsyn till sina stackars medmänniskor.*grr**gah!**cry*

O gud vad synd det är om dig och alla andra "medmänniskor" som har det så jävligt.. Det finns ju sååå många rökare som verkligen förpestar din o alla ickerökares vardag, ja det finns nästan inget syre längre utan bara andrahandsrök

*Flash*
2014-12-22, 21:59
O gud vad synd det är om dig och alla andra "medmänniskor" som har det så jävligt.. Det finns ju sååå många rökare som verkligen förpestar din o alla ickerökares vardag, ja det finns nästan inget syre längre utan bara andrahandsrök
Jag är extremt allergisk mot cigarettrök.
Om inte jag tog alla mina astma och allergimediciner varje dag skulle jag hamna på sjukhus om jag utsattes av det ens i väldigt liten utsträckning.

Jag kan få andningsbesvär som håller i sig i flera dagar av att utsättas för cigarettrök.

King Grub
2014-12-22, 22:10
Lika äckligt oavsett kön.

filmjölk
2014-12-22, 22:17
Tycker det är rätt sexigt. Tjejer som röker är sexigare iofs, men snus har en lite mer jordnära "gnd"-sexighet än rökning som blir mer exotiskt "femme fatale".

Doctor Snuggles
2014-12-22, 22:25
Tycker det är rätt sexigt. Tjejer som röker är sexigare iofs, men snus har en lite mer jordnära "gnd"-sexighet än rökning som blir mer exotiskt "femme fatale".

Tycker det blir mer blåst tonåring med rökning. Kanske om man åker till frankrike.

filmjölk
2014-12-22, 22:31
Tycker det blir mer blåst tonåring med rökning. Kanske om man åker till frankrike.

Tänk dig en snygg tjej som suger på en cigarett, böjer sig fram som för att kyssa dig, men istället blåser rök i ansiktet på dig. Kan det bli mer erotiskt?

King Grub
2014-12-22, 22:32
Ja. Tjejer som röker och det blir automatiskt "nono" med en ofrivilligt nedlåtande huvudskakning. Skadat gods.

ceejay
2014-12-22, 22:33
Jepp. En snygg tjej som böjer sig framåt utan att blåsa cigarettrök i ansiktet, men kollar dig i ögonen och säger: "Jag vill att du tillfredsställer mig."

*Flash*
2014-12-22, 22:35
Tänk dig en snygg tjej som suger på en cigarett, böjer sig fram som för att kyssa dig, men istället blåser rök i ansiktet på dig. Kan det bli mer erotiskt?

Jepp. En snygg tjej som böjer sig framåt utan att blåsa cigarettrök i ansiktet, men kollar dig i ögonen och säger: "Jag vill att du tillfredsställer mig."

Menar ni att det är hetare om en snygg tjej röker än att hon inte röker?*screwy*

ceejay
2014-12-22, 22:36
Menar ni att det är hetare om en snygg tjej röker än att hon inte röker?*screwy*

Givetvis menade jag att hon inte hade en cigg öht.

R Scarpa27
2014-12-22, 22:37

en tjej med polkakäpp är awsum.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fe/cb/ca/fecbcab4bbbb6796531dd3548a82643c.jpg

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlihpXmExgZZsvYs3c_htZxQ_jcdept KYADmKplk5d8kveSbEN

fräsh mintdoft på köper :D

*Flash*
2014-12-22, 22:38
Givetvis menade jag att hon inte hade en cigg öht.
My bad, läste lite för fort.
Började undra vad för perversa fantasier som killar verkade ha som involverade rökning.:d

filmjölk
2014-12-22, 22:38

Ja. Givetvis är jag fullt medveten om att rökning är farligt, men det är sexigt.

*Flash*
2014-12-22, 22:40
en tjej med polkakäpp är awsum.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fe/cb/ca/fecbcab4bbbb6796531dd3548a82643c.jpg

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlihpXmExgZZsvYs3c_htZxQ_jcdept KYADmKplk5d8kveSbEN

fräsh mintdoft på köper :D
Mycket hetare än en tjej som röker helt klart.:)

zaebis
2014-12-22, 22:44
Ingen mening att hata på andra människor även om de kanske har lite problematiska beteenden.. mer kärlek *hug*

BlötSnö
2014-12-22, 23:03
Tjejer som snusar: ingen åsikt.
Tjejer som feströker: ingen åsikt
Tjejer som röker: NOPE!

Doctor Snuggles
2014-12-22, 23:22

Det är bättre än om hon kysser en, iaf. Mmmm, smak av aska.

Macroman
2014-12-23, 12:57
Ja. Givetvis är jag fullt medveten om att rökning är farligt, men det är sexigt.

Har också en kompis med dina associationer. Hans psykoanalytiker säger att det beror på att hans mamma sa att det var syndigt att röka när han var liten och därför kopplar han ihop röka -> syndigt -> sex nu på äldre dar.

Tricklew
2014-12-23, 14:59
Jag och filmjölk har vid ett flertal tillfällen tipsat varandra om den senaste och bästa rök-pornografin, rökande tjejer är bra skit.

XUdJxl73Zis

Yes
2014-12-23, 16:10
Det där är ju bara osexigt. Inte för att det hade stoppat mig, men fortfarande osexigt...

awesomooo
2014-12-23, 18:44
Osexigt är det men hade nog hellre föredragit en snusande tjej än en heltidsrökande tjej.

R Scarpa27
2014-12-23, 19:48
Osexigt är det men hade nog hellre föredragit en snusande tjej än en heltidsrökande tjej.

helst ska de stoppa pb i munnen.

http://www.tylershields.com/images/ali-cobrin/ali-cobrin-lydia-hearst-lick.jpg

cero
2014-12-23, 21:30
Rökdoft > en påse klibbig lera i käften.

r1kkie
2014-12-23, 22:17
De flesta verkar bara diskutera portions snus, men en stor blöt lössnus då? Sen ser när de för in fingret å peter bort den? ;)

awesomooo
2014-12-23, 22:20
Hahah, hade inte varit trevligt med snus runt hela käften och under naglarna

Aliaas
2014-12-23, 22:24
Cigg är jag inget fan av men inte heller ngt stort proplem, speciellt inte feströkning som jag själv bedriver ;)

Snus däremot är så jävla vidrigt att ja skulle spy upp hela julbordet i halsen på ragget om jag märkte en prilla.