handdator

Visa fullständig version : Är ni rädd för någon på kolozzeum?

Bolio
2007-10-14, 21:42
Jag är rädd för Bärs och Allan.

Bärs för att han knäcker mig i retorik och för att han är den ende som gör det (när jag verkligen orkar engagera mig).

Allan för att han är mäktig på ett smått övernaturligt forumsätt.

Vem eller vilka är ni rädda för?

gnagaren
2007-10-14, 21:45

Bärs för att han knäcker mig i retorik och för att han är den ende som gör det (när jag verkligen orkar engagera mig).

Jwzrd, Yankee, Allan, Skaparn, Cilia

Bolio
2007-10-14, 21:46
Motivera gärna.

Eddie Vedder
2007-10-14, 21:47
Jag är rädd för Bolio eftersom han hela tiden startar trådar som jag bara inte kan hålla mig ifrån att följa när jag egentligen borde göra vettigare saker.:D

Någon sorts obehaglig och skrämmande dragningskraft, så han är jag numera rädd för trots att han verkar hur skön som helst.

gnagaren
2007-10-14, 21:51
Motivera gärna.

Jag vågar inte ge mig in i diskussionen i trådar där dessa individer redan debaterar, rädd för att få toffla om jag säger något.

Mago
2007-10-14, 21:52
Mela.
Lite väl moderat. Läskigt.

Angel
2007-10-14, 21:52
Mela.

+1

Bolio
2007-10-14, 21:54
Jag vågar inte ge mig in i diskussionen i trådar där dessa individer redan debaterar, rädd för att få toffla om jag säger något.

Samma här, men bara med Bärs. Fast jag har lärt mig att hantera min rädsla numera. Jag vågar gå på honom nu! Kom an bara, Bärs!

Nonamenoshame
2007-10-14, 21:56
Deceiver, han är med i SD*slap*

Baan
Hade ingen men sen såg jag detta

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2572144&postcount=55

Så ja, Timme.

Mago
Samma här, men bara med Bärs. Fast jag har lärt mig att hantera min rädsla numera. Jag vågar gå på honom nu! Kom an bara, Bärs!

Bara jag som fått för mig att Bärs är av det kvinnliga könet?

eleni
2007-10-14, 21:57
Jag var rädd för Yankeee tills han skrev något snällt i min journal.

Nu - nä, ingen.

Bolio
2007-10-14, 21:57
Deceiver, han är med i SD*slap*

Jag är också lite rädd för Deciever. Jag tror att han skulle reta mig för att jag bryter IRL och frysa ut mig ur gruppen för att jag är blatte. Han är dock jävligt schysst mot mig här. Kanske för att jag inte bryter när jag skriver. *flex*

Bolio
2007-10-14, 21:58
Bara jag som fått för mig att Bärs är av det kvinnliga könet?

Isåfall hade jag försökt att sätta på henne, men tyvärr är han inte det.

Eddie Vedder
2007-10-14, 21:59
Jag var rädd för Yankeee

Samma här faktiskt. Var lite skraj för honom sedan träffade jag honom IRL och han var schysst.

Dessutom en bra hare tills jag sprang förbi efter 15km.*whistle*

Motorbreath
2007-10-14, 21:59
Jag var lite halft rädd för snubben som slog sönder vägskyltar för att det snöat. Men det har gått över nu.

bertbert
2007-10-14, 22:01
Jag är bara rädd för mig själv.

Bao-Bao
2007-10-14, 22:16
Timme, han verkar vilja stjäla min karl.

mangemani
2007-10-14, 22:17
rädd?för nån över nätet?
den dagen en hand smashar genom monitorn min och tar tag i en,då kanske man kan känna en viss rädsla,men som det ser ut idag,nope,inte det minsta.

bertbert
2007-10-14, 22:18

:laugh: :thumbup:

rememberence
2007-10-14, 22:23
Jag är rädd för Bolio eftersom han hela tiden startar trådar som jag bara inte kan hålla mig ifrån att följa när jag egentligen borde göra vettigare saker.:D

Samma här! *screwy*

mela
2007-10-14, 22:24
Mela.
Lite väl moderat. Läskigt.

+1

:laugh: åh herre

Timme
2007-10-14, 22:31
Jag förstår Baans rädsla för mig.

Yankee har jag varit liiiiite rädd för ibland men inte nu längre. Han dissar mig enormt bra vilket gör att jag tycker att han är grymt cool

Whistler
2007-10-14, 23:47
Pirre vill jag inte möta i en mörk internetgränd, och kommer Allan svingandes en moderatoryxa på Kolozzeum springer jag som den slav av King Grubs studie-poster jag är.

Sen är jag lite rädd för Angel också, hon ser på mig som om hon vill äta upp mig...

Angel
2007-10-14, 23:58
Pirre vill jag inte möta i en mörk internetgränd, och kommer Allan svingandes en moderatoryxa på Kolozzeum springer jag som den slav av King Grubs studie-poster jag är.

Sen är jag lite rädd för Angel också, hon ser på mig som om hon vill äta upp mig...

Haha, say what?? *mini* :naughty:

LadyInsane
2007-10-15, 08:14
Rädd.. nja. Det finns många på forumet som jag ogillar och det finns många som jag respekterar. Det kan gälla deras kunskap, sätt att skriva, erfarenheter m.m.

Lite rädd är jag nog för att mitt exponerande ska sluta med att någon blir besatt av mig och börjar stalka mig irl. Sådant är läskigt.

tntballe
2007-10-15, 08:16
Rädd.. nja. Det finns många på forumet som jag ogillar och det finns många som jag respekterar. Det kan gälla deras kunskap, sätt att skriva, erfarenheter m.m.

Lite rädd är jag nog för att mitt exponerande ska sluta med att någon blir besatt av mig och börjar stalka mig irl. Sådant är läskigt.

puhh, än har du inte sett mig lura i mörkret. muhahahahaha

Vinter
2007-10-15, 08:20

Är lite rädd för tntballe just nu.

LadyInsane
2007-10-15, 08:35

Hjälp?:MrT:

No worries, jag har ju mer muckler än dig...*flex* :D

Tihi...;)

Greg
2007-10-15, 08:37
Inte direkt rädd, men det är vissa personer som jag inte går in i en diskussion med. Eller, relativt sett så går jag inte in djupgående i diskussioner på denna brädan. Är här för att surfa och ta det lugnt och läsa roliga inlägg, inte behöva gå till biblioteket eller surfa runt på olika hemsidor för att styrka mitt tankesätt enbart för att bolio, jwrzd eller andra har lagt ut ett motargument med 12 olika referat till böcker och hemsidor.

Jag lägger ner tillräckligt med sådan tid när jag studerar, jag vill inte få huvudvärk när jag loggar in på kolozzeum.

Så, rädd är jag väl för de som har väldigt god respekt för bolio, jwrzd, allan, Deceiver, King Grub, Eddie Vedder.

mangs
2007-10-15, 08:54
Jag är inte rädd för någon på Kolozzeum då jag inte finner någon direkt skrämmande.

Ni som säger att ni är rädda för någon pga att de verkar stora & starka, hur tänker ni? Av alla människor på brädan som jag träffat IRL finns det ingen som inte varit riktigt trevlig. Detta oavsett hur de beter sig på Kolozzeum. Rent generellt skulle jag vilja säga att de som vid en första anblick skulle verka lite "farliga", oftast är de trevligaste prickarna.

Det jag däremot ibland kan bli lite rädd för är vissas åsikter och hur de beter sig mot sina medmänniskor här och även utanför brädan. Jag blir även lite rädd när jag ser att någon inte mår bra och far illa av någon anledning.

Därför är det skönt att det finns så mycket glädje och kärlek på Kolozzeum som kan glädja oss alla. :thumbup:

RassK
2007-10-15, 09:15
Det är inte så att jag är rädd för någon
men man blir rädd när man läser vad vissa skriver ibland..

mörkrädd..

Fed up
2007-10-15, 10:27
-Mini: jag gillar henne mycket men är samtidigt rädd att få smaka på hennes vrede (jag gillar dock när hon riktar den mog andra!). Egentligen borde jag vara rädd för Cilia också, med samma motivering, och det är jag nog lite egentligen, men det känns lite som att hon bestämt sig för att hon gillar mig (hon skriver ibland i min journal och är snäll och så) eller så håller hon bara på att invagga mig i falsk trygghet.

-Deciever 85: Dels är jag rädd för alla SDare, dels därför att den typen av människor brukar uppskatta att bokstavligen banka skiten ur såna som jag (vänstertyper), dels därför att de står för en samhällssyn som jag tycker är skrämmande och förkastlig. Jag tror dock inte att deciever ska slå mig, utan han symboliserar här bara SDarna. Det som skrämmer mig med honom är att han verkar vanligt och trevlig, och det skrämmer mig 1. att jag nästan gillar en SDare och 2. att vanliga, vettiga killar köper såna här galna idéer.

-Allan: Man vet inte var man har honom. Han är en totalitär moderator med förkärlek för att stänga ner trådar illa kvickt. Han är som en sträng träslöjdsmagister. Hjälp!

-Pony: hon är übermensch, sjukt snygg, rolig, bra på att dansa, snygg kropp, smart, kan gå bra i skyhöga klackar osv. Skrämmande om nåt.

Jiggen
2007-10-15, 10:37

haha...låg du och sov vid 04.13 inatt? såg mörkt ut uppe vid dig :laugh:

Tricklev
2007-10-15, 12:13
-Deciever 85: Dels är jag rädd för alla SDare, dels därför att den typen av människor brukar uppskatta att bokstavligen banka skiten ur såna som jag (vänstertyper), dels därför att de står för en samhällssyn som jag tycker är skrämmande och förkastlig. Jag tror dock inte att deciever ska slå mig, utan han symboliserar här bara SDarna. Det som skrämmer mig med honom är att han verkar vanligt och trevlig, och det skrämmer mig 1. att jag nästan gillar en SDare och 2. att vanliga, vettiga killar köper såna här galna idéer.

Det där brukar ju iofs gå åt båda hållen, bara att dra slutsatsen att vänster, och rasister är idioter. ;)

Ont: Hmm, ingen jag kan komma på direkt, tror dom flesta hade varit trevliga och sköna irl. Möjligtvis att Krampus hade försökt döda mig, mest för att han kan.

Vid närmare eftertanke är jag rädd för Krampus.

Fed up
2007-10-15, 12:14
Det där brukar ju iofs gå åt båda hållen, bara att dra slutsatsen att vänster, och rasister är idioter. ;)

Jomenvisst är det så, men jag är inte särskilt skraj för att få bank av vänstertokar då jag bedömmer den risken som rätt minimal, men kanske borde deciever vara rädd för mig av samma skäl? :mrt:

Tricklev
2007-10-15, 12:15
Jomenvisst är det så, men jag är inte särskilt skraj för att få bank av vänstertokar då jag bedömmer den risken som rätt minimal.

:D

Tricklev
2007-10-15, 12:16
Hur står det till Fed up?

Fed up
2007-10-15, 12:18
Hur står det till Fed up?

Det är inte jag, det är tekniken. Allt är datorns fel. Fan, allt detta klantande sabbade ju alla mina chanser att framstå som farlig. :D

Exhale_
2007-10-15, 12:20
Det är inte jag, det är tekniken. Allt är datorns fel. Fan, allt detta klantande sabbade ju alla mina chanser att framstå som farlig. :D

Jag är rädd för din biceps, men inte dig som person! *whistle*

Fed up
2007-10-15, 12:22
Jag är rädd för din biceps, men inte dig som person! *whistle*

OMG det där var det snällaste nån sagt till mig ever!*cupid*

(i dont care om det var menat som en diss :D)

jwzrd
2007-10-15, 12:24
Jag är lite rädd för att Yucko ska komma och hälsa på mig :/

Exhale_
2007-10-15, 12:24
OMG det där var det snällaste nån sagt till mig ever!*cupid*

(i dont care om det var menat som en diss :D)

Växt upp utan föräldrar eller? ;)

Näe men allvarligt talat så är du BIFF! *flex* Men verkar vänlig

Noobe
2007-10-15, 12:35
jak er rädd för metal boy för att han ser ut som en sån där hillbilly *whistle*

Exhale_
2007-10-15, 12:37

:laugh:

Diggler
2007-10-15, 14:01
Yxmördaren som hängde/hänger(?) här är jag lite rädd för.

Bolio
2007-10-15, 14:04
Yxmördaren som hängde/hänger(?) här är jag lite rädd för.

Just det. Vad hände med honom? Jag blir skiträdd jag med nu.

skaparn
2007-10-15, 14:15
Dels är jag rädd för alla SDare, dels därför att den typen av människor brukar uppskatta att bokstavligen banka skiten ur såna som jag (vänstertyper), dels därför att de står för en samhällssyn som jag tycker är skrämmande och förkastlig.

Den SD:are som knackar vänsterfolk vill jag se. Möjligtvis kan de döda genom sällsynt fula klädval eller frisyrer, men det enda de slår är en knut på sig själv när de ska förklara att de inte i själva verket är den konservativa falangen av sossar som kommit ut ur garderobem med sin samtidsskräck.

Fed up
2007-10-15, 14:28
Växt upp utan föräldrar eller? ;)

Näe men allvarligt talat så är du BIFF! *flex* Men verkar vänlig

Alltså, jag fattar att du bara vill ligga(eller så blandar du ihop mig med nån annan), men jag blir ändå sjukt glad. Du vet precis hur jag ska tas! :D

Den SD:are som knackar vänsterfolk vill jag se. Möjligtvis kan de döda genom sällsynt fula klädval eller frisyrer, men det enda de slår är en knut på sig själv när de ska förklara att de inte i själva verket är den konservativa falangen av sossar som kommit ut ur garderobem med sin samtidsskräck.

När jag vet, det är NDare som knackar folk. Jag ville nog bara anklaga SDare för att vara otäcka nazister. Din beskrivning av dem är förövrigt fantastisk.*cupid*

Angel
2007-10-15, 14:29
Jag är också lite rädd för Mini med samma motivering som Fed Up.

Krampus
2007-10-15, 14:30
Ulf A Big.

Kwon
2007-10-15, 14:50
Känns svårt för mig att använda ordet "rädd" när vi snackar alla dessa underbara interweb-personligheter.

Om någon här hade hotat mig till livet hade jag nog säkerligen blivit mer oroad för den personen än för den som velat bjuda mig på kladdkaka.

Men jag skulle säga det är egalt.

Jag gillar alla lika mycket, och man kan väl säga att jag är rädd för alla till samma grad.

Skulle dock ej vilja att 130 kilo Finsk Sesam skulle ligga på mig a la Josh "The Blanket" Koscheck, ej heller Timme.

Stoltz
2007-10-15, 14:52
Nja, inte direkt.
Sheo gjorde mig skärrad när han och jag siktade på samma smith en gång, men förutom det så älskar jag alla *cupid*

Deceiver85
2007-10-15, 16:47
Vissa av er kanske har varit oseriösa i era inlägg, men om vi utgår från det så är det både ledsamt och skrämmande att se hur felaktig bild vissa har av mig, baserat på min partitillhörighet.

Fed Up är inne på nyckeln till varför många kanske är rädda eller ogillar mig för att jag är SD:are, och det är att många har redan kraftigt vinklad bild (försedd av massmedia i nästan 20 år) av vad en Sverigedemokrat är. SD tycks för många vara den yttersta ondskan, Satan på jorden, och därför är det behagligt att avhumanisera dess medlemmar eller döma ut dem som en stor homogen grupp av nazister och rasister.

Det är därför det blir så jobbig att möta vanliga sverigedemokrater på arbetsplatser, skolor, internet och på stan, för många är just vanliga människor som du och jag. Vi går inte runt i bombarjackor, rakat hår eller bränner moskéer på löpande band. Vi attackerar inte vänsterdemonstrationer eller misshandlar meningsmotståndare, däremot blir vi själva misshandlade och hotade för våra åsikter, av folk både "höger" och "vänster" om oss.

Det är alltid jobbigt att få sin bild raserad och arbeta upp en ny bild av något som man tog för sanning, och tro mig, jag om någon borde veta det. Jag har flera gånger omvärderat min syn på människor, individer som hela grupper, då det är naturligt och egentligen inga fel att göra generaliseringar kring människor. Det är endast fel att generalisera, om man inser det själv och har styrkan att kunna göra ett nytt omdöme.

Fed up erkänner att hon "nästan gillar mig" och det är inte första gången jag får höra av människor att de tvingats inse att jag inte är den barnamördande nazistfascistrasistfrämlingsfientligsmåborgerliga-svin som de tagit för givet. För Fed ups del så kan jag bara rekommendera att hon åker till kommunfullmäktige i Malmö och pratar med SD Malmös ordförande Sten Andersson, en äldre, lugn och sansad herre som fram till 2002 satt i riksdagen för Moderaterna.

Jag kommer inte svara mer i denna tråd eftersom det lätt tenderar att spåra ut att jag får försvara SD mot alla möjliga och omöjliga sorters påhopp. Alla ni som är intresserade av att veta mer om mitt parti och mig, vad jag står för och vilken politik jag vill bedriva, får jättegärna kontakta mig via PM eller msn (finns i min profil) så ska jag svara efter bästa möjliga förmåga. Kanske kan vi alla lära oss något nytt.

Med vänliga hälsningar Robert aka deceiver85

Angel
2007-10-15, 17:06
Har SD funnits i 20år?

agazza
2007-10-15, 17:10
Ingen rädsla, dock respekt för dig bolio, king grub och allan.

Mest för ert intellekt och allvetande.

Ryska_raketen
2007-10-15, 17:13
Har ni glömt mig eller förträngt mig? JAG VET att dem flesta av er (minst 80%) FRUKTAR mig!

tejpis
2007-10-15, 17:16
Finns inte en chans att jag skulle försätta mig i en diskussion med Bolio eller jwzrd...

Handcuff
Har ni glömt mig eller förträngt mig? JAG VET att dem flesta av er (minst 80%) FRUKTAR mig!

Beredd att erkänna efter att ha sett dina grodögon....:(

egge

*kram*

mela
2007-10-15, 17:19

Du kommer ju äta upp bruden mat. *mini* nee vill ha dig för mig själv..hähä

LadyInsane
haha...låg du och sov vid 04.13 inatt? såg mörkt ut uppe vid dig :laugh:

U can stalk me anytime....hehe*whistle*

Yankeee
Bra tråd, rädsla är bra.

bertbert
2007-10-15, 17:26
Finns inte en chans att jag skulle försätta mig i en diskussion med Bolio eller jwzrd...

Varför? Det är ju roligt!

bertbert
2007-10-15, 17:27
Bra inlägg robert/deciever, världen är inte svartvit!

regus
2007-10-15, 17:28

Jag är faktiskt lite rädd för dig.

Sheogorath
2007-10-15, 17:38
Nja, inte direkt.
Sheo gjorde mig skärrad när han och jag siktade på samma smith en gång, men förutom det så älskar jag alla *cupid*

Va? Vad har jag nu gjort?

Hur som helst ber jag om förlåt. Jag hade nog bara inte fått i mig tillräckligt med medicin.

(om du älskar alla utom mig, vilket du skrev, blir jag rätt ledsen i ögat) *cupid*

Bolio
2007-10-15, 18:42
Vissa av er kanske har varit oseriösa i era inlägg, men om vi utgår från det så är det både ledsamt och skrämmande att se hur felaktig bild vissa har av mig, baserat på min partitillhörighet.

Fed Up är inne på nyckeln till varför många kanske är rädda eller ogillar mig för att jag är SD:are, och det är att många har redan kraftigt vinklad bild (försedd av massmedia i nästan 20 år) av vad en Sverigedemokrat är. SD tycks för många vara den yttersta ondskan, Satan på jorden, och därför är det behagligt att avhumanisera dess medlemmar eller döma ut dem som en stor homogen grupp av nazister och rasister.

Det är därför det blir så jobbig att möta vanliga sverigedemokrater på arbetsplatser, skolor, internet och på stan, för många är just vanliga människor som du och jag. Vi går inte runt i bombarjackor, rakat hår eller bränner moskéer på löpande band. Vi attackerar inte vänsterdemonstrationer eller misshandlar meningsmotståndare, däremot blir vi själva misshandlade och hotade för våra åsikter, av folk både "höger" och "vänster" om oss.

Det är alltid jobbigt att få sin bild raserad och arbeta upp en ny bild av något som man tog för sanning, och tro mig, jag om någon borde veta det. Jag har flera gånger omvärderat min syn på människor, individer som hela grupper, då det är naturligt och egentligen inga fel att göra generaliseringar kring människor. Det är endast fel att generalisera, om man inser det själv och har styrkan att kunna göra ett nytt omdöme.

Fed up erkänner att hon "nästan gillar mig" och det är inte första gången jag får höra av människor att de tvingats inse att jag inte är den barnamördande nazistfascistrasistfrämlingsfientligsmåborgerliga-svin som de tagit för givet. För Fed ups del så kan jag bara rekommendera att hon åker till kommunfullmäktige i Malmö och pratar med SD Malmös ordförande Sten Andersson, en äldre, lugn och sansad herre som fram till 2002 satt i riksdagen för Moderaterna.

Jag kommer inte svara mer i denna tråd eftersom det lätt tenderar att spåra ut att jag får försvara SD mot alla möjliga och omöjliga sorters påhopp. Alla ni som är intresserade av att veta mer om mitt parti och mig, vad jag står för och vilken politik jag vill bedriva, får jättegärna kontakta mig via PM eller msn (finns i min profil) så ska jag svara efter bästa möjliga förmåga. Kanske kan vi alla lära oss något nytt.

Med vänliga hälsningar Robert aka deceiver85

Om du tycker att det är jobbigt att vara sd så har du ingen aning om hur det är att vara svartskalle i Sverige.

TCOG
2007-10-15, 21:47
Om du tycker att det är jobbigt att vara sd så har du ingen aning om hur det är att vara svartskalle i Sverige.

yepp, det stämmer...

Pingu
2007-10-15, 21:51
Ingen här skrämmer mig, det är bara höjder, flygplan och ormar som lyckas med det

Exhale_
2007-10-15, 21:58
Alltså, jag fattar att du bara vill ligga(eller så blandar du ihop mig med nån annan), men jag blir ändå sjukt glad. Du vet precis hur jag ska tas! :D

Äh, man måste väl få komma med en komplimang utan att du börjar tro något sådant? *slap* ;)

Nitrometan
2007-10-15, 22:01
Äh, man måste väl få komma med en komplimang utan att du börjar tro något sådant? *slap* ;)
Klart du vill ligga.

Men e djur.

:D

Metal_boy_
2007-10-15, 22:15

Men det var tydligen skönt att flöjta till en bild av mig?

Stoltz
2007-10-15, 22:15
Va? Vad har jag nu gjort?

Hur som helst ber jag om förlåt. Jag hade nog bara inte fått i mig tillräckligt med medicin.

(om du älskar alla utom mig, vilket du skrev, blir jag rätt ledsen i ögat) *cupid*

Det var typ precis innan vi faktiskt hälsade, så var vi båda på Gerda och skulle åt samma smith (tror jag det var, någon sorts ställning i alla fall). Jag var helt slut och skitpurken så jag såg inte när du började dyka för den, så när jag tittade upp stod du helt plötsligt där vilket gjorde mig skiträdd i 2 sekunder :D

Älskar dig ändå *kissass*

Yucko
2007-10-15, 22:20
Jag är lite rädd för att Yucko ska komma och hälsa på mig :/

Jag köper en sprillans ny kudde isf. åt dig. *cupid*

jwzrd
2007-10-15, 22:22
Jag köper en sprillans ny kudde isf. åt dig. *cupid*

Tar du med dig något stort den gången så att den behövs då? *nmfp-smileyn*

victor_n
2007-10-15, 22:24
Pirres storlek skrämde mig när jag var på kolo-träff för hmm 2 år sen på fairing gym, snacka om helan och halvan*slap*

Sen verkar iaf Trance så almänbilldad så i varje diskutions tråd där han har skrivit kommenterar jag inte ens*rolleyes*

Jiggen
2007-10-16, 09:19
U can stalk me anytime....hehe*whistle*

Deal;) *whistle*

Yucko
2007-10-16, 09:23
Tar du med dig något stort den gången så att den behövs då? *nmfp-smileyn*

Ägd :(

Arne Persson
2007-10-16, 09:43
Ingen här skrämmer mig, det är bara höjder, flygplan och ormar som lyckas med det

Spindlar?:)

J.Saarela
2007-10-16, 12:31

Allan kan verka stor och mäktig p.g.a av hans sätt på kollo.Men efter att sett bilder på han så är man ej direkt rädd.70kg gubbe med ring i örat:D

Bolio
2007-10-16, 12:35
Allan kan verka stor och mäktig p.g.a av hans sätt på kollo.Men efter att sett bilder på han så är man ej direkt rädd.70kg gubbe med ring i örat:D

Jag vet. Är rädd att han ska banna mig bara. :em:

hultman
2007-10-16, 12:36

Apropå ingenting. Ärligt talat, ta bort din avatarjävel. Det går inte att sluta glutta på den! Satt fan i fem minuter nyss...

spange
2007-10-16, 13:40
Apropå ingenting. Ärligt talat, ta bort din avatarjävel. Det går inte att sluta glutta på den! Satt fan i fem minuter nyss...

+1
ontopic. Inte rädd, men man drar sig väl att ge sig ut i diskussioner med vissa, då man vet att man är för dum för att fullfölja debatten med äran i behåll.:D

Pingu
2007-10-16, 14:09
Spindlar?:)

Nix, dom gör mig inget.

Bolio
2008-04-07, 15:16
*bump*

Tricklev
2008-04-07, 15:19
Tobbo är rädd för mig.

hultman
2008-04-07, 15:21

DEN ÄR FORTFARANDE KVAR!

(Ja, jag har rätt att skriva med versaler)

Piranha
2008-04-07, 15:29
Jag är rädd för bolio.

Han nämnde tidigare att han skulle flytta till östermalm så numera törs jag inte går ut.

fat_joe
2008-04-07, 15:34
Jag är lite rädd för han som brukar repa bilar, minns inte namnet just nu men..

Allan
2008-04-07, 15:35

Smickrare där!

Bolio
2008-04-07, 15:37
Jag är rädd för bolio.

Han nämnde tidigare att han skulle flytta till östermalm så numera törs jag inte går ut.

Jag slår inte folk som väger dubbelt så mycket som jag. Det är inte snällt.

KlopFer
2008-04-07, 15:46
Eddie Vedder är en snubbe jag inte skulle vilja möta i en mörk gränd iaf.. =(

LadyInsane
2008-04-07, 16:30

???

Handcuff
2008-04-07, 16:33
???

Han fjantar....fniss?

n1tro
2008-04-07, 16:33

utveckla gärna ... ?

Tricklev
2008-04-07, 16:36
Jag hade inte heller velat möta Eddie Vedder i en mörk gränd, hans possé tar uppenbarligen riktigt illa upp om man tittar snett på han.

Kabuto
2008-04-07, 16:41
utveckla gärna ... ?

Skulle du vilja bli intacklad i väggen och få hjärnblödningar?! Nä just de!

Tricce
2008-04-07, 16:56
Pony

Rahf
2008-04-07, 17:03
Njae, är nog inte rädd för någon. Jag har en tendens att väldigt sällan provocera någon :D.

Andy.da.wohoo
2008-04-07, 17:04
Jwzrd, för han ger intrycket av att kunna äga vem som helst.

Sen har jag en liten rädsla för Gregg.

Och Scratch89 som alltid verkar halvarg på mig när jag väl vågar mig till att joina ett DoTA game :D

Koloftw
2008-04-07, 18:33
Den enda jag inte skulle vilja möta ute på gatan är jwzrd. Han verkar lite smågalen. Dessutom är han väldigt stor och tung och stark ...

Handcuff
2008-04-07, 18:35
Någon som är rädd för mig? *rolleyes*

Scratch89
2008-04-07, 18:36
Och Scratch89 som alltid verkar halvarg på mig när jag väl vågar mig till att joina ett DoTA game :D

Va? Jag är ju snällare än Bamse!

Jag är inte rädd för någon. För tillfället iaf.

tp_88
2008-04-07, 18:38
Ja, men jag vågar inte säga vilka det gäller.

Yankeee
2008-04-07, 18:40
Bah, jag måste ha tappat en hel del. Måste bli mer otrevlig.

Baan
2008-04-07, 18:43
Bara Yankeee men jag tror det är rätt ok vara rädd för honom va

Eddie Vedder
2008-04-07, 18:44
Ja, men jag vågar inte säga vilka det gäller.

Oroa dig inte, mina våldsamma dagar med fotbollsmordförsök är över.:D

Tricce
2008-04-07, 18:45
Bah, jag måste ha tappat en hel del. Måste bli mer otrevlig.

Nääää pröva på personangrepp istället, otrevlighet föder mer hat än rädsla :cool:

Baan
2008-04-07, 18:51
Nääää pröva på personangrepp istället, otrevlighet föder mer hat än rädsla :cool:

I så fall måste han hota men om han inte har bakgrunden till att kännas som någon som man inte vill bli hotad av blir det mest bara löjligt. Jag skulle tipsa om att han istället börjar bygga sig själv en liten bakgrund som en bad boy, kanske ta och berätta om den planerade semmestern med det lokala Hells Angels - gänget i valfri semmestertråd, t.ex.

joriice
2008-04-07, 19:01
Typ, Jorgen, Allan, Pirahna, Yankeee, mini, de gamla och sura helt enkelt. :D

Fast de jag är rädd för kan jag beundra också såklart.

snej
2008-04-07, 19:12
Sålänge ingen här känner till vem jag är, vem jag verkligen är, så är jag inte rädd. Annars hade jag nog fått skaffa ögon i nacken..

Johan_P
2008-04-07, 19:25
Det enda jag är rädd för här på Kolozzeum är denna tråden för här inser man att det är helt vanliga svenskar som befinner bakom alla finurliga namn.

Är inte rädd för någon annan och har ingen anledning till det heller :) Men man ser upp till vissa mer än andra, däremot.

Degpekka
2008-04-07, 19:31

klockrent.

bubbe
2008-04-07, 19:37
Krampus, för han är stor och har tränat judo. bildbevis finns i min journal.

regus
2008-04-07, 19:38
jag är rätt för regus för att...

Kom igen nu.

Snälla

/stritfajtur

xarizma
2008-04-07, 19:39
Jag är rädd för Bolio.

Nithian
2008-04-07, 20:09
Krampus... jag frågade om jag fick bjuda på ett skämt han sa "nee, det får du inte" :(

Gnusram
2008-04-07, 20:13
Kom igen nu.

Snälla

Jag är rädd för att jag snart får stryk av regus i tyngdlyftning...

Timme
2008-04-07, 20:13

Vem sjutton är din Karl? :D

maaherra
2008-04-07, 20:14
Regus. Är livrädd för honom.

Tur att kolozzeum security finns till ens beskydd.

regus
2008-04-07, 20:22
Jag är rädd för att jag snart får stryk av regus i tyngdlyftning...

Oft: Vad har du gjort i stöt och ryck?
Och vändning?
Samt bicepscurl..

Maaherra: You is my airhål.

regus
2008-04-07, 20:24
Vem sjutton är din Karl? :D

Jwzrd

Gnusram
2008-04-07, 20:26
Oft: Vad har du gjort i stöt och ryck?
Och vändning?
Samt bicepscurl..

Förmodligen äger du mig redan, om du skaffar en licens alltså.
97,5 - 80 - 97,5 - tvåa på 50 :D

Nån dag ska jag lära mig att gå ner i sitt...

Timme
2008-04-07, 20:27
Jwzrd

Bao-Bao: Du får inte behålla Jwzrd länge till! Efter att vi har träffats på ett SM är det kört! Tyvärr ^^

regus
2008-04-07, 20:31
Förmodligen äger du mig redan, om du skaffar en licens alltså.
97,5 - 80 - 97,5 - tvåa på 50 :D

Nån dag ska jag lära mig att gå ner i sitt...

Okej. Du äger mig i ryck med tio kg, jag tror vi ligger ungefär jämt i stöt och i vändningen äger jag dig med tio kg..
Bicepscurl ver jag inte. Skäms att du vet! ;)

Gnusram
2008-04-07, 20:37
Bicepscurl ver jag inte. Skäms att du vet! ;)

Det är lite pinsamt, jag vet... Men jag råkade köra biceps en gång förra veckan. :em:

Edit: Det man vänder stöter man väl?

regus
2008-04-07, 20:50
Det är lite pinsamt, jag vet... Men jag råkade köra biceps en gång förra veckan. :em:

Edit: Det man vänder stöter man väl?

Hädare. Du tränar inför stranden!

Nja, inte jag. Jag har överstötit 100kg, vänt 110kg och stötit 95.

Kan nog bero på (mer) kass teknik i själva överstöten.

rolf
2008-04-07, 21:03
Jag är lite rädd för sisu, speciellt när han ser fokuserad och arg ut t.ex. innan ett lyft. :em:

Krampus
2008-04-07, 21:06
:MrT:

Ironbabe
2008-04-07, 21:08
Ibland blir jag riktigt rädd för mig själv..typ varje morgon jag ser min spegelbild :MrT:

tobbo
2008-04-07, 21:09
:MrT:

http://www.debts2collect.com/nss-folder/pictures/scared%20face.gif

Patriarch K
2008-04-08, 10:32
Jag ær væl inte rædd kanske men jag upplever Jwzrd extremt negativt. Han kænns så internetdryg på något sætt och det bara skriker snæll och søt liten pojke om honom om man træffade honom IRL.

...fast vad vet jag :)

130kg finsk sisu
2008-04-08, 10:51
Jag är lite rädd för sisu, speciellt när han ser fokuserad och arg ut t.ex. innan ett lyft. :em:

Ändå är du enda som vunnit över mig i en fight sen 1997. Du slog ju TKO på njurarna i rewell center härom dagen...*grr27* :thumbup: :whipped:

Langster
2008-04-08, 10:52
Det enda jag är rädd för här på Kolozzeum är denna tråden för här inser man att det är helt vanliga svenskar som befinner bakom alla finurliga namn.

Trodde du att det var ovanliga norrmän eller?

Deceiver85
2008-04-08, 10:54
Jag är rädd för att Bolio är tillbaka...

jwzrd
2008-04-08, 10:54
Jag ær væl inte rædd kanske men jag upplever Jwzrd extremt negativt. Han kænns så internetdryg på något sætt och det bara skriker snæll och søt liten pojke om honom om man træffade honom IRL.

...fast vad vet jag :)

Jag är snäll och söt både på Internet och IRL med personer som inte är retards och extremt negativ och dryg både på Internet och IRL med personer som är retards.

Jag är nog mest bara rädd för 141kg norsk lusekoftes enorma rattar :/

Greg
2008-04-08, 10:58
Jag är snäll och söt både på Internet och IRL med personer som inte är retards och extremt negativ och dryg både på Internet och IRL med personer som är retards.

Är du rädd för mig?

Matte_Maiden
2008-04-08, 10:59
De som både är pålästa inom saker och ting samt kan argumentera, till skillnad från de som argumenterar för sakens skull och de som tror att de kan massor utan att kunna det.

130kg finsk sisu
2008-04-08, 11:25

finns det nån norsk bröstbyggare på kolo?*screwy*

jwzrd
2008-04-08, 11:44
Är du rädd för mig?

Nej. Vem är du?

Greg
2008-04-08, 11:45
Nej. Vem är du?

Aj.

Ont :(

shut teh face