Visa fullständig version : Vem är coolast på kolozzeum?
Pudzianovski
2007-10-14, 21:20
asså du behöver hjälp
:D :thumbup:
Nilsjohan
2007-10-14, 21:21
asså du behöver hjälp
Han fick ju mycket hjälp med sin förra poll, det var dock inte så coolt
asså du behöver hjälp
Håller med, men visst har det blivit roligare av att stollen är tillbaka?
måste juh älska alla Bolio's trådar:P
asså du behöver hjälp
Hjälp mig då! :Virro
Jag röstar mini med motiveringen att hon är så jävla cool för att vara tjej. Tjejer brukar vanligtvis vara töntiga.
Trance - Han brukar ha bra åsikter (åsikter liknande mina) och uttrycker dem på ett bra sätt. Way cool.
Pudzianovski
2007-10-14, 21:25
Det var inte så mycket till val. Du kanske skulle skippa pollarna och bara ställa frågan. CoC är lite av min personliga favorit, vet inte riktigt vart han tagit vägen.
Yucko verkar vara en hyvens kille
Nitrometan
2007-10-14, 21:25
Koolast blir nog Allan.
Men sen finns det många jag gillar.
Bolio startar galet många bra trådar - och det är bra.
Jag håller på King Grub som lyckas vara rolig och påläst samtidigt. Ovanlig kombination imho.
Yucko verkar vara en hyvens kille
+1
internethjälten
2007-10-14, 21:27
Jag la min röst på clash då han var rätt kul 2004 och postade en hel del galna bilder bland annat.
Jag är mest sur för att jag inte är på listan.
Kärringar är coola, en dag kommer ni att haja det.
Jag röstar på ClasH för att han har fått mig att skratta på riktigt
Eddie Vedder
2007-10-14, 21:28
Jag garvar alltid åt kommentarerna som blekfet2 fäller. Dom är sjuka men han har gett mig många skratt, bara vissa av avatarerna han väljer är sjuka så det räcker.:D
Det var inte så mycket till val. Du kanske skulle skippa pollarna och bara ställa frågan. CoC är lite av min personliga favorit, vet inte riktigt vart han tagit vägen.
Då är det bara att berätta vem man tycker är coolast och motivera!
Det här handlar alltså inte om personliga favoriter förresten. King Grub har ALLTID varit och kommer ALLTID att vara min favorit, trots att vi knappt har skrivit 10 inlägg till varandra under hela den tiden som jag har varit medlem. Grub är en sann nietzscheansk övermänniska. Noll ressentiment. Sjukt intelligent och riktigt jävla schysst. Men det är inte relevant här.
Här är det coolhet som gäller.
Debattör mini är riktigt cool. Även Freddi känns spontant cool och pony också. De verkar vara coola liksom.
Vet inte. Bolio, du ligger nära till hands iaf.
EDIT: RR har helt klart sina stunder han med!!
Mescreant
2007-10-14, 21:29
Svårt, men Mini har min respekt. Clash är cool på ett helt annat sätt.
Cilia faktiskt, även om hon är lite bitsk mot mig ibland, men bara när jag förtjänar det, så gillar jag henne. Smart,torr humor och mycket självdistans!
Pony- Hon är snygg och poledansar.
Det är en cool kombination.
gnagaren
2007-10-14, 21:30
Jag säger Trance, han får mig alltid att garva högt. Gillar starkt att han å ena sidan är en duktig debattör och å andra sidan att han är, rent ut sagt, sjuk i huvudet (i positiv benämning) :D
Clas H lätt även om Pez har ett par riktigt vassa i sin posthistorik.
Pony- Hon är snygg och poledansar.
Det är en cool kombination.
+1
En medlem som jag, apropå favoriter, har börjat gilla massor och lärt mig uppskatta är debattkombattant JÖRGEN. Tyckte rent ut sagt att han var en åsna förut som borde få spö. Fast jag hade fel. Jörgen äger.
Har även lärt mig att uppskatta Arne genom åren. Från början ville jag hedersmörda gubbfan.
Nog med OT dock.
EGENTLIGEN är ju såklart CLASH coolast av alla på internet i Sverige men han skriver ju inte här längre så ni ungdomar vet nog inte ens vilka stordåd han har presterat.
Jwzrd, Mini och Slartibartfast är coolast.
EGENTLIGEN är ju såklart CLASH coolast av alla på internet i Sverige men han skriver ju inte här längre så ni ungdomar vet nog inte ens vilka stordåd han har presterat.
Har tyvärr missat det mesta av Clash. Har mest läst om hans bravader i Best of.
Clas H lätt även om Pez har ett par riktigt vassa i sin posthistorik.
Även du ingår i min lista på folk som jag ogillade men som jag har lärt mig att uppskatta rejält. Trodde att du var rasist när jag nyss blev medlem här. Rakad stor svenne lixom. *slap*
Idag älskar jag dig som en syster.
JAG SAKNAR FÖR ÖVRIGT ÄVEN HERKULEZ, PALME, J.SAARELA OCH RESTEN AV ***.
Har tyvärr missat det mesta av Clash. Har mest läst om hans bravader i Best of.
Clash var en STOR man. En av hans absolut mest briljanta trådar finns dock på Powerboard. Det är en kurjournal därifrån. Tror aldrig i mitt liv att jag har orkat läsa en och samma tråd så många gånger. Clash är Gud.
gnagaren
2007-10-14, 21:35
En medlem som jag, apropå favoriter, har börjat gilla massor och lärt mig uppskatta är debattkombattant JÖRGEN. Tyckte rent ut sagt att han var en åsna förut som borde få spö. Fast jag hade fel. Jörgen äger.
Har även lärt mig att uppskatta Arne genom åren. Från början ville jag hedersmörda gubbfan.
Nog med OT dock.
Sagostund farbror Bolio! Berätta om denna mytomspunna Clash's stordåd! *popcorn*
Mescreant
2007-10-14, 21:35
Ja... Pony lyckas kombinera nördigt tv-spelsintresse med poledancing, intelligens, sunda värderingar, bra språkbruk och ett snyggt ansikte - coolt.
Sagostund farbror Bolio! Berätta om denna mytomspunna Clash's stordåd! *popcorn*
Det går fan inte att beskriva så här i ett inlägg. Man måste ha upplevt Clash. Han var så jävla cool på ett fett äkta sätt.
Även du ingår i min lista på folk som jag ogillade men som jag har lärt mig att uppskatta rejält. Trodde att du var rasist när jag nyss blev medlem här. Rakad stor svenne lixom. *slap*
Idag älskar jag dig som en syster.
JAG SAKNAR FÖR ÖVRIGT ÄVEN HERKULEZ, PALME, J.SAARELA OCH RESTEN AV ***.
Saarela är ju kvar. Herkulez var/är rolig, fast tyvärr bannad :(
Jag tycker Löjtnant Blank blir negligerad här.
röstade på clash! det är en skön jävel det
King Grub älskar jag men det är underförstått.
Jag tycker Löjtnant Blank blir negligerad här.
Det tycker jag med. Löjtnant Blank äger. Och även du Rataxes. Du är en riktigt cool person tycker jag. Rolig och bättre än Bärs på att formulera dig. Och det är inte illa det.
Seriöst. Detta är skitsvårt. Ryska raketen, blekfet och Pony gillar jag.
Lady Insane är också cool. Det finns otroligt många supersköna människor vilket är ruskigt bra!
Dnepr är/var grymt skön men han hänger ju inte här längre *cry*
Bolio: Du är cool också.
Sisu kan verkligen konsten att bjuda på sig själv. Det är coolt.
tntballe
2007-10-14, 21:45
valde 130kg_finsk_sisu, det var hans videos som avgjorde det.
JustinCredible
2007-10-14, 21:46
Dr.Pepper
Clash var en STOR man. En av hans absolut mest briljanta trådar finns dock på Powerboard. Det är en kurjournal därifrån. Tror aldrig i mitt liv att jag har orkat läsa en och samma tråd så många gånger. Clash är Gud.
Då måste du ju bara skicka ett PM med länk till den tråden :)
Mescreant
2007-10-14, 21:47
Nej vänta. Han som alltid var otrevlig mot alla men med bra precision, Mathor? Tror han är bannad.
Sisu kan verkligen konsten att bjuda på sig själv. Det är coolt.
Sisu och slarti är de som bjuder mest på sig själva. De är helt underbara. Båda är också finnar vilket äger.
ManuelIT
2007-10-14, 21:48
älskar jwzrds sarkasm
sättet han betar folk för att sedan hugga till är brilliant
finns många roliga/balla dock
Kwon är galet rolig med
Nej vänta. Han som alltid var otrevlig mot alla men med bra precision, Mathor? Tror han är bannad.
Den killen är helt sjuk och jag garvade så enormt mycket år hans sköna inlägg! Fy tusan säger jag bara!
Om man får rösta på kroppsdel så väljer jag Muddlers polisonger.
Jag tycker Angel är rätt cool.
vad hon än råkar ut för, eller skriver eller argumenterar här,
så tappar hon aldrig humöret, utan är helt enkelt:
COOL *flex*
Medhåll. :hbang:
Fan, även Slarti är given i denna poll egentligen.
Han påminner lite om pony. Snygg och rolig.
älskar jwzrds sarkasm
sättet han betar folk för att sedan hugga till är brilliant
+1
Hans syn på träning är förvånansvärt lik min egen. Jag har en så länge hållit med om vartenda ord han skrivit om just träning. Sedan gillar jag även hans sätt att uttrycka sig på. Mannen har även mycket skön humor.
Jwzrd: Jag gillar dig enormt mycket. Jag hade antagligen försökt krama dig hårt och länge om jag träffade dig.
Nonamenoshame
2007-10-14, 21:54
Bolio helt klart.
Tänk själva. En postkåt bolio - ett coolare forum helt klart.
Bolio FTW ! Mot stadsministerposten.
Nu blir jag rädd, Timme.
Jag vet men jag kunde inte hålla det inom mig längre. Jag gillar dig verkligen.
*cupid*
Varenda inlägg du gör är ju så himla klockrent. Men jag vill inte avguda dig utan bara konstatera att du är grym. Men jag tänker inte låta dig göra mig till din bitch eller något sådant skit. Det är jag för grym för. Men en schyst förebild är du.
gnagaren
2007-10-14, 22:05
Jag lägger till Timme på min lista.
Jag vill nog lägga min röst på Timme istället. Finns ingen som kan vara så roligt homokärleksfull och ändå verka äkta.
Typ kolozzeums kärlekspanda.
Edit: Tvåa.
petersson
2007-10-14, 22:10
Har han legat med din syster eller vadå? :)
Är det bara jag som är kvar på shitlistan bolio? he he
Har han legat med din syster eller vadå? :)
Nej. Vi fann varandra på något sätt bara. Arne är en bra man egentligen, en man med fina principer. Precis som Allan. Jag och Allan har varit ovänner ända sedan jag blev höger och han anklagade mig för att jag hade suttit i fängelse. Jag har dock aldrig slutat gilla honom helt. Jag tror att de är goda män. Sådana man vill ha som far liksom.
HajduMan
2007-10-14, 22:17
Dels tycker jag att de flesta av moderatorerna på denna sidan e dubberlmoralkärringar och det är inget som jag anseer vara coolt, den enda motiveringen jag ger är en hänvisning till sökfunktionen (kan nog tillägga att blir jag bannad nån vecka för detta inlägg eller om inlägget tas väck och jag får en varning så kan den räknas som en motivering)
Min röst går till Jensa
Är det bara jag som är kvar på shitlistan bolio? he he
Nej, det där är helt glömt.
Du var fett keff som försvarade araber mot kurder, men det är glömt från min sida. Jag gillar dig. Vi har varit forumvänner för länge för att jag skall kunna ogilla dig.
Jag lägger till Timme på min lista.
Jag vill nog lägga min röst på Timme istället. Finns ingen som kan vara så roligt homokärleksfull och ändå verka äkta.
Typ kolozzeums kärlekspanda.
Edit: Tvåa.
Ja gillar er. *cupid*
Ni anar inte hur glad jag blir nu! Och ja, det är enormt äkta. Det kan ni ge er på!
Jag borde komma på någon koloträff någon gång. Då blir det cablecross med Pirre!
Ja gillar er. *cupid*
Ni anar inte hur glad jag blir nu! Och ja, det är enormt äkta. Det kan ni ge er på!
Jag borde komma på någon koloträff någon gång. Då blir det cablecross med Pirre!
Jag gillar dig med Timme, men du är läskig.
Jag förstår fortfarande inte hur du fick modet till att våga gå på mig så starkt ang. marklyft, och jag är fortfarande sugen på att svara i den tråden och spöa skiten ur er alla (särskilt stålis ;)), men Pez vill att jag låter bli. :)
I vilket fall som helst så gillar jag dig och tror definitivt att du bara vill gott. Ingen har ju liksom någonsin dött av lite värme, närhet och ömhet.
Jag tycker Bolio är cool för han är en av dom få "nysvenskar" jag vet om som inte gör sig dummare än vad dom är.
Clash var underbart sjuk så rösten fick falla på honom!
Jag tycker Bolio är cool för han är en av dom få "nysvenskar" jag vet om som inte gör sig dummare än vad dom är.
Få saker lyckas chocka mig men det här inlägget gjorde fan det. Jag borde bli riktigt sur men i stället vill jag använda inlägget som min nya signatur.
För övrigt är jag inte "nysvensk".
bertbert
2007-10-14, 22:39
Jag rösta på Timme. Han är snäll. Krampus är också cool, för han är också snäll.
Det är coolt att vara snäll. Det är inte coolt att vara coolt. Det är bara töntigt. Skittöntigt.
pony och kwon.. fast vem lurar jag? de är inte coolast direkt
Få saker lyckas chocka mig men det här inlägget gjorde fan det. Jag borde bli riktigt sur men i stället vill jag använda inlägget som min nya signatur.
För övrigt är jag inte "nysvensk".
Vill du ha en förklaring via PM?
High1ander
2007-10-14, 22:42
Grub dwarfar alla i coolhet.
Vill du ha en förklaring via PM?
Jättegärna.
Jag gillar dig med Timme, men du är läskig.
Jag förstår fortfarande inte hur du fick modet till att våga gå på mig så starkt ang. marklyft, och jag är fortfarande sugen på att svara i den tråden och spöa skiten ur er alla (särskilt stålis ;)), men Pez vill att jag låter bli. :)
I vilket fall som helst så gillar jag dig och tror definitivt att du bara vill gott. Ingen har ju liksom någonsin dött av lite värme, närhet och ömhet.
haha :D Ståhlis spöar man inte lätt i en debatt då han är en mycket bra debattör (även om du kan debattera (både fult och rent)). Du får gärna disskutera lite marklyft i min journal. Faktum kvarstår dock att västsidepojkarna nu har börjat träna marklyft igen som Nitro sade. Hur kommer det sig? :Virro
Värme, Närhet och Ömhet kan ingen få för mycket av! Dig gillar jag också Bolio. Du är ärlig vilket jag värderar enormt högt.
Jag rösta på Timme. Han är snäll. Krampus är också cool, för han är också snäll.
Det är coolt att vara snäll. Det är inte coolt att vara coolt. Det är bara töntigt. Skittöntigt.
Kärlek Bert. Kärlek *cupid*
haha :D Ståhlis spöar man inte lätt i en debatt då han är en mycket bra debattör (även om du kan debattera (både fult och rent)). Du får gärna disskutera lite marklyft i min journal. Faktum kvarstår dock att västsidepojkarna nu har börjat träna marklyft igen som Nitro sade. Hur kommer det sig? :Virro
Värme, Närhet och Ömhet kan ingen få för mycket av! Dig gillar jag också Bolio. Du är ärlig vilket jag värderar enormt högt.
Jag är ärlig här, men jag skulle aldrig berätta för folk IRL att jag knarkat/dopat mig. Här är jag anonym, vilket många inte är, och därför kan de inte prata om saker öppet. Om mina polare på jobbet frågar ifall jag har dopat mig kommer jag inte att svara ja, oavsett hur bra jag kan argumentera för mitt svar sedan.
När det gäller marklyft och Stålis så är jag tusen gånger bättre debattör än den gamle gubben, och jag har också rädd. Det handlar inte om att min metod var bättre än alla andra metoder för att bli duktig på idrotten styrkelyft, utan om att ni attackerade att jag öht lade fram en metod med argumentet att det även fanns fem tusen andra som också fungerade.
Det där har inget med hur mycket man kan om styrkelyft eller marklyft att göra, utan om intelligens, och i det avseendet är jag tyvärr överlägsen. *flex*
Mathor var rolig i början. Sen förändrades han, och blev något äckligt.
OT:
Jörgen är ganska skön.
Bärs kommer alltid ha en plats i mitt hjärta dock, efter våra HBT-diskussioner.
bertbert
2007-10-14, 23:08
...
När det gäller marklyft och Stålis så är jag tusen gånger bättre debattör än den gamle gubben, och jag har också rädd.
... utan om intelligens, och i det avseendet är jag tyvärr överlägsen. *flex*
The proof of the pudding is in the eating.
Clash eller Pez. Av helt olika anledningar.
Den gamle bolio gillade jag också. Den nya är bara dryg.
Clash eller Pez. Av helt olika anledningar.
Den gamle bolio gillade jag också. Den nya är bara dryg.
Varför det?
Varför det?
För mycket ridå, för lite verklighet.
För mycket ridå, för lite verklighet.
Trist att du tycker det. Kan du inte utveckla det lite? Hur var jag förut som är bättre? Vad gör jag för fel?
Jag vill inte vara dryg. :(
Trist att du tycker det. Kan du inte utveckla det lite? Hur var jag förut som är bättre? Vad gör jag för fel?
Jag vill inte vara dryg. :(
Tidigare blev jag manad att skriva i trådar där du var aktiv. Du var resonabel och hade en åtminstonde ett uns av ödmjukhet. När jag läser dina inlägg idag så får jag känslan av att det nog är bättre att vänta några veckor, tills du har fått utlopp för alla dina ironiska lustar och inte känner att du måste vara så avståndstagande. Då blir du nog mer givande att prata med. Tror jag.
Tidigare blev jag manad att skriva i trådar där du var aktiv. Du var resonabel och hade en åtminstonde ett uns av ödmjukhet. När jag läser dina inlägg idag så får jag känslan av att det nog är bättre att vänta några veckor, tills du har fått utlopp för alla dina ironiska lustar och inte känner att du måste vara så avståndstagande. Då blir du nog mer givande att prata med. Tror jag.
Kan du ge lite exempel? Gärna på vad du menar med "avståndstagande".
Kan du ge lite exempel? Gärna på vad du menar med "avståndstagande".
Sättet du höjjer dig själv till skyarna. Sättet att tala om en tidigare bolio, som vore han ett under. Det kan ligga mycket humor i att göra så, men det kan också bli väldigt långrandigt. Samma sak gällande att påtala sin egen överlägsenhet gente någon annan, vare sig det stämmer eller inte stämmer. Det kan vara roligt, men kan också rimma väldigt illa.
Men avståndstagande kanske är fel ord. Dryg är ett bättre ord. Och det är bara mitt intryck.
Sättet du höjjer dig själv till skyarna. Sättet att tala om en tidigare bolio, som vore han ett under. Det kan ligga mycket humor i att göra så, men det kan också bli väldigt långrandigt. Samma sak gällande att påtala sin egen överlägsenhet gente någon annan, vare sig det stämmer eller inte stämmer. Det kan vara roligt, men kan också rimma väldigt illa.
Men avståndstagande kanske är fel ord. Dryg är ett bättre ord. Och det är bara mitt intryck.
Jag förstår vad du menar. Det är inte humor utan blodigt allvar. Jag tycker att jag är äckligt speciell, cool och duktig och jag försöker inte dölja det ens lite.
Synd att du tycker att det är drygt dock, men å andra sidan förstår jag ju att folk gör det.
Den gamle Bolio var emellertid precis likadan, om inte värre...
Krampan eller Kwone.
Tack gubbar. När jag trodde att jag inte skulle nämnas i tråden så var jag på väg ner i källaren med en gaffel för att bryta vad som kunde tänkas stå i ägen mellan mig och en flaska thinner... Ni kan känna er stolta över att ha räddat grannskapet från att se mig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet.
Igen.
Kwon is the man för denna tråden. :thumbup:
Jag förstår vad du menar. Det är inte humor utan blodigt allvar. Jag tycker att jag är äckligt speciell, cool och duktig och jag försöker inte dölja det ens lite.
Synd att du tycker att det är drygt dock, men å andra sidan förstår jag ju att folk gör det.
Den gamle Bolio var emellertid precis likadan, om inte värre...
Det kan hända att jag minns fel gällande den tidigare bolio (vi talar om honom som om han vore just ett under nu :D ). Men jag tycker mig minnas att han var ganska trevlig. Men jag kanske minns fel. Eller så har jag ändrat åsikt gällande vad som är trevligt, och vad som är drygt.
Det kan hända att jag minns fel gällande den tidigare bolio (vi talar om honom som om han vore just ett under nu :D ). Men jag tycker mig minnas att han var ganska trevlig. Men jag kanske minns fel. Eller så har jag ändrat åsikt gällande vad som är trevligt, och vad som är drygt.
Jag kommer ihåg Bolio som minst lika narcissistisk tidigare, men elak istället för som nu, någon ny slags, hm, Timme.
Jag är fortfarande trevlig PowPow. Jag förstår inte varför du ser det som otrevligt att man tycker att man själv är bra och visar det. Det borde väl inte störa dig?
bertbert
2007-10-15, 00:23
Ni kan känna er stolta över att ha räddat grannskapet från att se mig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet.
Igen.
Försök inte. Vi kanske har räddat grannskapet från att se dig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet.
Men nu får grannskapet istället se dig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet - och med ett stort leende på läpparna.
:D
Jag kommer ihåg Bolio som minst lika narcissistisk tidigare, men elak istället för som nu, någon ny slags, hm, Timme.
Precis, det är fan lite Timmevarning på mig nu och ärligt talat så gillar jag det!
Jag har liksom börjat gilla Jörgen som fan. Bara en sån sak!
Jag är fortfarande trevlig PowPow. Jag förstår inte varför du ser det som otrevligt i att man tycker att man själv är bra och visar det. Det borde väl inte störa dig?
Det är skillnad på att visa att man är bra och att helt sonika påtala det.
Lite som en gammal kursare till mig som ständigt skulle påpeka att hon hade arbetat som modell, och att hennes föräldrar var välbärgade. Jag tyckte att hon också var dryg.
Edit: Sorry för sen edit.
Det är skillnad på att visa att man är bra och att helt sonika påtala det.
Jag förstår att du tycker så, men jag är ju narcissist på riktigt. Det är en psykisk störning som jag har och den är liksom inte helt enkel att kontrollera. Vad vill du att jag gör? Några konkreta tips på hur jag skall hantera det?
Försök inte. Vi kanske har räddat grannskapet från att se dig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet.
Men nu får grannskapet istället se dig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet - och med ett stort leende på läpparna....
:D
...tränandes på den här!! :
http://rhml.lib.mo.us/Ronald%20C/images/doublekick.gif
Jag förstår att du tycker så, men jag är ju narcissist på riktigt. Det är en psykisk störning som jag har och den är liksom inte helt enkel att kontrollera. Vad vill du att jag gör? Några konkreta tips på hur jag skall hantera det?
Sluta påpeka att du är bättre än andra. Visa det istället.
bertbert
2007-10-15, 00:32
The proof of the pudding is in the eating!!!!!
*rolleyes*
Man kan ju göra båda, och det tycker jag att jag har gjort utomordentligt bra under mina år på kolozzeum. *flex* :cool: :thumbup:
bertbert
2007-10-15, 00:33
Man kan ju göra båda, och det tycker jag att jag har gjort utomordentligt bra under mina år på kolozzeum. *flex* :cool: :thumbup:
Har det gått år sen du kom tillbaka?
Har det gått år sen du kom tillbaka?
Hur så?
Då så. Då förstår jag inte varför du ber mig om tips.
bertbert
2007-10-15, 00:36
Hur så?
Jag trodde PowPows kommentarer gällde en skillnad han tyckte sig uppfatta sen du kom tillbaka; det var den skillnad du bad honom beskriva.
Då så. Då förstår jag inte varför du ber mig om tips.
Jag bad dig ju inte om tips på hur jag skall bete mig på kolozzeum, utan om hur jag skall hantera min psykiska störning.
Om en person med social fobi frågar dig hur den skall hantera att den inte vågar prata med människor, svarar du då att den helt enkelt skall prata med människor?
Jag trodde PowPows kommentarer gällde en skillnad han tyckte sig uppfatta sen du kom tillbaka; det var den skillnad du bad honom beskriva.
Jag har skrivit mycket och långt om de flesta ämnen här och blivit såväl hyllad som totaldissad. Det finns inget nytt att bevisa här på de fyra-fem dagar som jag har varit aktiv medlem igen. Narcissist har jag dock alltid varit.
Jag bad dig ju inte om tips på hur jag skall bete mig på kolozzeum, utan om hur jag skall hantera min psykiska störning.
Om en person med social fobi frågar dig hur den skall hantera att den inte vågar prata med människor, svarar du då att den helt enkelt skall prata med människor?
Ah, då missförstår jag dig. Hur du ska hantera din psykiska störning vet jag inte, så där får du ssmma svar som jag hade gett till någon som bad mig om hjälp med sin sociala fobi: Jag vet inte.
Ah, då missförstår jag dig. Hur du ska hantera din psykiska störning vet jag inte, så där får du ssmma svar som jag hade gett till någon som bad mig om hjälp med sin sociala fobi: Jag vet inte.
Exakt. Det är inte lätt skall du veta.
Jag försöker i alla fall göra mitt bästa och är betydligt snällare än vad du nog tror, om det har någon betydelse alls.
Exakt. Det är inte lätt skall du veta.
Jag försöker i alla fall göra mitt bästa och är betydligt snällare än vad du nog tror, om det har någon betydelse alls.
Vad bra :)
Clash
Tycker att många saker han har gjort är efterblivna, men hans öppenhet i vissa frågor gör att jag har mer respekt för honom än för diverse hycklande helyllekillar.
Tack gubbar. När jag trodde att jag inte skulle nämnas i tråden så var jag på väg ner i källaren med en gaffel för att bryta vad som kunde tänkas stå i ägen mellan mig och en flaska thinner... Ni kan känna er stolta över att ha räddat grannskapet från att se mig springa fram och tillbaka mellan gatorna sjungandes ungerska barnvisor i wife-beater linne, bruna lågstrumpor, utan kallsonger, med nutella i ansiktet.
Igen.
Kwon is the man för denna tråden. :thumbup:
Nutella är för underbart! :D
Själv tror jag att grannspaket behöver en Nutella ätande krapus utan kalsonger och allt det där.
Självklart så gillar jag dig även om min lilla hjärna har svårt att begripa vissa saker.
Timme gillar Krampus
Krampus tar hand om Timme = Kramkalas *cupid*
Jag är stött för att jag inte är med. Jag är också stött för att Cilia inte är med, henne ville jag rösta på.
Jag är stött för att Nina inte med. Vilken idiot kunde glömma henne?
Nina är cool för att det känns så otroligt overkligt att en så pass snygg tjej skall hänga här och vara så vanlig bland oss andra.
haha dom som minns clash måste ju bara rösta på honom, skönare kille lär inte existera...även om han kankse var lite fucked i skallen :)
En annan cool brud är AFanatic. Jag har alltid beundrat henne på något sätt. Intelligens och good looks matchar alltid!
Hon är inte your average juggebrud direkt.
Jag är inte rädd för dig Ogge, bara då du vet! *flex*
haha dom som minns clash måste ju bara rösta på honom, skönare kille lär inte existera...även om han kankse var lite fucked i skallen :)
Det sjuka med clash var att han var så jävla intelligent. Det var det som gjorde honom speciell och annorlunda mot andra människor som var fuckade i skallen.
Jag är stött för att Nina inte med. Vilken idiot kunde glömma henne?Precis! Hade jag inte varit så cool så hade jag också blivit stött.
Nina.Bra där.
Exakt. Du har förnämast klitoris av alla tjejer på kolozzeum.
Tricklev
2007-10-15, 12:00
Edit: Ffs vad säger jag, Diggler vinner, utan att ens bli hotad. Skönaste personen på kolo.
Tricklev
2007-10-15, 12:16
Masterchief är väldigt cool också, han förtjänar ett omnämnande.
MasterChief
2007-10-15, 12:19
Masterchief är väldigt cool också, han förtjänar ett omnämnande.
Mr. Vaxpropp strikes again.
ZHTOHELLAS
2007-10-15, 12:25
130kg_finsk_sisu har lätt coolast attityd :D
Arne Persson
2007-10-15, 12:52
Bor numera i Perth Australien.
Fultjack
2007-10-15, 12:58
Clash var ritkgit skön då han hängde här så han får min röst :thumbup:
King Grub, Trance, jwzrd och Slartibartfast. För lat för att motivera. :Virro
Jag röstar på Bo-i-bil-mannen, men han kanske inte hänger på kolo?
haha fan va jag garvade! :laugh: Tack ska ni ha Kurash och Mago, for your information så lever de och frodas ;)
Alla har ju olika uppfattningar om vad som är "coolt" och vem som är en cool cat.
Vissa kanske anser att en cool person är en som kan hålla sinnet kallt där andra skulle få meltdown, roidraga och dylikt.
Andra kanske tycker en person med en skön och sympatisk personlighet som har en viss livsinställning är en cool person.
Själv så har jag svårt som vanligt att endast välja en, då jag anser att många av individerna här som tex Pez, Pirre, Sillen, Herkulez, Eleni, Slarti, Gym_TT, Aprotte, Muddlers polisonger, PowPow, Melish och många, många fler har bra kvalitéer i sina personligheter och det är många som man finner guldkorn hos om man vet var man skall leta. Hos vissa är det dock svårare än hos andra vid första anblicken.
Om jag dock måste välja, så måste jag säga att mitt/mina val är dessa.
Coola individer aka Sköningar:
Krampus
En mycket genuin personlighet som alltid är sig själv och som ej har förändrats ända sedan han var ny medlem.
Den kvinnliga motsvarigheten till Krampe måste bli
Ninotschka Von Lättish
-
Jag har dock alltid svårt att sätta stämpeln cool(ast), trevlig(ast) etc på dessa personligheter, då de flesta här har många bra kvalitéer.
Det är enormt svårt för mig att ha just en enda favorit, då så många är favoriter.
En mkt bra kvalité för att vara en "cool person" är dock att alltid stå för det man tror på och ej vända kappan efter Lasse.
Har man denna så ligger man alltid högt på cool-listan.
Tack för du mindes mig Kwon, är det för jag avslutade våran vänskap på Facebook?
130kg finsk sisu
2007-10-15, 17:40
Röstade på någon annan. Bolio är coolaste killen just nu pga sitt envetna nötande med roliga ämnen!
angående offtopic grejen om bolio och att han känner sig mäktig som fan. Där jag bor är starkaste lagen Jante lagen, men jag ogillar inte bolio ändå av någon anledning.
Men min röst föll på king grub, the better version bolio
Men min röst föll på king grub, the better version bolio
Ja, för de är så lika.
Ja, för de är så lika.
I mina ögon är dom lika, båda skriver på kolo, båda har bra trådar, båda verkar ha rätt i det mesta. 1+1=2
Sen att du igentligen har rätt struntar jag i.
Min röst går till mariefredskillen Clash.
zeusden1
2007-10-15, 19:54
Okej, alla trådar i allmänt är nu skrivna av BOLIO!
Jag har liksom börjat gilla Jörgen som fan. Bara en sån sak!
Sånt där är skrämmande. Och trevligt. :)
Coolast på kolo var och är Clash.
Pudzianovski
2007-10-15, 21:00
Kul att se hur olika man tycker. Jag kan inte förstå varför clash är så cool. Tycker han alltid gjort ett omoget/barnsligt intryck på mig. Sverker är 1000 ggr coolare är clash någonsin kommer bli. Men så tycker folk olika också tydligen *whistle*
länka in lite clash trådar !!!!
Jag älskar Krampus, behöver man verkligen motivera när det gäller honom liksom?*cupid*
Finns andra som är kula (Yucko m fl), men cool på alla plan är ovan nämnda.. *kissass*
bertbert
2007-10-15, 21:30
Jörgen får en röst av mig också. För han är också snäll.
Nitrometan
2007-10-15, 21:30
Är det ingen som kommer ihåg Hackstait?
Många koola stories i hans trådar iaf. *whistle*
ErikWrestlingFreaket
2007-10-15, 21:35
Killen var helt jävla underbar:laugh:
Kul att se hur olika man tycker. Jag kan inte förstå varför clash är så cool. Tycker han alltid gjort ett omoget/barnsligt intryck på mig. Sverker är 1000 ggr coolare är clash någonsin kommer bli. Men så tycker folk olika också tydligen *whistle*
För mig är han en skön kontrast mot body-mentaliteten där allt skall vara lika sötsliskit som en disneyfilm och allt obekvämt modereras bort. Det är säkert många här som lever hårdare än vad han gör men som ändå leker bror duktig bakom tangentbordet.
Jag kan ibland tycka att Gladiatorna1 hade en cool attityd. Undras om han surfar under annat nick nuförtiden?
kommer visst ihåg honom men särskilt cool var han inte däremot riktigt rolig
Runda Grodan
2007-10-16, 16:02
Yes ligger väldigt bra till.
En både smart och rolig kille som kan vara väldigt saklig men också bjuder en del på sig själv.
Grisen är också ganska cool.
eandersson
2007-10-16, 18:54
Kwon. Anytime, anyplace. Han gör mig hård och varm som ett bastugolv!
Muskelbyggaren
2007-10-16, 20:05
Yankeee och Trance :em:
Jag vill inte vara cool :(
Det är lugnt.
Det är du inte. :D
bertbert
2007-10-16, 20:18
:thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.