Visa fullständig version : Slå nytt "mest användare inne online" rekordet ?:)
Nonamenoshame
2007-10-14, 17:06
Tänkte bara att man kunde se hur många som klarar av att va inne på samma tid ?
Bestämma nått datum eller nått ?:P
ska va ANVÄNDARE i rubriken ^^
LadyInsane
2007-10-14, 17:15
Yes, har snackat med andra om det. Vad känns optimalt?
Imorgon, Måndag kl 22?
Menar ni att ni loggar ut ibland?
Viktor_Balck
2007-10-14, 17:19
Yes, har snackat med andra om det. Vad känns optimalt?
Imorgon, Måndag kl 22?
seriöst?
Ibland blir man ledsen. Vad sysslar ni med egentligen? Bete er för fan. Gå ut och spela boll eller något.
LadyInsane
2007-10-14, 17:22
seriöst?
Ibland blir man ledsen. Vad sysslar ni med egentligen? Bete er för fan. Gå ut och spela boll eller något.
Haha ja!
Kul grej ffs. Dessutom är imorgon en av de dagar då jag inte jobbar kväll:hbang: så jag kan vara med!;)
Kul grej? På min tid var "kul grej" att komma på sin kompis syster när hon onanerade. Det här är inte kul grej. Det här är psykos. Skärp er fan. :Virro
Jag har redan tryckt upp T-shirtar med fräck logotype.
LadyInsane
2007-10-14, 17:26
Kul grej? På min tid var "kul grej" att komma på sin kompis syster när hon onanerade. Det här är inte kul grej. Det här är psykos. Skärp er fan. :Virro
*gah!*
Men då... om man ändå ska sitta och spamma kollo vid den tiden (vilket jag ändå skulle gjort eftersom jag måste upp tidigt på tisdagen) så man lika gärna slå ett rekord....com'on dammit!;)
Viktor_Balck
2007-10-14, 17:29
Håller med, verkligen snacka ihop sig att sitta och häcka samtidigt på kolo. Men men, om ni tycker det är skoj så kör i vind.
Men alltså. Vad är det nuvarande rekordet?
Jag har en känsla av att det aldrig kommer fungera. Låt säga att detta blir en populär tråd. Kanske 200 unika views tills imorgon (låter det rimligt? har inte så bra koll på hur många unika besökare en populär tråd brukar ha på ett dygn.).
Låt sedan säga att hälften tycker det är en bra idé. Det är optimistiskt tänkt, tror jag. Det blir alltså en ökning med 100 personer. Eller nej, det blir det nog inte alls, då 90 % av de som tycker det är en god idé hade varit online imorgon kväll ändå. Alltså blir det en ökning på 10 personer. Slutsats: Det kommer aldrig gå.
Nonamenoshame
2007-10-14, 17:56
Var bara ett förslag. Men att ni inte gillar det kan jag inte hjälpa, men om detta är så nolife som ni påstår, vilket jävla liv lever ni?
Var bara ett förslag. Men att ni inte gillar det kan jag inte hjälpa, men om detta är så nolife som ni påstår, vilket jävla liv lever ni?
Ett otroligt glamouröst sådant, i vilket jag dagligen ligger med kändisar och dricker Dom Perignon. Spelar det någon roll?
Gå ut och spela boll pojk.
Nonamenoshame
2007-10-14, 18:05
Ett otroligt glamouröst sådant, i vilket jag dagligen ligger med kändisar och dricker Dom Perignon. Spelar det någon roll?
Gå ut och spela boll pojk.
Boll har jag spelat så det räcker. Vad hittar du på om kvällarna då som hindrar dig från att deltaga? Jag hoppas verkligen inte att du tittar på idol, vilket jag tror du gör.
Boll har jag spelat så det räcker. Vad hittar du på om kvällarna då som hindrar dig från att deltaga? Jag hoppas verkligen inte att du tittar på idol, vilket jag tror du gör.
Betapet.
För att quota en vis man som går under namnet Trance: "You kids and your shannanagans."
LadyInsane
2007-10-14, 18:14
För att quota en vis man som går under namnet Trance: "You kids and your shannanagans."
Vis???:Virro
Garv.
Ryska_raketen
2007-10-14, 18:14
Vad sägs om inatt/morgon 04.14 ?
Att kunna njuta av livet innebär också att ibland tillåta sig själv göra de mest onödiga saker, och sen skratta åt de som inte klarar av tanken på att någon skulle njuta så mycket.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.