Visa fullständig version : Sno saker på gymmet
Blev lite inspererad av en tidigare tråd.
Vad är okey att ta på ett gym om du kommer till gymmet och ser att tex ett lås ligger på en bänk. Du drar tränar kommer tillbaka efter 1.5 timme lite drygt och ser att låset fortfarande är kvar. Är det okey att ta det då tycker ni?
Ovan var bara ett exempel. På mitt gym är det alltid någon som glömmer sitt vax,gele då de tränar är det okey tycker ni att ta vaxet då? Om man kanske vet att det är ett inte allt för farligt dyrt vax kanske runt 200kr och man vet att det är bra. Skulle ni ta det då eller skulle ni lämna in det till kvarglömda saker.
Ni som svara att ni skulle lämna in den, hur skulle ni agera om ni inte hade så mycket pengar och behövde köpa ett nytt vax och där ligger det ett sprojlans nytt?
Ni tänker säkert detta har säkert han gjort alltså "snott" svar : Japp klart jag har glömda saker under 200kr är lungan för mig har 7 st nu ;)
/Tjuven
Japp sno schampoo osv går bra. Har även snott en 40 kilos hantel en gång för att träna framför datorn med. Det var så jävla roligt att se folk träna enarms-bröstpress.
Handcuff
2007-10-12, 09:31
Givetvis kan man inte stjäla andras saker. Suck....
Ni som svara att ni skulle lämna in den, hur skulle ni agera om ni inte hade så mycket pengar och behövde köpa ett nytt vax och där ligger det ett sprojlans nytt?
Lämna in? Kan man inte bara låta sina råttfingrar låta bli andras saker? Sork!
glömde min 5000kr mobil på gymmet...tänkte nu är det kört, men denna vänliga peron lämnade in den*kissass*
Men visst schampo,vax och sån skit skulle jag kunna plocka för gör inte jag så gör någon annan det*mini*
Men självklart skulle jag inte ta något betydelsefullt eller något ved värde i
Lelle Pelle
2007-10-12, 09:34
Om jag själv inte fått med mig schampoo/vax så lånar jag nog lite, men jag tror inte att jag tar med mig hela flaskan/burken.
Jag har fått chansen att sno mobiler,plånböcker så många gånger men det är så fel! men jag förstår ändå inte folk som låser upp skåpet plockar ut tex mobil sen ställer de sig i dushen i kanske 6 minuter det hinner gå och komma kanske 10 personer på den tiden= Omöjligt att ta reda på vem det var om man är lite snabb i fingrarna..
Därför låser jag alltid in mina saker.
ZHTOHELLAS
2007-10-12, 09:39
Min väska med mobil,cash och lite annat stog kvar på ask ÖPPEN under 2dagar utan att någon hade tagit något från den.
ASK = Sveriges ärligaste klubb :thumbup:
Min väska med mobil,cash och lite annat stog kvar på ask ÖPPEN under 2dagar utan att någon hade tagit något från den.
ASK = Sveriges ärligaste klubb :thumbup:
gammal mobil 20kr ful väska?
Skriv vad det var för saker du hade?
Blev av med min gasp windbreaker jacka förra året i storlek XL..var bara små 15-17åringar på gymmet då....nackar den kille jag ser som går med en 2 storlekar för stor jacka på sig*mini*
Har aldrig tagit ngt från ngn på gymmet, tycker riktigt illa om folk som norpar pryttlar som inte tillhör dem.
Tycker faktiskt att en av få ggr det är ok att klippa till folk är när de tar saker som inte tillhör dem, hade jag glömt plånboken eller så och hittade någon rotandes i den skulle jag bli riktigt irriterad
Jag tycker inte det är ok att sno andras saker oavsett pris
Det är som på jobbet när min mjölk ibland är slut.
Det är inte kostnaden för mjölken som är det jobbiga utan att jag är utan mjölk och att det är ett projekt att skaffa ny. Samma sak med schampo etc. Det är fräckt för det skapar mera jobb åt ngn som faktiskt har köpt schampot i första läget.
sen skulle jag aldrig ta någon annans schampo, gelé, mousse etc för att det känns ofräscht men det är en annan sak.
Jag tycker att det känns jävligt fattigt att sno med sig andras billiga grejer och jävligt taskigt att sno med sig andras dyra grejer. Så nej, jag tar inte något bara för att det är obevakat. Orka känna sig som socialgrupp tre.
Jag tar ingenting. Varför skulle jag gå och peta i andras grejer? Ifall jag ser en mobil eller Ipod, etc, liggande i omklädningsrummet och där inte är en kotte, då lämnar jag in den då det rör sig om en hel del pengar för många. Men annars skulle jag aldrig komma på tanken att tafsa på någon annans grejer.
Nån snodde mina vita svettiga kalsonger med fartrand i i somras under tiden jag satt i bastun, där går fan gränsen! Det kändes för jävligt, om nån känner sig vid får han gärna pm:a o lämna tillbaks dom i oförändrat skick.
Handcuff
2007-10-12, 09:55
Nån snodde mina vita svettiga kalsonger med fartrand i i somras under tiden jag satt i bastun, där går fan gränsen! Det kändes för jävligt, om nån känner sig vid får han gärna pm:a o lämna tillbaks dom i oförändrat skick.
Om dom kostade under 200kr så är det nog trådskaparen som har dom han har 7st redan..
Ni tänker säkert detta har säkert han gjort alltså "snott" svar : Japp klart jag har glömda saker under 200kr är lungan för mig har 7 st nu
Till TS: Vad ger dig rätten att sno saker bara för att dom kostar under 200kr :confused:
machine gun
2007-10-12, 10:00
När jag tränade kickboxning var det någon som snodde mina svettiga handlindor. Ungefär lika fräscht som att sno nåns strumpor, men jävligt omständigt för mig som var tvungen att köpa nya. Snåla jävla idioter som inte kan låta bli andras prylar!
JustinCredible
2007-10-12, 10:00
Skulle aldrig kunna ta en ipod eller en mobil. Känns som sånt som dom på ungdomsanstalten breättar om. "Det började med att jag.." Skulle inte heller kunna ta ett lås för dom kostar typ 40 spänn och det känns bara så zigenar-aktigt. Shampoo är ju bara äckligt att ta.
Hur skulle du reagera om du inte hade så mycket pengar och någon snodde ditt nyinköpta vax som du sparat ihop till?
Japp klart jag har glömda saker under 200kr är lungan för mig har 7 st nu ;)
/Tjuven
Bra mening
Fatalist
2007-10-12, 10:03
Skaffa ett jobb och köp dina egna saker.
mystic[-_-]
2007-10-12, 10:03
Det försvinner aldrig saker från mitt gym. Varje gång jag tränar lämnar folk sin plånbok/mobil osv på bänkar i omklädningsrummet. Det finns proteindrycker i ett kylskåp som man får betala själv även pengarna för det ligger helt öppet och vem som helst kan ta men ingen gör det.
Kan ha och göra med att man måste känna någon som tränar där för att få träna :)
Jag skulle inte sno något, oavsett pris, en principsak.
Man gör bara inte så.
Själv skulle jag bli fly förbannad ifall någon snodde något från mig, spelar nada roll ifall det var något för över 200kr eller något jag fått gratis.
EDIT: jag håller dessutom med om att det är äckligt att ta andras hårprodkuder å hygienarktiklar
någon snodde mina jeans en gång på gymmet, vem fan snor kläder på ett gym?
wtf? :laugh:
antingen någon extrem-fetishist eller nån som ville få dig att gå hem utan kallingar. :naughty:
För övrigt så håller jag med om att det är en principsak att inte sno någon annans prylar, oavsett vad det är värt. skulle aldrig få för mig att ta något som inte var mitt, skulle bara känna mig skylldig varje gång jag använde prylen :D inte värt.
JustinCredible
2007-10-12, 10:11
Men vafan.. Jag skulle tänka "Oh ett sånt som jag vill ha." Sen gå vidare. Det är väl självklart. Om man tar det är man efterbliven, så enkelt är det.
Vad är okej att ta på ett gym
Men inget ffs.
Hur skulle du reagera om du inte hade så mycket pengar och någon snodde ditt nyinköpta vax som du sparat ihop till?
Bra mening
Hur jag än svarar lär jag bli sågad men njuter av detta och bjuder mer än gärna på mig själv.
Jag har redan blivit av med mitt vax. och tänkte fan vad dumt av mig att glömma det och nu är det borta. Det var inget dyrt vax direkt men kostade en liten slant. aja dumt tänkte jag men får skylla mig själv. hade agerat på samma sätt om någon annan glömt. Där kläcktes min idé´visst kan det kännas fattigt att sno någons vax men det är inte för pengarna eller snålhetensskull man gör det. Det är SPÄNNINGEN hehe.
Visst är det innerst inne grymt fel att ta någons saker. Skulle aldrig ta något som jag inte trode var glömt.
/Tjuven
Spawn: Du är nog lite kleptoman, hört att det är ganska vanligt med folk som alltid snor nåt litet när de handlar, just för spänningen.
machine gun
2007-10-12, 10:18
Hur spännande är det att sno nåns använda hårvax egentligen?
det är inte för pengarna eller snålhetensskull man gör det. Det är SPÄNNINGEN hehe.
Visst är det innerst inne grymt fel att ta någons saker. Skulle aldrig ta något som jag inte trode var glömt.
Ofg, du måste ha ett sjukt tråkigt liv om det känns spännande att ta ett shampoo som någon glömt på gymmet.
ZHTOHELLAS
2007-10-12, 10:19
gammal mobil 20kr ful väska?
Skriv vad det var för saker du hade?
En stor house of pain gymbag väska.
En w880i sonyericsson
runt 1400kr i kontanter
även knälindor Inzer,skor Adidas ironwork II och ett SL bälte.
Hur spännande är det att sno nåns använda hårvax egentligen?
Pröva så får du se :)
Men nu handlar det inte om mig denna tråd. Hur många skulle ärligt om man ser en mp3-spelare. Sprillans nytt ligga på en bänk du är ensam i omklädningsrummet och ska precis gå hem vilka hade tagit vilka hade inte. Ni som redan svarat att ni aldrig skulle ta någon behöver ju inte lägga er i :)
/Spawn
Blev lite inspererad av en tidigare tråd.
Vad är okey att ta på ett gym om du kommer till gymmet och ser att tex ett lås ligger på en bänk. Du drar tränar kommer tillbaka efter 1.5 timme lite drygt och ser att låset fortfarande är kvar. Är det okey att ta det då tycker ni?
Ta ett lås? Vadå till ett skåp eller till en hantel/skivstång? Är det till träningsutrustning verkar man ju bra slut i skallen om man måste sno det för att det ligger framme.
Och vad ska man ta ett hänglås för, det kan ju fan bara vara en kleptoman eller en korp som lockas av sånt.
Skylla sig själv? vem f*n som helst kan ju råka glömma något, lätt hänt.
Finns förresten många saker man kan göra om man gillar spänning. bungyjump? å vad är det för spänning i att sno saker; att bli påkommen?
Ingen som fattar att jag driver? Trode någon skulle ha kommit på det nu...:smash: Klart jag inte snor vax på gymmet haha drev det kanske lite för långt men visst var det en skön underhållning.
Blev av med mitt vax i förrgår blev rasande och tänkte precis som ni skrev. Fan vilka tattare. Vill ju inte att ni ska tro att man är någon kleptoman.
Snott 1 sak i mitt liv det var en nougatchocklad i en livsmedelsaffär åkte fast fick ringa mammsen. Sen dess har jag aldrig tagit något.
Handcuff
2007-10-12, 10:27
Ingen som fattar att jag driver? Trode någon skulle ha kommit på det nu...:smash: Klart jag inte snor vax på gymmet haha drev det kanske lite för långt men visst var det en skön underhållning.
Blev av med mitt vax i förrgår blev rasande och tänkte precis som ni skrev. Fan vilka tattare. Vill ju inte att ni ska tro att man är någon kleptoman.
Eller hur....*whistle*
machine gun
2007-10-12, 10:28
Eh, kul skämt?
Eller så kände du dig påhoppad när du insåg att ingen delade din mentalitet och tog tillbaks hela historien med undanflykten "jag skämtade ju bara".
Snott 1 sak i mitt liv det var en nougatchocklad i en livsmedelsaffär åkte fast fick ringa mammsen. Sen dess har jag aldrig tagit något.
för sent grabben, du är redan kleptomanstämplad. big time :D
Hahah misstänkte att ni skulle säga något sånt..Det är faktiskt rätt kul att ha rätt :)
Som jag skrev tidigare "lite underhållning" Det var ett tappert försök att dra fram er kleptomaner. Lite lustigt är dock att flera har skrivit att de tagit champo,vax men jag fick stämpeln haha:) Fan vad jag njuter just nu.
Lås in era grejor för man vet aldrig när jag är i farten :devil:
Epic backpedaling when the thread backfired! :D
machine gun
2007-10-12, 10:38
Lite lustigt är dock att flera har skrivit att de tagit champo,vax men jag fick stämpeln haha:)
Vilka då?
Jag tycker inte det är ok att sno andras saker oavsett pris
Det är som på jobbet när min mjölk ibland är slut.
Det är inte kostnaden för mjölken som är det jobbiga utan att jag är utan mjölk och att det är ett projekt att skaffa ny. Samma sak med schampo etc. Det är fräckt för det skapar mera jobb åt ngn som faktiskt har köpt schampot i första läget.
sen skulle jag aldrig ta någon annans schampo, gelé, mousse etc för att det känns ofräscht men det är en annan sak.
Stämmer precis med vad jag tänkte skriva, varenda detalj. Det absolut värsta är när nån tar sista slurken i mjölkpaketet framför näsan på dig när du står där med kaffekoppen, sen slänger dom paketet halvvägs över köket ner i papperskorgen och tycker man ska applådera deras bollkänsla.
Jag har börjat dricka direkt ur paketen så alla ser det, hoppas det avskräcker lite.
Någon snodde mina svarta GASP remmar på frescatigymmet för någon vecka sen, om jag inte lagt dem under någon maskin ellre något, men jag kollade rätt noga efter.
blekfet2
2007-10-12, 10:40
Varför skulle det vara ok att ta något bara för att det inte är fastsatt i golvet?
Vilka då?
AnabolicProtein,Jiggen,Lelle Pelle "shampo,vax"
Lelle Pelle
2007-10-12, 10:44
Gör om, gör rätt. Jag har inte skrivit att jag tagit något, jag sa bara att om jag inte fått med mig t.ex. schampoo, och det står en flaska där, så lånar jag nog lite.
Detta har dock aldrig hänt, och kommer nog inte hända.
machine gun
2007-10-12, 10:50
Jag är ganska övertygad om att AP's kommentar var av högst ironisk karaktär.
Men för fan det är aldrig okej att stjäla saker.
FFS !!!!!!
Att dessutom sno någons begagnade shampo eller vax, det är ju utöver fel rent jävla pinsamt.
Har AP ens hår på huvudet?
Ingen som fattar att jag driver? Trode någon skulle ha kommit på det nu...:
dagens skämt?
Du får träna på din humor, gå grundkursen
vad är det för exempel?
AP har som mini säger inte ens hår, Jiggen hade sex med en tjej som trodde klamydia kunde botas med en tablett och Lelle vet vi inte ens vem det är
Jag har hår numera så sluta diskutera det :laugh:
Trodde folk skulle förstå det men icke :Virro
Frippe_L
2007-10-12, 12:07
Vax har man som skydd för lacken på bilen inte i håret! :smash:
Arf Pingvin
2007-10-12, 12:45
Men för fan det är aldrig okej att stjäla saker.
FFS !!!!!!
Att dessutom sno någons begagnade shampo eller vax, det är ju utöver fel rent jävla pinsamt.
Hear hear.
Shakemynuts
2007-10-12, 13:13
Lål. Bäst tråd. Spawn, nu sitter du där, med skägget i brevlådan.
Och det är fel att kalla det "zigenar stil" att sno. :nono:
Finns nog en del som kan ta illa upp av en sån kommentar. Jag vet hur illa berörda zigenare kan bli när folk tror de snor, bara för att de är zigenare.
Jag skulle aldrig någonsin ta någonting som tillhör någon annan. Aldrig, inte en enda krona. Inte en chans i helvetet.
Jag har fortfarande dåligt samvete efter hur jag var som ung (12-14års åldern) då jag var väldigt hänsynslös mot andra och deras ägodelar.
Jag plockar inte ens upp pengar på gatan eftersom jag vet att de tillhör någon annan. Visst, någon annan plockar upp de, men, då ligger det inte på mitt samvete. Vilket jag trivs toppen med.
Många gånger jag sett folk tappa pengar och så plockar jag upp de till dom och alla blir lika förvånade.
Brukar alltid kolla ifall någon glömt sina muskler. Skulle inte tveka en sekund att ta dom. *fredags humor*
Nej det är aldrig ok att sno (någonstans). Lämnar alltid in kvarglömda saker.
Förvånar mig dock att folk har blivit av med diverse hygien produkter. Om luste skulle falla mig i och jag ens skulle bli frestad att ta något skulle det vara det mest otänkbara.
Jiggen hade sex med en tjej som trodde klamydia kunde botas med en tablett
Vad har det men saken att göra?:Virro
Jag brukade sno saker, fast nu önskar jag mest att jag kunde ge tillbaka dem. :/
Har inget behov för att göra det längre, antar att det är en mognadsgrej..
Folk snor från mig på gymmet också, tröga grejer som min tröja :Virro
Liten Men Fet
2007-10-12, 14:22
Jag skulle aldrig komma på tanken att grejer som inte är mina, spelar ingen roll om det är billiga grejer eller inte. Man låter bli grejer som inte är ens egna, det är en principsak.
Ok, är jag riktigt smutsig och har glömt schampo och nån har glömt en schampoflaska i duschen så kan jag kanske ta lite för att bli ren. Men jag frågar hellre nån som är i närheten om jag kan få lite schampo av honom.
Snacka inte skit, det är väl den hanteln vi brukar köra biceps curls innan kroge för att få pump och mest brudar? :naughty:
Snacka inte skit, det är väl den hanteln vi brukar köra biceps curls innan kroge för att få pump och mest brudar? :naughty:
Känner du att det krävs det?
Spawn verkar känna sig lite stämplad som schampotjuv :D
Själv skulle det aldrig det falla mig in att sno något på gymmet eller någon annanstans. Hittade en plånbok en gång ute på ett jobb, var i hissen i en hög byggnad med massa kostymnissar. Låg 2500kr i cash och massa kort. Fanns även visitkort så jag ringde upp snubben som ägde plånboken. Han blev oerhört tacksam och gav mig en femhundring som tack.
Ärlighet varar längst.
Känner du att det krävs det?
Raggar du på mig?
Jag har tagit ett par mjukisbyxor som hängt i gymmet under 2 månder.
Fy bubblan för alla schampotjyvar!
Det är inte så mysigt att komma svettig ut ur bastun och märka att tjyven varit framme o snott åt sig schampoflaskan :(
Då blir man arg svettig hest.
En polare snodde en söndrig (!) t-shirt från gymmet för kanske 2 år sedan och använder den fortfarande idag. Han är så jävla mobbad för det.
Skulle aldrig få för mig att ta någonting. Kvittar om det är kalsonger med fartränder eller om de är en ny mobil. Är det jag som glömt mitt vax hemma så ska inte andra få lida av det, skulle kännt mig fattig om jag skulle sno något. Stör mig som fan på folk som inte vet vad som är MITT och DITT och då ska jag inte sjunka till samma låga nivå som dom.
Ligger det pengar och skräpar (utan känd tillhörighet dvs) så har jag då inget emot att låta dom få byta ägare. En plånbok/telefoner/mp3 eller andra prylar vill jag inte ha, lämnar jag hellre in dom eller letar reda på ägaren.
När det gäller gymmet så känns det än mer fel eftersom det kommer från folk som man har anknytning till.
mangemani
2007-10-12, 16:48
var nära att hända mej 1 gång.
tar alltid med mej min väska in på gymmet,ställer den i ett hörn,väl synlig så man ser den vart man än är i gymmet.
skulle gå ut och hämta mer vatten och medans jag gjorde detta så hade 2 st medlemmar på gymmet gått in,sett min väska och den ena börjat rota lite lätt i den..kom på denna jävel utan att han hörde eller såg mej komma bakom honom..tog tag i honom bakifrån,forcerade ut honom ur gymmet och utan att säga något så bokstavligen slängde jag ut honom och hanses ytterskor genom ytterdörren(hanses kompis drog kort efter)..har aldrig sett till fanskapet igen(och tur är det).
hittade själv en halvfull hink med vassle pulver ståendes inne i gymmet en gång,tog med den upp till vicevärdens kontor(där alla lämnar in saker som dom har hittat),den stog där i nån dag utan att nån ens nämde att den var borta,så efter dom dagarna så norpade jag den,om det räknas som stöld eller inte vet jag ej(folk har en viss tid på sej att hämta ut sakerna som har lämnats in,om inte så är det up for grabs som gäller).
var nära att hända mej 1 gång.
tar alltid med mej min väska in på gymmet,ställer den i ett hörn,väl synlig så man ser den vart man än är i gymmet.
skulle gå ut och hämta mer vatten och medans jag gjorde detta så hade 2 st medlemmar på gymmet gått in,sett min väska och den ena börjat rota lite lätt i den..kom på denna jävel utan att han hörde eller såg mej komma bakom honom..tog tag i honom bakifrån,forcerade ut honom ur gymmet och utan att säga något så bokstavligen slängde jag ut honom och hanses ytterskor genom ytterdörren(hanses kompis drog kort efter)..har aldrig sett till fanskapet igen(och tur är det).
:thumbup:
überstarken
2007-10-12, 16:58
Om jag ser en smithmaskin ståendes på gymmet en dag, och några dagar senare står den kvar på samma ställe... Får jag ta den då? :confused:
hahavaffan
2007-10-12, 17:03
Det är gatubarn, avskum och pack som snor andras saker. Köp eget för helvetet. Nån snodde mitt magnesium sist jag lämnade det kvar där. Ärligt, vem fan tar en sliten magnesiumbit värd 29kr ny?
Har aldrig snott något eller planerar på det heller.
Dock har jag "lånat" lite champoo när jag glömt mitt hemma.
Detta gäller shampooflaskor som redan står i duschen som folk glömt. En klick shampoo är väl inte livsfarligt? :D
Skulle dock inte ta det sista i flaskan om någons kompis kanske ska in i duschen med och använda just det sista i burken. Då får man duscha utan helt enkelt. Lite respekt får man ju ha, eller hur?
På de flesta gym jag tränat på föregår det tyvärr stölder så jag låser alltid in mina saker. Det är ganska tragiskt när folk t.om snor SL-bälten :(
petersson
2007-10-12, 18:51
jag blev av med mina skor för nån vecka sen. det var lite fattigt gjort tycker jag
grisbil3n
2007-10-12, 23:50
Va nära o sno ett kvarglömt bälte men kom på att det kunde bli lite pinsamt om man använde det på gymmet och den ursprungliga ägaren var där samtidigt.
Det är aldrig Okey att sno något... kanske en näsduk, eler en godis om man ser några ligga framme, och man vet ingen ser.
Jag skulle inte bli förvånad att mkt shit försvinner från gymmet, med tanke på testostinna pojkar som gillar att jäklas med en går dit. ;P
Jag är snell pojk dock. :D
Sedan har jag bara varit på gym en gång iofs... så jag genrealliserar en del.
hahavaffan
2007-10-13, 00:23
Va nära o sno ett kvarglömt bälte men kom på att det kunde bli lite pinsamt om man använde det på gymmet och den ursprungliga ägaren var där samtidigt.Och där sjönk du i mina ögon :smash:
Tricklev
2007-10-13, 00:39
Vafasen? Vill jag ha spänning så försöker jag mig på sexuella akter på ställen där jag inte borde, inte fan snor jag 45kr vax ifrån någon stackare på gymmet.
Dummaste jag hört.
hahavaffan
2007-10-13, 00:45
Vafasen? Vill jag ha spänning så försöker jag mig på sexuella akter på ställen där jag inte borde, inte fan snor jag 45kr vax ifrån någon stackare på gymmet.
Dummaste jag hört.+1
grisbil3n
2007-10-13, 01:23
Och där sjönk du i mina ögon :smash:
Haha! Det var bara en flyktig tanke, jag är bara människa!
Slabbefusk
2007-10-13, 09:11
Jag skulle sno powerracken.
Brooklyn
2007-10-13, 09:52
Jag skulle sno powerracken.
no can do!
jag har redan snott den! :D
Alltså, skämtar trådskaparen eller? Har du extrem brist på pengar? Fyfan va sunkigt att sno någon annans gammla vax, att ens komma på tanken, och inte blir det mindre stöld av att det är billiga grejjer heller.
elsputnico
2007-10-13, 10:52
Stöld kan väl för bövelen aldrig vara ok. Hur kan man ens fundera på om det är det??????*grr27*
Jag brukar, med min gudalika kropp, sno andras självrespekt.
Du borde sno nåns självinsikt också.
lol
Metal_boy_
2007-10-13, 11:03
Ja, det var så tjockt och fint när jag träffade dig :D
Metal_boy_
2007-10-13, 11:04
Du är en sann viking!
Jag tycker att det känns jävligt fattigt att sno med sig andras billiga grejer och jävligt taskigt att sno med sig andras dyra grejer. Så nej, jag tar inte något bara för att det är obevakat. Orka känna sig som socialgrupp tre.
Inte för att detta har med att sno ifrån gym med att göra.
Men du tycker inte man ska sno saker, det är ju något jag förstår i din text. Det jag inte förstår är varför du kan sno någons man i 3 timmar, men inte andras "billiga/dyra" saker.
Och det där med "orka känna sig som socialgrupp tre"....hahahaha, det är ju just det du är!
Sry för OT, men kunder inte hålla mig.
Men du tycker inte man ska sno saker, det är ju något jag förstår i din text. Det jag inte förstår är varför du kan sno någons man i 3 timmar, men inte andras "billiga/dyra" saker.
Och det där med "orka känna sig som socialgrupp tre"....hahahaha, det är ju just det du är!
Bortsett från AHAHAHAHAHHAA.
Så, vadå "ta" någon annans man? Han väljer vad han ska göra, det är ingen som "snor" honom eller tvingar honom.
Så, vadå "ta" någon annans man? Han väljer vad han ska göra, det är ingen som "snor" honom eller tvingar honom.
Mini snodde ju hans hjärta *mini* (<-- mini)
Handcuff
2007-10-13, 11:12
Äsch hon förlustade sig bara ju. Det var ju mannen som var ett fucko. Om det nu är sant :)
Män är djur. Går bara på ren instinkt.
Män är djur. Går bara på ren instinkt.
Antingen det eller så kidnappade hon honom.
Håll dig i fortsättningen.
Handcuff
2007-10-13, 11:26
Håll dig i fortsättningen.
Han menade inte att han var kissnödig! *suck*
Är jag OT nu :confused:
Är jag OT nu :confused:
Ja, det är du!
OnT: Ge fan i grejer som inte är dina!
Überbiffen
2007-10-13, 12:28
Ingenting.
Sno kvarglömt hårvax för "spänningens skull"? Det är nog det pinsammaste jag hört på länge. :D
Brukar sno underkläder, det känns lite spännande använda dom sen (utan att tvätta dom), man vet aldrig om man får någon könssjukdom eller något annat
lol
hahahah jävlar va jag garva :)
Jag blev bestulen på min K750i för 3000kr (När den var splitterny) på mitt gym. Jag var en godtrogen idiot som lämnade väskan & jacka osv i omklädningsrummet för jag trodde att personalen hade lite koll på saker och ting. sen såg jag ett gänginvandrarkillar springa runt i varje lokal, Även omklädningsrummen. OCH damernas omklädningsrum blev inte skonat heller.
Behöver ju inte vara dem, Men de beteende sade det mesta. Sen drygt ett 6mån efter det så tappade min kompis hans P800 i samma omklädningsrum, Men det var en snäll kille/man som kom ut och gav oss den :-)
Jag tar inte saker jag inte har någon nytta av.
Spawn verkar känna sig lite stämplad som schampotjuv :D
Själv skulle det aldrig det falla mig in att sno något på gymmet eller någon annanstans. Hittade en plånbok en gång ute på ett jobb, var i hissen i en hög byggnad med massa kostymnissar. Låg 2500kr i cash och massa kort. Fanns även visitkort så jag ringde upp snubben som ägde plånboken. Han blev oerhört tacksam och gav mig en femhundring som tack.
Ärlighet varar längst.
Du kunde ha varit 2000kr rikare. Du hade kunnat tagit cashen och lämna korten till killen då blire 50/50 i ärlighet :)
Tricklev
2007-10-15, 11:25
Du kunde ha varit 2000kr rikare. Du hade kunnat tagit cashen och lämna korten till killen då blire 50/50 i ärlighet :)
Du kan bli 50 000kr rikare om du rånar en bank.
Bara inte skjut någon under rånet så blir det runt 50/50 i ärlighet, pma mig om du är med, har planer och vapen redo.
Hahaha, hur viljelösa är män i din värld? Det var han som frågade mig, remember? Dessutom har jag inte honom hemma, således skulle jag klassa det som ett lån bara. Hon borde be mig om ursäkt för att hon inte håller bättre ordning på sina saker.
Vet du ens vad socialgrupp tre är?
Åh satan i gatan vad du tog fel i svängen där...
snelhest
2007-11-08, 04:59
Patrask som snor saker....
Jag har bara snott en enda gång här i livet (vad jag kan minnas?) och det var en bil 3dje och sista gången jag provade mina nyvunna möjligheter att gå på systembolaget.
snartspensligvegan
2007-11-08, 05:06
Lås vet jag inte, jag skulle nog inte ta något mer än om det sitter kvar en slant i låset på ett skåp, dvs att någon har tagit sina saker och gått och glömt myntet. Lika bra jag som någon annan ;)
snartspensligvegan
2007-11-08, 05:12
Jag har fått chansen att sno mobiler,plånböcker så många gånger men det är så fel! men jag förstår ändå inte folk som låser upp skåpet plockar ut tex mobil sen ställer de sig i dushen i kanske 6 minuter det hinner gå och komma kanske 10 personer på den tiden= Omöjligt att ta reda på vem det var om man är lite snabb i fingrarna..
Därför låser jag alltid in mina saker.Fast nu kanske man räknar med att de flesta människorna inte är as? Antagligen dumt att göra det, men ..
snartspensligvegan
2007-11-08, 05:13
ASK = Sveriges ärligaste klubb :thumbup:Man hoppas ju att det fungerar likadant på ÖKK med, men jag vet inte, iaf kan man ju hoppas att grejerna på lyftarflaket får vara kvar ..
Vet inte om det är så drag med att de låter massa folk ifrån KRIS (Kriminellas Revanch I Samhället) komma dit och träna dock, känns ju som man inte litar riktigt lika mycket på dem.
snartspensligvegan
2007-11-08, 05:16
Det är gatubarn, avskum och pack som snor andras saker. Köp eget för helvetet. Nån snodde mitt magnesium sist jag lämnade det kvar där. Ärligt, vem fan tar en sliten magnesiumbit värd 29kr ny?Tja, det är väl förstårligt att någon kanske använder/tar det om det ligger kvar där hela tiden och verkar vara helt glömt/övergivet, jag tror jag har glömt kvar mitt en gång och det försvann, men det är ju ingen allvarlig grej =P, är inte ens säker på det men tror inte jag har hittat den igen =P
Shakemynuts
2007-11-08, 08:32
Nej det är inte 50/50 ärlighet. Det är fortfarande inget annat än stöld. *slap*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.