Visa fullständig version : Ragga på gymmet!
satsa på båda som roccos filmcrew brukar säga
Löjtnant Blank
2007-12-09, 15:59
Någon mer än jag som tycker att det börjar räcka med lama skämt i den här tråden? Det finns liksom 25 sidor nördhumor i början av tråden för den som fortfarande inte fått nog.
Någon mer än jag som tycker att det börjar räcka med lama skämt i den här tråden? Det finns liksom 25 sidor nördhumor i början av tråden för den som fortfarande inte fått nog.
Det verkar bara vara du *slap*
Vill du ha täta intriger osv så är nog kolo fel ställe, desutom är många inlägg allvarliga med en touch av komedi.
Löjtnant Blank
2007-12-09, 16:03
Det verkar bara vara du *slap*
Du svarade två minuter efter mitt inlägg. Jag är ganska säker på att du är den enda som tycker du är rolig just nu.
desutom är många inlägg allvarliga med en touch av komedi.
"satsa på båda som roccos filmcrew brukar säga"
Okej.
Men alltså bruden på gymmet då? Fattade inte hon att det var just hon du stötte på och var intresserad av?
Du svarade två minuter efter mitt inlägg. Jag är ganska säker på att du är den enda som tycker du är rolig just nu.
Ditto:smash:
Du är bara vresig för att du är hungrig.
Löjtnant Blank
2007-12-09, 16:12
agazza, det är inget personligt, jag har inget emot dig. Det är bara det att tråden redan är fylld av skämtinlägg. Jag har normalt sett inget emot halvt oseriösa inlägg, men som sagt... det börjar bli för mycket sådant i just den här tråden. Jag är faktiskt nyfiken på att se hur det hela utvecklar sig.
Jag bor ju med han och jag har så lite att göra ju, men för din skull då när du är så förbannat trevlig.
VasterNorrland
2007-12-09, 22:00
Men alltså bruden på gymmet då? Fattade inte hon att det var just hon du stötte på och var intresserad av?
Jo, det är just det jag också tkr är så frbannat konstigt...Men jag antar och hoppas på att det är min klasskompis & hans tjej som försöker para ihop mej med Amanda. Skulle vara kul att få veta hur det verkligen ligger till :P
VasterNorrland
2007-12-09, 22:02
agazza, det är inget personligt, jag har inget emot dig. Det är bara det att tråden redan är fylld av skämtinlägg. Jag har normalt sett inget emot halvt oseriösa inlägg, men som sagt... det börjar bli för mycket sådant i just den här tråden. Jag är faktiskt nyfiken på att se hur det hela utvecklar sig.
Jag gillar faktiskt att det är en hel del skämt i tråden ! Bara det är lite substans i vad som sägs och inte rent av "gaggel" Precis som du antyder menar jag :P
jontahontas
2007-12-10, 01:33
Asså det är väl sjukt uppenbart för tjejen att du gillar henne. Snackade inte du och hon något i lördags eller?
Sen så tyckte jag "satsa på båda" var rätt roligt, förlåt :(
VasterNorrland
2007-12-10, 12:28
Asså det är väl sjukt uppenbart för tjejen att du gillar henne. Snackade inte du och hon något i lördags eller?
Sen så tyckte jag "satsa på båda" var rätt roligt, förlåt :(
Jag tkr att hon borde förstå det, jag också. Men jag tror och hoppas som sagt på att det är min klasskompis o hans tjej som försöker para ihop mej med Amanda. Det skulle ju vara en bra förklaring. När jag pratade med Sara tkr jag att det känndes som att gnistan fanns där !
Och jag tkr också att "satsa på båda" var rätt roligt :laugh:
Jo, det är just det jag också tkr är så frbannat konstigt...Men jag antar och hoppas på att det är min klasskompis & hans tjej som försöker para ihop mej med Amanda. Skulle vara kul att få veta hur det verkligen ligger till :P
Snackat nått med gymbruden efter helgens bravader? Du lär ju träffa henne på gymmet om inte annat. Helt klart är hon intresserad annars skulle hon ju avvisat dig i första läget. Så jag hoppas att du kommer fortsätta smida medans järnet är varmt! Och glöm inte att uppdatera för bövelen :D
VasterNorrland
2007-12-10, 18:15
Snackat nått med gymbruden efter helgens bravader? Du lär ju träffa henne på gymmet om inte annat. Helt klart är hon intresserad annars skulle hon ju avvisat dig i första läget. Så jag hoppas att du kommer fortsätta smida medans järnet är varmt! Och glöm inte att uppdatera för bövelen :D
Kan inte gymma den här veckan efter att jag har kört ett mördarchinspass med 20 kilosvikt i bältet :P Så jag kommer inte träffa henne den här veckan. Om inte värken i ryggen försvinner vill säga :P
Jag går om 1 timme och 41 minuter. Jag kan ta med telefon ifall du vill snacka med hon :D
VasterNorrland
2007-12-10, 18:23
Jag går om 1 timme och 41 minuter. Jag kan ta med telefon ifall du vill snacka med hon :D
Nej det behövs inte. Jag kommer vara upptagen med att ha telefon sex med din flickvän*cupid* Så det kommer vara upptaget på mitt nr ;)
haha, det var ju det som var dealen, du får allt det tråkiga :D
Jag håller med om att du ska satsa på båda, om nu du vill det men om du verkligen vill ha gymtjejen så lägg krutet på hon! GL!
VasterNorrland
2008-01-08, 23:28
Kommer imorrn ! Jag har ingen dator fungerande dator. Så jag får uppdatera er från skolans datorer imorgon (är hos en kompis nu;) ska precis gå hem) Godnatt
Kommer imorrn ! Jag har ingen dator fungerande dator. Så jag får uppdatera er från skolans datorer imorgon (är hos en kompis nu;) ska precis gå hem) Godnatt
Vem kommer? Hon? Den andra? Du? på båda? :devil: :confused:
Löjtnant Blank
2008-01-08, 23:38
Raggar du fortfarande på samma tjej? I så fall är min spontana tanke att det har gått alldeles för lång tid.
VasterNorrland
2008-01-14, 18:15
Jag har ju inte uppdaterat er på ett tag nu, så jag gör en jättekort summering av vad som hänt sen sist jag uppdaterade er. Men såhär ligger det till:
Jag började umgås lite med tjejen i fråga. Vi har bla. gått på fika, bio, käkat ute, tränat, sett film hemma hos varandra. Vi har blivit jättebra kompisar. Men hur fan kommer man ur det ? Hon ser mej bara som en god vän tror jag (alternativt att hon är lika dålig på att visa vad hon känner som jag är) Nu gillar jag ju henne ännu mer, och jag vill gärna vara mer än vänner ! HJÄLP !!!
Edit: Ja jag vet att jag är totalt värdelös !
Haha, jobbigt läge. Jag har varit med om liknande situation utan att ta mig ur så jag har inga bra tips :p
Säg att du inte vill vara hennes kompis :S
gatewarden
2008-01-14, 18:40
Jag har ju inte uppdaterat er på ett tag nu, så jag gör en jättekort summering av vad som hänt sen sist jag uppdaterade er. Men såhär ligger det till:
Jag började umgås lite med tjejen i fråga. Vi har bla. gått på fika, bio, käkat ute, tränat, sett film hemma hos varandra. Vi har blivit jättebra kompisar. Men hur fan kommer man ur det ? Hon ser mej bara som en god vän tror jag (alternativt att hon är lika dålig på att visa vad hon känner som jag är) Nu gillar jag ju henne ännu mer, och jag vill gärna vara mer än vänner ! HJÄLP !!!
Enkelt, berätta vad du känner. Funkat för mig ett antal gånger.
Löjtnant Blank
2008-01-14, 19:02
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ljbf&r=f
Klassiker. Kompisträsket är ett jobbigt ett. Oftast så är det lättare och snabbare att skaffa en annan tjej istället. Annars är mitt tipps att ta en break från henne och sedan hooka upp henne igen senare. Då får du en viss möjlighet att bygga om er relation.
Du sexar inte till det tillräckligt.
messier11
2008-01-21, 03:33
bump på denna..
nyfiken på hur det gått? super skojig tråd :)
EmCeeMike
2008-01-21, 03:45
Oj knivig situation!
Ta och läs "the game" av neil strauss och se om du kan plocka upp några bra tips på hur du får henne galen i dig!:D
Kan inte gymma den här veckan efter att jag har kört ett mördarchinspass med 20 kilosvikt i bältet :P Så jag kommer inte träffa henne den här veckan. Om inte värken i ryggen försvinner vill säga :P
kan du inte träna på hela veckan efter ett "mördarspass med 20 kilosvikt i bältet" ? det va det disco aktiga jag hört pojk...
men hur som haver, dissar du gym bruden ska du ha spöstraff av alla här på kolo som gett dig råd :D
p.s säg bara att du gillar henne mer än bara kompisar då ni är ensamma o kollar på film, så sa jag till ett av mina ex då jag tog steget och vi blev ihop....iof är vi inte tillsammans nå mer, så du kanske inte ska ta råd från mig =) o skiter det sig med båda brudarna så gör som mig o va singel i 1 år o köp en bil, blir nog bra de :P
säg att du har fått en motorsåg i sidan av ryggen och säg att du kan"masaka" mig?:smash:
VasterNorrland
2008-01-21, 21:49
kan du inte träna på hela veckan efter ett "mördarspass med 20 kilosvikt i bältet" ? det va det disco aktiga jag hört pojk...
men hur som haver, dissar du gym bruden ska du ha spöstraff av alla här på kolo som gett dig råd :D
p.s säg bara att du gillar henne mer än bara kompisar då ni är ensamma o kollar på film, så sa jag till ett av mina ex då jag tog steget och vi blev ihop....iof är vi inte tillsammans nå mer, så du kanske inte ska ta råd från mig =) o skiter det sig med båda brudarna så gör som mig o va singel i 1 år o köp en bil, blir nog bra de :P
Vi får ta o köra ett disco-pass tillsammans nån gång, det tar som faan iaf !! :P Men hur som haver, så börjar det bli så att jag känner mej lite kluven nu. Den andra tjejen är riktigt mysig också ! Kan man vara lite småtänd på båda ? hmm. Jag låter som värsta svinet nu, så det mest rättvisa vore ju om jag inte fick nån av dem antar jag.
Vi får ta o köra ett disco-pass tillsammans nån gång, det tar som faan iaf !! :P Men hur som haver, så börjar det bli så att jag känner mej lite kluven nu. Den andra tjejen är riktigt mysig också ! Kan man vara lite småtänd på båda ? hmm. Jag låter som värsta svinet nu, så det mest rättvisa vore ju om jag inte fick nån av dem antar jag.
haha ja föfan varför inte =)
fråga vad dom båda vill ha, är båda ute efter förhållande så äre kanske mindre bra. du vet det som händer i andra städer har inte hänt alls :D men jobbigt om dom är från samma stad =)
jontahontas
2008-01-21, 22:13
Seriöst - tänk efter på "vad är bäst för mig", och överväg noga om det du kom fram till är värt att följa. Tex kanske det säkrare valet är bättre för dig, men du är lagd på ett sådant vis att du kräver drama i ditt liv och således väljer det som troligtvis inte är bäst för dig. Det brukar nämligen jag göra, och det slutar oftast skitdåligt.
edit; Alltså, den där mysiga tjejen kanske är bättre att satsa på? Vad är du ute efter och vem tror du kommer kunna ge dig detta?
VasterNorrland
2008-01-21, 23:16
Seriöst - tänk efter på "vad är bäst för mig", och överväg noga om det du kom fram till är värt att följa. Tex kanske det säkrare valet är bättre för dig, men du är lagd på ett sådant vis att du kräver drama i ditt liv och således väljer det som troligtvis inte är bäst för dig. Det brukar nämligen jag göra, och det slutar oftast skitdåligt.
edit; Alltså, den där mysiga tjejen kanske är bättre att satsa på? Vad är du ute efter och vem tror du kommer kunna ge dig detta?
Alltså, vad som är smartast ? hmm...Men tror du inte att man mår bäst av att vara med den man gillar bäst ? Då är vi tillbaka där vi var igen då :P Vem är det jag gillar egentligen ?:confused:
jontahontas
2008-01-21, 23:20
Alltså, vad som är smartast ? hmm...Men tror du inte att man mår bäst av att vara med den man gillar bäst ? Då är vi tillbaka där vi var igen då :P Vem är det jag gillar egentligen ?:confused:
Hur vet du vem du gillar mest? Tänk dig in i ett potentiellt förhållande med respektive tjej. Väl där, vem tror du att du i längden gillar mest? Vem är den bästa tjejen för dig?
EmCeeMike
2008-01-21, 23:25
Vilka lyxproblem ändå! Gå runt o va lite småkär i 2 flickor.
Har nog aldrig vart kär.
VasterNorrland
2008-01-21, 23:26
Hur vet du vem du gillar mest? Tänk dig in i ett potentiellt förhållande med respektive tjej. Väl där, vem tror du att du i längden gillar mest? Vem är den bästa tjejen för dig?
Det var ju det jag syftade på :P Jag vet inte vem jag gillar bäst !
Liten Men Fet
2008-01-21, 23:54
Det var ju det jag syftade på :P Jag vet inte vem jag gillar bäst !
Välj inte fel vad du än gör! Då kommer du ångra dig för resten av ditt liv.
Jag hade tagit den snygga, det är alltid det logiska valet. Då vet du att hon iallafall är snygg även om hon senare visar sig vara galen.
Om du väljer den som är mindre snygg och hon visar sig vara galen så kommer du gå runt och tänka "Jag valde den mindre snygga tjejen som visade sig vara galen framför den snygga som kanske inte är galen."
Är man med en riktigt snygg tjej så har man alltid det att falla tillbaka på, hon var iallafall snygg.
messier11
2008-01-22, 01:29
Jag hade tagit den snygga, det är alltid det logiska valet. Då vet du att hon iallafall är snygg även om hon senare visar sig vara galen.
Om du väljer den som är mindre snygg och hon visar sig vara galen så kommer du gå runt och tänka "Jag valde den mindre snygga tjejen som visade sig vara galen framför den snygga som kanske inte är galen."
Är man med en riktigt snygg tjej så har man alltid det att falla tillbaka på, hon var iallafall snygg.
hahahaha iskallt..
Väldigt rolig tråd, men.. ragga på gymmet? ;s Träna på gymmet!
Visst visst men det resonemanget håller liksom inte när hon står framåtlutad med en hantel i ena handen och urringning. Då tar man alla tidiagre sedda coleman-filmer och kastar i papperskorgen och bara tänker på henne.
Hur har det gått VasterNorrland? :D
Tänkte samma sak, ragga kan man göra resterande timmar av dygnet. Gymmet tränar man, inte raggar.
Tänkte samma sak, ragga kan man göra resterande timmar av dygnet. Gymmet tränar man, inte raggar.
Det är mer vila en träning i dom flestas gymträning. Klart man kan ragga.
Löjtnant Blank
2008-02-03, 15:35
FAKKING HARDKOR!! U GUYS ROCK
gatewarden
2008-02-28, 02:42
Hur har det gått för dig?
Jag går fram till henne, precis när hon har avslutat ett set. Hon tittar på mej medans jag börjar närma mej. Det är då det händer ! Mitt huvud blir totalt tömt på alla era tips o min självsäkerhet måste ha gått och duschat eller nåt liknande. Så när jag väl är framme så utbryter PANIK ! Jag vet inte vad ja ska säga (undrar om hon såg att jag skakade av nervositet) Så det som spontant kommer fram är "Din bak såg väldigt fin ut" när det jag planerat säga helt enkelt var att hennes böjar såg fina ut.
haha! är du på riktigt? :hbang:
Tuggar ni taggtråd och torkar er i röven med treans sandpapper också eller?
Animalistic
2008-02-28, 10:55
ragga på!
Håller med dig. *cupid*
VasterNorrland
2008-02-28, 11:46
Brudar är skitjobbiga PUNKT
En liten bump på denna tråd.
Är det ok att visa intresse för en tjej på gymmet? Jag tänker att det kanske är ett olämpligt ställe att göra så, i och med att båda frekventerar gymmet regelbundet samt att det kanske inte är ett ställe som bör förknippas med "raggning"?
Givetvis handlar det inte om något sorts brutal-raggande, utan att endast lite försynt försöka visa sitt intresse? Anledningen till min fråga är att jag de senaste veckorna sett en tjej regelbundet på gymmet som verkligen är en fröjd för ögat.
Ibland tror jag t.o.m. att småtittandet är ömsesidigt mellan oss, men sånt är ju givetvis svårt att avgöra...
machine gun
2008-11-04, 18:39
Är det ok att visa intresse för en tjej på gymmet? Jag tänker att det kanske är ett olämpligt ställe att göra så, i och med att båda frekventerar gymmet regelbundet samt att det kanske inte är ett ställe som bör förknippas med "raggning"?
Givetvis handlar det inte om något sorts brutal-raggande, utan att endast lite försynt försöka visa sitt intresse? Anledningen till min fråga är att jag de senaste veckorna sett en tjej regelbundet på gymmet som verkligen är en fröjd för ögat.
Ibland tror jag t.o.m. att småtittandet är ömsesidigt mellan oss, men sånt är ju givetvis svårt att avgöra...
Du kan ju alltid testa att prata med henne. Då lär du ganska snabbt märka om det finns något intresse tillbaka.
Försök pricka henne påväg ut/vid vattenkranen i så fall. Ser hon hyfsat bra ut får hon nog stå ut med massvis med blickar under passen som kan vara lagom störiga.
Klart man kan, därför vi är på denna jord :)
Du kan ju alltid testa att prata med henne. Då lär du ganska snabbt märka om det finns något intresse tillbaka.
Mmm.
Men som Lotix är inne på, så kan jag tänka mig att en söt tjej såsom denna kan bli störd och besvärad av att hamna i en sådan situation. Hon är ju där för att träna i första hand, och det känns lite som man bör respektera det.
Sen är det ju liksom så att jag knappast har någon anledning att prata med henne. Så om jag nu skulle göra det, så vore det nog ganska uppenbart att oavsett vad jag säger så kommer det tolkas som ett raggningsförsök.
Äsch jag vet inte...
miss_incorrigible
2008-11-04, 22:33
Jag börjar bli allt mer övertygad om att gym är till för att ragga och raggas på. Alla dessa svettiga människor som svettas ihop.. och grejer.
Liten Men Fet
2008-11-04, 23:45
Mmm.
Men som Lotix är inne på, så kan jag tänka mig att en söt tjej såsom denna kan bli störd och besvärad av att hamna i en sådan situation. Hon är ju där för att träna i första hand, och det känns lite som man bör respektera det.
Sen är det ju liksom så att jag knappast har någon anledning att prata med henne. Så om jag nu skulle göra det, så vore det nog ganska uppenbart att oavsett vad jag säger så kommer det tolkas som ett raggningsförsök.
Äsch jag vet inte...
Men det kanske inte bara är negativt, hon vet att du tar kontakt med henne för att du kanske är lite intresserad. Om du sköter det snyggt och inte är påträngande så är det inget problem tycker jag, hon får antingen flörta tillbaka eller visa att hon inte är intresserad.
Är hon inte intresserad så får man ju backa undan, kan säga hej när man ser henne igen men man behöver ju inte söka kontakt. Är hon också lite intresserad så är det ju bara att försöka ta något träningspass tillsammans sen gå hem till henne å duscha.
Aaargh...
Idag såg jag henne igen på gymmet. Jag som föresatt mig att säga 'Hej' lite diskret till henne. Hade verkligen arbetat med mina hemma-snickrade mentaliseringstekniker för att göra detta.
Men icke sa nicke. Fyfan för denna blyghet. Så fort jag ser henne förlamas tungan. Fattar inte hur en tjej kan orsaka sådan handlingsförlamning hos mig...
*suck*...Får väl fortsätta att fantisera om det där läget, då tiden går i slowmotion och alla omständigheter omkring mig talar för att nu är läget att säga ett litet, försynt 'hej'...*screwy*
tycker denna tar allt om de inte har sagts
jag säger inte de här för att impa på dig, men jag är Stålmannnen
ARMSTARK
2009-01-09, 12:19
Säg så här:
Jag har sett hur du tittar på mig och jag vill bara säga att jag inte gillar att bli betraktad som ett stycke kött!
Mickeee?
2009-01-09, 12:23
lee gå fram och säg "hej"...kommer inte att hända någonting dåligt av det :)
userfriendly
2009-01-09, 13:27
Det är väl bara att börja prata lite, fråga om vad som helst... låtsas som om att du inte raggar.
bara du låter henne vara om hon inte är intresserad...
Bästa tillfället i vår lokal att ragga måste vara i den gemensamma bastun :naughty:
Eller kanske inte.....:em:
Edit: Detta är alltså inte någon invit för alla tjejer som ser detta att åka till Falkenberg för att basta, även om det ser ut så.
Mickeee?
2009-01-09, 13:33
låtsas om som man inte raggar tycker jag personligen är töntigt...tror du inte hon förstår det ändå? :)
Simon Eng
2009-01-09, 14:39
Dra några raggningsrepliker:)
Alla dessa kurvor, och jag som inte har några bromsar!
Synd att de inte fanns en 8:de medlem av de 7 små dvärgarna, då skulle den heta söter och vara du!
Ursäkta, jag behöver en tjej vars namn inte slutar på .JPEG
Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
Det lär ju funka ;)
Det lär ju funka ;)
Det tror jag inte.
Keffa förslag från alla här på brädan.....
Kör knäböj när hon är i närheten eller någon annan tung basövning...när hon är riktigt nära lägger du av en riktig brakfis. Lägg ifrån dig vikterna, titta på henne och säg... "Man säger faktiskt prosit..." sen kör du nästa set.
Bästa Gym-Icebreaken ever!
CrilleVelin
2009-01-09, 17:39
Keffa förslag från alla här på brädan.....
Kör knäböj när hon är i närheten eller någon annan tung basövning...när hon är riktigt nära lägger du av en riktig brakfis. Lägg ifrån dig vikterna, titta på henne och säg... "Man säger faktiskt prosit..." sen kör du nästa set.
Bästa Gym-Icebreaken ever!
Hahhah de vill jag se någon göra :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.