Visa fullständig version : Bra Bulk
yfaV4knDh5E
Takeru Kobayashi tränar inför en ätartävling.
paddanboy
2007-10-11, 12:05
Kan det där verkligen vara nyttigt?
Slartibartfast
2007-10-11, 12:08
Han måste ju köra IF då han ser så vältränad ut trots allt.
Borde inte magen svälla upp något sjukt efter den mängden?
Krille 87
2007-10-11, 12:39
Åhh fy fan! 10 kg mat under en sittning! *popcorn*
Åhh fy fan! 10 kg mat under en sittning! *popcorn*
Lätt.
Krampus consider 22 pounds of food as an appetizer.
Tricklev
2007-10-11, 12:58
Imponerande fysik.
Shit, inte dåligt. Undra hur länge han väntar till nästa måltid.
Shit, inte dåligt. Undra hur länge han väntar till nästa måltid.
2-3h.
Scratch89
2007-10-11, 14:14
2-3h.
Det gäller ju att inte bli katabol. :D
Det gäller ju att inte bli katabol. :D
Du fattade :D
Eddie Vedder
2007-10-11, 16:46
Skulle vara fruktansvärt intressant med en undersökning på killens magsäckstömning efter det där.
Det var ju FRUKTANSVÄRT fett, inte bara massa kolhydrater från pastan. Flera stycker avocados och sjukt mycket olja och grädde etc.
Tar nog hyfsat många timmar för den magsäcken att bli tom.
För att inte tala om den katastrofala rännskitan han lär få.
Holy shit!
Takeru är ju aningen mer matglad än vad jag är.
Jag blev mätt av att bara titta! :D
Cerberus
2007-10-11, 17:46
har läst att hans magsäck är speciellt placerad i hans mage vilket antagligen ger honom någon slags fördel.
Liten Men Fet
2007-10-11, 18:03
har läst att hans magsäck är speciellt placerad i hans mage vilket antagligen ger honom någon slags fördel.
Ja undrar om han inte har nån slags störning så han inte riktigt känner hur mätt han är. Det är ju sjuka mängder mat han trycker i sig! Men man får lite perspektiv på sina egna portioner, det borde inte vara omöjligt att gradvis stega upp portionerna så man kan äta 2-3 ggr så mycket som nu. Frågan är vad nyttan är.
Eddie Vedder
2007-10-11, 18:09
Men man får lite perspektiv på sina egna portioner, det borde inte vara omöjligt att gradvis stega upp portionerna så man kan äta 2-3 ggr så mycket som nu.
Det sjuka är ju att han knappast har haft mycket tid till att gradvis öka sitt intag, han har tävlat i att äta mest sen han va liten. Tror killen var 14 år när jag såg honom vinna en hot dog-ätartävling.
Det var en liten spinkig asiat mot tre feta vuxna amerikaner. Han vann ÖVERLÄGSET! Helt ofattbart, hade man lagt all den korv i bröd i en hög hade den troligtvis motsvarat 1/3 av hela killens kroppsmassa.*spy*
Liten Men Fet
2007-10-11, 18:30
Det sjuka är ju att han knappast har haft mycket tid till att gradvis öka sitt intag, han har tävlat i att äta mest sen han va liten. Tror killen var 14 år när jag såg honom vinna en hot dog-ätartävling.
Det var en liten spinkig asiat mot tre feta vuxna amerikaner. Han vann ÖVERLÄGSET! Helt ofattbart, hade man lagt all den korv i bröd i en hög hade den troligtvis motsvarat 1/3 av hela killens kroppsmassa.*spy*
Då måste han ju ha nån medfödd defekt, eller superkraft om man så vill, som gör det möjligt för honom att stoppa i sig en sån oerhörd mängd mat.
Emil_Larsson
2007-10-11, 18:39
Hade precis käkat 3 mackor då jag tittade på den killen och fattar f*n inte hur det där går till :D
Enligt ett par tidningsartiklar jag inte hittar nu så tränar han tydligen genom att svälja stora mängder vatten för att töja magen.
Fan vad sugen på en thai bufé jag blev av klippet :S
Nitrometan
2007-10-11, 19:17
Tar nog hyfsat många timmar för den magsäcken att bli tom.
Han kanske kan krekas?
Eddie Vedder
2007-10-11, 19:20
Han kanske kan krekas?
Fortfarande tar det en ruskig tid skulle jag tro.
rikigt häftigt iaf, helt jävla sjukt.
Han kanske kan krekas?
Han får stå och spy i 15 minuter.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.