Visa fullständig version : Namnsdag/födelsedagprogram
Pudzianovski
2007-10-08, 20:43
Har svårt att hålla koll på när alla fyller år och har namnsdag och så vidare.
Finns det något program eller liknande som man kan ladda hem och fylla i så man blir påmind?
:confused:
Tricklev
2007-10-08, 20:59
Din mobiltelefon? ;)
blekfet2
2007-10-08, 21:21
Hört rykten om att Microsoft skapat något som tydligen kommer kallas Kalender.. :D
Pudzianovski
2007-10-08, 21:27
Hört rykten om att Microsoft skapat något som tydligen kommer kallas Kalender.. :D
Outlook? eller vad? Vill helst ha något gratis.
Din mobiltelefon? ;)
Står ingan namn i min mobil tyvärr. Dessutom lättare at skriva in och arbeta med datorn än en lite mobil.
Jag skulle tycka det vore najs med nåt man INTE behöver kolla själv i för att ha koll, kan tänka mig att det är nåt liknande pudde /vet fortfarande inte om d är ok att kalla dig det så jag fortsätter)är ute efter.
Jag hade (har?) någon form av kalender på nätet som skickade ut påminnelser "REMINDER" stod det i ämnesrutan, tror dock jag blockade det som skräppost eftersom det jag skrivit in påmindes om i åratal ("tenta 5/1" år efter år typ..födelsedagarna var däck rätt bra att bli påmind om år efter år).
Någon som vet någon sådan sida tex? Det kräver ju iofs att man kollar mailen, men det är iaf för mig lättare gjort än ha stenkoll i kalendern.
reinholdsson
2007-10-08, 21:29
www.kalender.se kanske funkar? Dessutom går den ju att nå överallt.
Pudzianovski
2007-10-08, 22:55
calendar.google.com
Verkar faktiskt som det vettigaste alternativet. Tack.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.