Visa fullständig version : ny mp3spelare. vilken ska jag välja?
min gamla spelare har lagt av nu, och då behöver jag en ny förståss. vad ska jag välja för någon?
jag andvänder spelaren mestadels på jobbet.
krav:
minst 20 gb
bra batteritid (och självklart uppladdningsbart)
radio
har haft en creative zen touch 20 gb så jag vill inte byta ner mig. funderar på ipod men har ingen erfarenhet av dom själv.
(sökte och hittade bara äldre trådar från 2006, så va de sagt med ;) )
www.apple.se
iPod Touch är riktigt najs.
rosisbägen
2007-10-02, 08:31
Har en ipod nano, bra skit förutom att batteriet inte är så bra. Dock den tidiga modellen så troligtvis därför.
Har en ipod nano, bra skit förutom att batteriet inte är så bra. Dock den tidiga modellen så troligtvis därför.
Finns nano med 20+GB?
Finns nano med 20+GB?
Köp 2st på 8GB och 1st på 4GB =)
hahavaffan
2007-10-02, 10:27
Köp 2st på 8GB och 1st på 4GB =):thumbup:
de "Nya" ipod classic är ju väldigt prisvärda. En sådan hade jag nog köpt om jag varit i köpsvängen atm.
Alla ovanstående förslag har givetvis radio, så det är bara att köra på.
Frippe_L
2007-10-02, 14:23
Alla ovanstående förslag har givetvis radio, så det är bara att köra på.
;)
Ja det var bra tips han fick haha.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=73748
denna har iaf en del av kraven du har Srednq
panzerpig
2007-10-02, 15:09
vad jag läst så anses creative ha bättre ljud än ipod. (creative är ju också stora ljudkortstillverkare..)
varför inte köpa en ny creative eller köra på den du har?
creative släpper oftast liknande produkter som apple gör, fast dom släpper dom några månader senare. kolla zen stone och shuffle..
Köp en iPod classic 80 gb. Sjukt prisvärd.. Innehåller dock INTE radio, men går att köpa till.. Sony har bäst ljud på deras musikspelare eftersom de har megabass trademark vilket ger dem ett helt sjukt bra ljud och ruggig bas.. Har ipod classic själv och skulle aldrig byta den dock, möjligtvis mot en touch
Sony har bäst ljud på deras musikspelare eftersom de har megabass trademark vilket ger dem ett helt sjukt bra ljud och ruggig bas..
Öh, va?
http://www.pricerunner.se/pu/11-740019/MP3-spelare/Creative-Zen-Vision-W-30GB-Black-anvaendarrecensioner
:thumbup:
Öh, va?
Han sa att Sony har bäst ljud pga Megabass.
Om du bryr dig om ljudkvalitet bör du kika på iRiver eller iAudio.
...eller Sony med Megabass (tm), förstås.
Är det denna som gäller om jag vill ha 40gb+ på mina nya mp3spelare?? Vill ju dessutom ha bra ljud ala Sony osv, förslag?
Köp en iPod classic 80 gb. Sjukt prisvärd.. Innehåller dock INTE radio, men går att köpa till.. Sony har bäst ljud på deras musikspelare eftersom de har megabass trademark vilket ger dem ett helt sjukt bra ljud och ruggig bas.. Har ipod classic själv och skulle aldrig byta den dock, möjligtvis mot en touch
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.