Logga in

Visa fullständig version : påskgodis

Turbo
2003-04-19, 16:09
tjena någon mer än jag som fick påskgodis (påskägg) ? bara undrar när man ska äta detta när man är inne på en deff period? :eating: :nono:

Wilson
2003-04-19, 16:12
klart:) fassan gömde det i trådgården oxå hehe

förresten, ät det på din ätardag såklart

King Grub
2003-04-19, 16:24
Självklart! Påskgodis regerar! Om du tränar under påsken (självklart igen!) kan du naturligtvis äta det efter träningspasset, istället för dextropur eller vad du i vanliga fall använder. Själv äter jag alltid lösgodis efter träningen, men nu i påsktider blir det lite extra. Idag tryckte jag ner 400 gram löst efter armpasset. :hbang:

Turbo
2003-04-19, 16:28
men jag har inte rört mig så mycket idag känner mig slö så är nog inte så bra och äta det nu... men det måste ju bli uppätet :hbang:

King Grub
2003-04-19, 16:30
Är det påsk så är det. Det är bara en gång om året trots allt. I och för sig brukar jag säga samma sak om jul. Och midsommar. Och nyår. Och födelsedagen.

Turbo
2003-04-19, 16:33
ja men det är ju så :cool: det är bara till att köra hårdare på konditionen ... så bränner man bort det efter ett tag :bpump: ska köra kondition (fettförbränning) i morgon ... stå o trampa i 40 min sedan träna styrka :bpump: :bpump: :eating:

ivandrago
2003-04-20, 13:08
slog nytt reckord och käkade 650g lösgodis på en gång :thumbup: det var mest choklad :eating:
den kaloribomben var nog inte nådig, men jag lovar att jag inte kommer vara sugen på godis de närmsta veckorna :smokin: