Visa fullständig version : En fråga för er kära GBGare lr ni som diggar Götet
Tjenare!
Det är såhär att jag och några polare är helt galna i sushi, vi har försökt att hitta sushibuffér här i GBG men har bara hittat en hittills. Så nu till mina frågor:
Ett ställe som heter yammmy lr nåt sådant har sushibuffé, någon som testat sushin där?
Känner ni även till någon annan sushibuffé förutom Yammy?
Tacksam för svar ;)
Granatgiraffen
2007-09-29, 09:54
Skit i buffé. Sushi m.m. som ligger där på en tvärgata vid Linné är jävligt god. Ta den.
heter den Sushi m.m?
anledningen till att vi vill hitta en vettig buffé är att vi tkr det är ganska dyrt med sushi och vi vill äta massviss med sushi till ett visst pris ;)
Granatgiraffen
2007-09-29, 10:01
heter den Sushi m.m?
anledningen till att vi vill hitta en vettig buffé är att vi tkr det är ganska dyrt med sushi och vi vill äta massviss med sushi till ett visst pris ;)
Aha! Ja sushi m.m eller mm, eller vad det är, blir nog rätt dyr. får inte speciellt stora bitar där.
Däremot JÄTTEBITAR får man på sushibutiken som ligger vid tvärgatan på linnégatan vid prinsgatan. Jävla bergbitar... fast det gillar inte jag. Men det kanske ni snåla ungdomar gör?! Pröva den då! Ta med dig en pizza upp till mig sen.
Enligt rykte så ska "supersushi" på nordstan vara bästa stället i göteborg. Själv har jag bara varit och ätit på "The Japan Shop" och det var ganska kasst.
Enligt rykte så ska "supersushi" på nordstan vara bästa stället i göteborg. Själv har jag bara varit och ätit på "The Japan Shop" och det var ganska kasst.
supersushi har jag ätit på skitmånga ggr, inte den i nordstan just men de har riktigt god sushi, dock väääldigt stora bitar :P, tar typ 3tuggor att få i sen en sådan hehe.
Hur många bitar orkar ni egentligen? De flesta av mina kompisar blir väldigt mätta på 8-10 bitar.
Asien Köket utanför Nordstan mot Lilla Bommenspårvagnshållplatsen hade bäst sushi i stan, men jag vet inte vad som har hänt med dem.
De på prinsgatan är ruggigt bra, jag brukar orka ungefär hälften av mina 10 bitar där.
Min erfarenhet utav sushibufféer är just att sushibitarna blir mindre och allmänt sämre. Men det kanske bara är jag som tycker det? :confused:
Hur många bitar orkar ni egentligen? De flesta av mina kompisar blir väldigt mätta på 8-10 bitar.
Klena polare. Min flickvän åt nåt som kallades för sumo på menyn. 25 bitar. Jag brukar bli rätt mätt runt 15, sen trycker man i sig 5 till.
Har provat buffé en gång, men riset var katastrof, som gummi. Hädanefter får det kosta lite extra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.