Visa fullständig version : Så här skaffardu röd bakgrundsfärg på skrivbordet
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article888778.ab
Tricklev
2007-09-28, 13:40
Lol
Handcuff
2007-09-28, 13:41
Tack!
gnagaren
2007-09-28, 13:42
Som Jay Leno alltid säger under sina "This week headlines": "This is so stupid"!
NiXPhoenix
2007-09-28, 13:52
Jag kopplade inte först, tänkte att det är enkla datortips för de mest oerfarna användarna som man kan skratta åt.
Sen tittade jag på nyheten om de röda t-shirtsen som de delat ut... Fånigt tänkte jag.. . Sen när jag kom tillbaka till tråden och läste Gnagarens inlägg, då lossnade det.
Trögtänkt man kan vara :thumbup:
Och än en gång tjänar AB pengar på att den ena dumskallen efter den andra ska skratta åt dem. AB skrattar nog själva hela vägen till banken.
NiXPhoenix
2007-09-28, 14:05
Och än en gång tjänar AB pengar på att den ena dumskallen efter den andra ska skratta åt dem. AB skrattar nog själva hela vägen till banken.
Du menar att vi klickar vilt på deras annonser?
Jag brukar nog inte hitta så fascinerande annonser på just AB, däremot läser jag ofta både en och två artiklar till när jag klickat på en länk dit. Har uppenbarligen en fablesse för kändisnyheter.
Men jag tror inte de tjänar mkt, om ens några pengar på mig.
Många besökande på sidan - många annonsörer - mycket pengar. Logik.
Många besökande på sidan - många annonsörer - mycket pengar. Logik.
Logik? Något nytt va?
ErikWrestlingFreaket
2007-09-28, 14:57
VI kan skratta åt dom och känna oss överlägsna och dom tjänar pengar, alltså en situation alla tjänar på!
Bronkitkorv
2007-09-28, 15:14
Och kolozzeum skrattar åt oss alla med sin jävla google reklam.
Och kolozzeum skrattar åt oss alla med sin jävla google reklam.
Och eftersom vi alla är kolozzeum så skrattar vi åt varandra. :thumbup:
Liten Men Fet
2007-09-28, 16:50
Röd bakgrundsfärg på skrivbordet känns som en mäktig spark i skrevet på militärjuntan i burma... Känns verkligen bra att för en gångs skull få möjligheten göra lite skillnad här i världen istället för att bara stå tyst brevid och titta på. Upp på barrikaderna.
Deceiver85
2007-09-28, 16:54
Skribenten av artikeln, Joakim Ottosson måste vara jäkligt inne på high-tech och datamaskiner :D
Och eftersom vi alla är kolozzeum så skrattar vi åt varandra. :thumbup:
när får jag min check? :confused:
Absinteh
2007-09-28, 20:12
när får jag min check? :confused:
När du har 10.000 posts.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.