Visa fullständig version : Vad heter tv-serien?
Jag söker en tv-serie. Jag tror den går på kanal 6 och den handlar om en polis, eller snarare nån slags "forensic detective" som är expert på blod. Det paradoxala är att polisen även är seriemördare.
Hjälp Grisen, vad heter serien?
Jag söker en tv-serie. Jag tror den går på kanal 6 och den handlar om en polis, eller snarare nån slags "forensic detective" som är expert på blod. Det paradoxala är att polisen även är seriemördare.
Hjälp Grisen, vad heter serien?
Dexter?
Det stämmer ju era tjockisar, tack så mycket!
King Grub
2007-09-25, 19:24
Bäst.
Bäst.
Riktigt bra serie! Såg mitt första avsnitt av en slump för några dagar sedan. Har inte kunnat släppa det sen dess, jag måste ha mer...
Såg ett avsnitt igår, var intressant.
Pepparkakssmurfen
2007-09-25, 20:21
Har inte sett ett enda avsnitt.
Låter faktiskt lite sevärt.
machine gun
2007-09-25, 20:33
Den var bra några avsnitt, men sen tröttnade jag. Kändes som att alla var likadana.
Den var bra några avsnitt, men sen tröttnade jag. Kändes som att alla var likadana.
Då missade du något. Det var efter först efter några avsnitt det blev riktigt bra. Kan vara den bästa serien jag har följt. I alla fall senare delen av s1.
Slartibartfast
2007-09-25, 20:53
Jeps. Bäst nånsin.
Bästaste serien i världen!!!!!!11111
NiXPhoenix
2007-09-25, 21:52
Smith är den bästa serien jag nånsin sett (nästan iaf), fast jag har aldrig sett Dexter då. :P Ska kolla gårdagens nu tror jag.
En väldigt förlösande serie, men även välgjord,. :)
Jag såg det första avsnittet, men jag gillade det inte så mycket...
Jag såg det första avsnittet, men jag gillade det inte så mycket...
Starta en sån tråd då, tönt benke!
Hädare!! (ni som inte gillar Dexter)
Pez är även med i ett par avsnitt
Pudzianovski
2007-09-25, 23:08
Finns en tråd om Dexter redan. Dessutom har ju trådskaparen fått svar på sin fråga.
NiXPhoenix
2007-09-25, 23:13
Kul serie.
Hans fosterpappa verkar varit schysst också. :)
Håll dig till djur. Nähä, men ta ondo människor istället då. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.