Visa fullständig version : Ringa-in-program är inte alltid skittråkiga
JustinCredible
2007-09-22, 23:30
m20TSyaEEHc
Har sett. Så jävla bra! :D
:laugh:
Faaan vad hemskt :D
Muskelbyggaren
2007-09-22, 23:33
Minen hon gör i det ögonblick hon inser att det inte går att hålla tillbaka är, lustig. :laugh: Hade hon mensvärk förresten?
Minen hon gör i det ögonblick hon inser att det inte går att hålla tillbaka är, lustig. :laugh: Hade hon mensvärk förresten?
Jag vet inte, hon var rätt otydlig på den punkten.. ;)
Alltså, STACKARS, jag brukar lida av att se folk i liknande situationer på tv men jag har nog blivit hjärtlös för jag garvade mest.. :D
Haha ne fy fan va pinsamt, stackars tjej.. :P
Hahaha, förhelvete. Så dåligt var väl inte han svar!
"Vad har du för svar?"
"Töm"
"UÄÄÄÄÄCKK!!"
Hahhahaaaaahahah, men hon reder upp situationen fint med tanke på vad som hände.
Det sköna är när hon kommer tillbaka från insidenten: "WOOOOOOOO!"
Det kunde inte hänt bättre på NÅGON person i världen säger jag bara... :D
HAHA!! (personligt hat mot programmen, programledarna osv.)
skrattade så mycket att jag trillade ner från stolen. Troligtvis bland det roligaste jag sett.
Hur kan han i telefonen hålla sig för garv?
Eddie Vedder
2007-09-23, 06:53
Jag tycker hon är sjukt beundransvärd. Först spyr hon mitt i TV och sedan pallar hon att sätta sig igen och bara köra på. Och den självironin också, jag tycker hon hanterar situationen helt otroligt bra!
Hahah. Usch, vad hemskt. Starkt av henne att inte flippa i och för sig. :thumbup:
Shakemynuts
2007-09-23, 07:14
Jepp, riktigt starkt! Snygg var hon också! :D
Finns en annan video, borttagning från en musikvideo tydligen:
klick klick (http://www.collegehumor.com/video:1723714)
Vågar inte titta, men spyr hon bara rakt ut..??
Vågar inte titta, men spyr hon bara rakt ut..??
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article842157.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article842157.ab
Just det där jag inte vela se.. *spy*
Eddie Vedder
2007-09-23, 09:12
Måste bar asäga det igen: Satan va jag är imponerad av hur hon hanterar det! Spyr rakt ut, sedan är hon bara tillbaka "fit fot fight" igen, skämtar om situationen och bara kör.
Hon mår dåligt p.g.a. mensvärk helt enkelt, det är direktsändning och man är inte mer än människa.
Hon ska ha sjukt mycket cred för hur hon fixar till det där!:thumbup:
rememberence
2007-09-23, 09:14
Hon mår dåligt p.g.a. mensvärk helt enkelt, det är direktsändning och man är inte mer än människa.
Jag håller faktiskt med där!
Shakemynuts: fy fan det där mådde jag illa av.
Just det där jag inte vela se.. *spy*
Tänkte att det kanske var lättare att se det på bild för dig men det var det tydlige inte. Ber om ursäkt om du kastade upp frukosten nu.
Måste bar asäga det igen: Satan va jag är imponerad av hur hon hanterar det! Spyr rakt ut, sedan är hon bara tillbaka "fit fot fight" igen, skämtar om situationen och bara kör.
Jag håller verkligen med:thumbup: Skulle va kul att se hur producenten reagerade:D
Tänkte att det kanske var lättare att se det på bild för dig men det var det tydlige inte. Ber om ursäkt om du kastade upp frukosten nu.
Tanken var ju god, det får jag tacka för, men jag är emetofob så det där var lika illa.. Frukosten kom inte upp, men jag fick springa bort från datorn illa kvickt :em:
Vilken härlig tjej. Helt klockrent att hon kan skratta åt sig själv och hela situationen och bara köra på. Men hjälp vad roligt det var :D
Sådana tjejer får mig knäsvag :em:
klick klick (http://www.collegehumor.com/video:1723714)
Okej, vad är det som händer där egentligen?
Granatgiraffen
2007-09-23, 10:37
Hanterade hon det bra? Genom att säga att hon hade mensvärk blabla antal gånger? Antar att människor har olika sätt att se på hur man hanterar en situation bra.
Jag säger bara. Jag måste bara tala om.. Bingolotto nästa!
Eddie Vedder
2007-09-23, 10:47
Hanterade hon det bra? Genom att säga att hon hade mensvärk blabla antal gånger? Antar att människor har olika sätt att se på hur man hanterar en situation bra.
Vad skulle hon gjort då?
Vägrat fortsätta med programmet? Låtsats som ingenting alls? DÅ hade det känts pinsamt, går ju lixom ionte att kamma över en sån grej
Emil_Larsson
2007-09-23, 10:51
Haha fyfan.. Starkt jobbat att göra det bästa av situationen :D undra vad han som ringde tänkte... haha.. precis då hon spydde trodde jag hon blev förvånad över svaret så hon spydde typ, men sen visade det sig att hon hade mensvärk hahahaha :D
Finns inget bättre sätt att göra reklam för sig själv och fixa publicitet även om det denna gång var omedvetet, kommer troligtvis få se henne sitta och berätta om incidenten på talkshower i framtiden gissar jag. :D
Strongt gjort att fortsätta!
Slartibartfast
2007-09-23, 11:06
jag är emetofob
+1
Måste dock hålla med Eddie. Hon är ett sant proffs.
haha, nice... Vem vet, hon var väl bakis..
Lasse Kongo
2007-09-23, 11:11
Äckligt, stackars tjej med.
Sjuka människor som tycker det är kul när folk spyr i tv.
Slartibartfast
2007-09-23, 11:13
Jag tycker inte det är kul för fem öre. Jag sympatiserar enormt med tjejen. jag är emetofob och detdär vore nog det värsta som kunde hända mig. Hon hanterar det på ypperligt sätt.
Underhållningsvärdet höjdes rejält av den insidenten dock.
Visst, synd om tjejen osv.
Shakemynuts
2007-09-23, 11:51
Okej, vad är det som händer där egentligen?
Hon skiter på sig.
hahavaffan
2007-09-23, 12:34
Fyyyyfaaaaaaaaaaaaan vilken svinig spya :D
Pellefant
2007-09-23, 12:47
Det mest underliga är att någon faktiskt spelat in detta program. :confused:
blekfet2
2007-09-23, 12:50
haha klockrent :D
Metal_boy_
2007-09-23, 13:30
Absolut! Det där skulle nog folk med scenskräck eller folk som är rädda för att spy rakt ut bland folk se!
Herr Oberst
2007-09-23, 14:15
Inte ett dugg synd om henne. Mitt förakt mot dessa människor är så stort så det finns inte ens ord så det räcker till. Att hon kan köra vidare är inte heller särskilt starkt tycker jag med tanke på hur kändiskåta dessa "programledare" är. Att stå och babbla i 60 minuter om ett enda ord som hela Sveriges befolkning listade ut efter 5 sekunder...Bläää...
De här programledarna måste ju verkligen ha svårt att se sig själv i spegeln efter varje program. Hur kan dem leva med sig själv?
Slartibartfast
2007-09-23, 14:36
Inte ett dugg synd om henne. Mitt förakt mot dessa människor är så stort så det finns inte ens ord så det räcker till. Att hon kan köra vidare är inte heller särskilt starkt tycker jag med tanke på hur kändiskåta dessa "programledare" är. Att stå och babbla i 60 minuter om ett enda ord som hela Sveriges befolkning listade ut efter 5 sekunder...Bläää...
De här programledarna måste ju verkligen ha svårt att se sig själv i spegeln efter varje program. Hur kan dem leva med sig själv?
HAHAHA! :laugh:
Varför så mycket hat? :D
piraten99
2007-09-23, 15:45
Vad skulle hon gjort då?
Låtsats som ingenting alls?
ja, de skulle va hardcore!
Musselbank
2007-09-23, 15:57
Är det inte lite missriktat att förakta dem som förnedrar sig...
Jag tycker inte det är kul för fem öre. Jag sympatiserar enormt med tjejen. jag är emetofob och detdär vore nog det värsta som kunde hända mig. Hon hanterar det på ypperligt sätt.
Hur grejar du att känna sympati..?? I min bok är alla som spyr bara äckliga, kan inte med sympati när det kommer till kräks..
Slartibartfast
2007-09-23, 21:18
Hur grejar du att känna sympati..?? I min bok är alla som spyr bara äckliga, kan inte med sympati när det kommer till kräks..
Så hardcore är jag inte.
Aktiviteten i sig själv är skitäcklig, men personen är ju inte äcklig för det.
jag ville bara meddela att följande video har setts av mer än 250.000 människor numera, upplagd på break.com (inte jag som lade upp)
Så hardcore är jag inte.
Aktiviteten i sig själv är skitäcklig, men personen är ju inte äcklig för det.
Du har eg rätt, men just i det ögonblicket då det sker så är personen äcklig, fast det är ju paniken som talar iofs..
Slartibartfast
2007-09-23, 21:49
jag ville bara meddela att följande video har setts av mer än 250.000 människor numera, upplagd på break.com (inte jag som lade upp)
Den finns på typ alla klipp-sidor nu.
Äckligt, stackars tjej med.
Men det sjuka är ju inte spyan, utan att hon blir så jäkla stressad att hon tusen ggr upprepar att hon har mens "jag måste bara säga det, att jag har mensvärk".. :D Hade räckt med en gång. Såå jävla mallig behöver man inte va över mensvärk.. ;)
Jag tycker synd om henne. Helt otroligt att ens fortsätta.
Jag vet inte varför jag får lust att spöa den som lagt ut video nr2 på nätet.
Men det sjuka är ju inte spyan, utan att hon blir så jäkla stressad att hon tusen ggr upprepar att hon har mens "jag måste bara säga det, att jag har mensvärk".. :D Hade räckt med en gång. Såå jävla mallig behöver man inte va över mensvärk.. ;)
Jo, just den här tjejen är värre på att hålla låda än en
kattjevel med senap i asslet e duktig på att springa......
Jag fattar inte hur hon orkar mala på som hon gör i en timme.
Jag tycker synd om henne. Helt otroligt att ens fortsätta.
Jag vet inte varför jag får lust att spöa den som lagt ut video nr2 på nätet.
Fast så himla otroligt tycker jag inte att det är? Vi tjejer spyr kanske lättare, tex en gång i månaden för vissa med mensvärk, kanske blir man avtrubbad då. Gravidillamående kan generea 3 ggr el mer, om inte annat blir man avtrubbad då.. :Virro
Men i mina ögon inte värre än om någon lagt av en riktig brakare. Tusen ggr värre om hon tex kissat på sig, svimmat, fått en panikattack.. Sånt är jag helt med på hade varit rent av äckligt och vidrigt att lägga ut.
Hursomhelst, jag garvade iaf mest åt upprepningarna, tänkte typ "jaa, släpp det nu" men hon bara fortsatte hysteriskt med samma mening.. :D
Litecore
2007-09-23, 23:04
åh, jag har skrattat mig harmynt åt den där filmen på jobbet hela dagen :D
Heh en till som gör bort sig Live =)
SVT24
http://youtube.com/watch?v=0JiWFz36C6w
Pudzianovski
2007-09-23, 23:13
Heh en till som gör bort sig Live =)
SVT24
http://youtube.com/watch?v=0JiWFz36C6w
Den är fake. Programmet handlade om typ magen eller nåt sånt óm jag inte minns fel och de skojade till det i slutet.
mangemani
2007-09-23, 23:16
sexigt...
LadyInsane
2007-09-23, 23:17
Bruden var grym!
Den är fake. Programmet handlade om typ magen eller nåt sånt óm jag inte minns fel och de skojade till det i slutet.
realy ?
Hon ser ut att skämmas rätt rejält.
AAHAHAHA!!!
fan vad bruden bara är bäst! Snacka om att kunna ha lite självdistans. :D Måtte hon få löneförhöjning efter det där. :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.